Maar die kom jij vast wel door met de gedachten aan morgenavondquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:29 schreef creno het volgende:
goeiemorgen, het wordt weer een lange dag vandaag
Ik wil uberhaupt niet met die asians geconfronteerd worden. Als ik iets een afknapper vind is dat het wel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:43 schreef Semisane het volgende:
Aloha, goeiemorgen....
TRS loop je eens niet zo op te geilen op gay.nl 's morgens wil je.....ik wil 's morgens rustig wakker worden, zonder geconfronteerd te worden met je Aian-fetisch....![]()
Je was weer naar sportschool geweest, en je had van te voren alle moed verzameld ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:07 schreef Sunjammer het volgende:
God... I had one great evening yesterday
Nee, dat gaan we vanavond doen ghehe.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je was weer naar sportschool geweest, en je had van te voren alle moed verzameld ?
en het verliep volgens gewenst plan?
Nee, dat is de vorige... dit is z'n nieuwe theatershow.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:18 schreef Semisane het volgende:
lachen!Was het de Tatatata show van Liberg? Die was namelijk erg grappig vond ik, ben ik nog naar toe geweest in het Luxor met een vriend van me, zijn zus had kaartjes gekregen, maar wilde niet.....tsssk.
Ohw...leuk...doe eens een urletje? Mischien dat ik dan ff wat kaartjes ga kopen....of zal het nagenoeg overal uitverkocht zijn? Zal wel uiteraard...quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, dat is de vorige... dit is z'n nieuwe theatershow.
Moet je even op http://www.hansliberg.com kijken. Daar staat de speellijst...quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw...leuk...doe eens een urletje? Mischien dat ik dan ff wat kaartjes ga kopen....of zal het nagenoeg overal uitverkocht zijn? Zal wel uiteraard...
Thanksquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Moet je even op http://www.hansliberg.com kijken. Daar staat de speellijst...
Toch niet over straat gezworven?quote:
Not REALLY noquote:
Wat voor presentatie moest jij dan doen, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij speelde viool..en deed later 2x een presentatie over zn stichting..helaas moest k zelf ook 2x een presentatie doen en heb k die dus niet gezien!
Over het Jongerenplatform waar ik inzat.. was onderdeel van de Amsterdam Creativity Exchange..quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat voor presentatie moest jij dan doen, als ik vragen mag?
But really....who cares?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:41 schreef Waxxer het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Jamai (20) een vriend (35) heeft? Ik las dat bij de Chinees een dag of wat geleden..
Wel goed droog achter de oren he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |