Ehm, hoe heb je 'm een hele avond mogen aanschouwen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb m de hele avond mogen aanschouwen..hij's zo geil![]()
Er zijn dus zeker mooie jongens van 30
Ben je aan de race?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
*vroem vroem*
In zwart pak met rood sportjasje eronderquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm, hoe heb je 'm een hele avond mogen aanschouwen?
Sweet Dreams Weemz, en zet hem op morgen !!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:07 schreef Weemz het volgende:
Ik ga naar bed. Ik moet morgen vroeg op voor mijn 1e stagedag op het Comenius College in Hilversum...Ach ja, we zullen zien.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In zwart pak met rood sportjasje eronder
Kom maar een keer naar een meeting, als je m'n bril wilt zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef Nuvole het volgende:
Voor jou heb ik nog een goed topic: Show hier je brillen!.
ja volgende keer maakt hij een topic aan met als titel Old en Uglyquote:
Ja dna hoor ik weer nergens bijquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja volgende keer maakt hij een topic aan met als titel Old en Ugly![]()
en daar mogen dan alleen de bejaarden van 30+ in posten![]()
*zich hierbij aansluitquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dna hoor ik weer nergens bijIk ben niet young en ook geen 30+!
Klopt inderdaad want momenteel is zwanger zijn weer helemaal in de mode, en wisselen ze dat onderling mooi afquote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
En het verstoort kennelijk de vrouwelijke hormoonhuishouding..
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nope.. maar ik *vroem* vroem* wel graag..![]()
Sweet Dreams Vanitasquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Enfin, ik ga even mijn schoonheidsslaapje doen
Al slaap ik de hele week, dan nog kan ik 't geen schoonheidsslaapje noemen, want veel bijdragen zal 't nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Enfin, ik ga even mijn schoonheidsslaapje doen
Het vorige TT was nog wel met jouw als 1 van de drie hoofdrollen in het naamtopicquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dna hoor ik weer nergens bijIk ben niet young en ook geen 30+!
Hij speelde viool..en deed later 2x een presentatie over zn stichting..helaas moest k zelf ook 2x een presentatie doen en heb k die dus niet gezien!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik bedoelde: "wat deed 'ie?"
Roem is van korte duurquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het vorige TT was nog wel met jouw als 1 van de drie hoofdrollen in het naamtopic
al zo kort van memory?
Dan ook Sweet Dreams voor Ang3l hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al slaap ik de hele week, dan nog kan ik 't geen schoonheidsslaapje noemen, want veel bijdragen zal 't niet
Ik ga m'n... eh... ja, slaapje doen
ach is soms net als met auto's en jongensquote:
rukzequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al slaap ik de hele week, dan nog kan ik 't geen schoonheidsslaapje noemen, want veel bijdragen zal 't niet
Ik ga m'n... eh... ja, slaapje doen
O ja, rukken, bijna vergeten *print foto van des uit*quote:
Dan zowel voor Donny alsook voor Waxxer Sweet Dreamsquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
Senseopads, welterusten!
En users, welterusten!Ik ga weer naar de oost-vleugel waar de sleeping zich bevindt!
Heb je die dan niet op je netvlies staanquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, rukken, bijna vergeten *print foto van des uit*
NOG niet, het is nog geen IC geweestquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je die dan niet op je netvlies staan![]()
Then you're a man with a missionquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NOG niet, het is nog geen IC geweest
ja zag die oude koe vanavond weer uit de sloot gehaald worden, en dacht daar moet ik nog eens iets mee doenquote:
and i'm stopping himquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Then you're a man with a mission![]()
ach ja.. sommigen moeten het alleen met een foto doen.. en anderen ( 1 iemand) hebben hem in het weekend in bed liggenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, rukken, bijna vergeten *print foto van des uit*
Ik ken nog niet het spreekwoord van een oude stier uit de sloot halenquote:
Een aangelijne Gabriël? Zoow...quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben erbij.. en Ang3l is aangelijnd![]()
assosoires als zweepjes en tepelklemmen inslaat![]()
ik kijk meestal naar het balkje aan de zijkant hoe klein ie is, en soms kijk ik naar de onzin-index, als ie dan bijna op 300 posts staat weet je dat ie bijna vol is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoe weet je wanneer deze thread vol is?
klandizie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een aangelijne Gabriël? Zoow...
Nou en die Engel uit Schin op Geul of waaro staat die farm met Fuzz, die gaat he-le-maal los van tepelklemmen, echt com-pleet los, weet je....
Maar ik ga
*kerstboom uitzet*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |