Uhuh, all of me.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
Moet die foto nou godverdomme zo grootwhehehehe...
Zeg cerror, krijg ik jou voor mn verjaardag?
quote:
Rrrrawwww.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof..
Ik kom je wel een keer ophalen..
Mensen.. thanks![]()
Of sla een fokker aan de haakquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:29 schreef DeLeider het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeerddat je nog maar lang vrijgezel mag blijven zodat je veel kan fokken
òf ze krijgt iets met een fokker..quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:29 schreef DeLeider het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeerddat je nog maar lang vrijgezel mag blijven zodat je veel kan fokken
Hou je bek, lelijk grafkankerwijfquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef blauw_muisje het volgende:
dom wijf
Was die date een fokker?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
òf ze krijgt iets met een fokker..
òf ze krijgt iets met iemand die zo slecht in bed is dat J ondertussen kan fokken
Zijn ze nou wéér vergeten PUB op slot te doen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef blauw_muisje het volgende:
dom wijf
jij komt niet eens zo ver manquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
als dat nou eensch samenging
dan val ik al af, gelukkig
Neuh, maar wat niet is...quote:
Ah, een sfeertopicquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hou je bek, lelijk grafkankerwijf![]()
Niet dat ik weet, hehehe! Anders is het best lullig dat ze hier al gepost heeft dat het niks gaat wordenquote:
quote:
Maar wel humor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, een sfeertopic
Ontroerend
[..]
Niet dat ik weet, hehehe! Anders is het best lullig dat ze hier al gepost heeft dat het niks gaat worden
Anoniem linkjes emailen is tofquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Maar wel humor.
Ik zal z'n e-mailadres wel even uit J. ontvreemden.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:11 schreef Snakey het volgende:
Gefeliciteerd Janetje.![]()
[afbeelding]
Ik neem er vast een.![]()
En zo herkennen we de echte mod.. tequilla voor 10'en..quote:
Die heb ik drie keer moeten lezen..quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:34 schreef rompompom het volgende:
Omdat een topic met Janetje geen topic met Janetje is zonder:
GefeliSchopteerd!
Blijf dan ook van de tequilla af voor zessen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die heb ik drie keer moeten lezen..
Is er nog iemand jarig?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:10 schreef killswitch het volgende:gefeliciteerd lieverd
![]()
en nog vele jaren enzo![]()
*shot tequila en een biertje neemt
quote:
Dank je welquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:25 schreef PrintScreen het volgende:
Janetje van harte meis
Wat heb je allemaal gehad?
Je staat bij iedereen bekend als een lekkerbek?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Whehehe... Bodylotion, kaars, goed boek, fles wijn, chocoletter en een tompouce..
En ik ben nog niet eens thuis geweest..
Heheheh.. doorgedronken, met die tequilla?quote:
Naja.. de wijn gaat er altijd in.. de rest was nogal onverwacht..quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je staat bij iedereen bekend als een lekkerbek?
Nog veel meer cadeautjes krijg je dus
Omdat iedereen diep van binnen wel een lief en aardig persoon is..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:36 schreef Kijk.mam.ik.ben.online het volgende:
Waarom doet iedereen vriendelijk en aardig enzo in dit topic. Wat zijn dit voor grappen?
bier en tieten in de OP wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:36 schreef Kijk.mam.ik.ben.online het volgende:
Waarom doet iedereen vriendelijk en aardig enzo in dit topic. Wat zijn dit voor grappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |