quote:Op donderdag 24 november 2005 21:59 schreef Douwe het volgende:
Schrijf een klachtenbrief in plaats van dat je gaat sextetten
Je paspoort is gewoon 5 jaar geldig hoor. Alleen kun je er geen 5 jaar gebruik van maken omdat de eis is dat het na thuiskomst nog 6 maanden geldig moet zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:54 schreef k_man het volgende:
Ja, maar je betaalt voor iets dat vijf jaar geldig zou moeten zijn. In de praktijk is dat dus maar 4,5.
Mijn Avro paraplu heeft het vandaag overleefdquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:33 schreef DutchTrain het volgende:
En paraplu twee in twee dagen is ook gesneuveld
Van de Yakult paraplu had ik gisteren alleen nog het handvat over nadat ik de hoek omkwam tussen de hoogbouw in het centrum van Rotterdam.
Van de TPG Post paraplu bleef na een iets langere strijd niet veel meer over vandaag dan wat stukken staal en oud ijzer en een handvat. Het doek ging plotseling een eigen leven leiden.
![]()
Vandaag zonder één minuut vertraging heen en weer naar Haarlem geweest.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alle OV-figuren balen nu wel zeg.Rond een uurtje of vier allemaal naar de NS bellend...
Een of andere belmiep van de NS zei tegen 'n collega van me dat op het werk slapen wel te overwegen was, want ze zou nooit meer in Zutphen geraken vandaag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vandaag zonder één minuut vertraging heen en weer naar Haarlem geweest.
Degenen die met de auto waren, waren zoals gewoonlijk een half uur te laat, want het regende
Maar ik zou inderdaad niet nu in de trein stappen (en ook niet in een auto overigens). Sterker nog nadat ik vanmiddag geheel doorweekt was van een half uurtje lopen zou ik niemand aanraden om naar buiten te gaan
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Degenen die met de auto waren, waren zoals gewoonlijk een half uur te laat, want het regende
Maar ik zou inderdaad niet nu in de trein stappen (en ook niet in een auto overigens). Sterker nog nadat ik vanmiddag geheel doorweekt was van een half uurtje lopen zou ik niemand aanraden om naar buiten te gaan
Gelukkig was ik vrij.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hij wil wat rommelen met het forum in het kader van zijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
[request] ik zou graag wat meer rechten willen op fok.
Dan kan ie beter een LOI cursus volgen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij wil wat rommelen met het forum in het kader van zijn ontwikkeling.
Ja, ik zit ook ernstig te twijfelen of ik in de stad blijf dit weekend (37+) of toch maar richting strand ga. Denk het laatstequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
![]()
![]()
verschil moet er wezen: ik kan niet wachten om naar buiten te gaan *strand etc.*
Je was in Haarlem vandaag! Heb je me nog gezien?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik wilde nog een handtekening vragen, maar durfde uiteindelijk niet. Ook was het nogal lastig om tussen al die gillende meisjes door te komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:59 schreef Douwe het volgende:
Je was in Haarlem vandaag! Heb je me nog gezien?
Die bussen van de Zuidtangent blijven toch een beetje jammer. Op de heenweg had ik de diepvriesbus met een chauffeur die hiervoor pizzakoerier was geweest. Op de terugweg had ik bus met de temperatuur en chauffeur van Jamaica.quote:Ik had ook totaal geen problemen met het vervoer. Op de heenweg reed de bus tot op de seconde op tijd, en op de terugweg kwam ik door eigen schuld te laat waardoor ik door een droge en windstille stad een half uur naar huis mocht lopen
Even bellen met de LOI:quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
Dan kan ie beter een LOI cursus volgen.![]()
As usualquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik wilde nog een handtekening vragen, maar durfde uiteindelijk niet. Ook was het nogal lastig om tussen al die gillende meisjes door te komen.![]()
Meest ideale busdienst aller tijden. Níet betalen, níet gecontroleerd worden, en toch in 35 minuten op Schipholquote:[..]
Die bussen van de Zuidtangent blijven toch een beetje jammer. Op de heenweg had ik de diepvriesbus met een chauffeur die hiervoor pizzakoerier was geweest. Op de terugweg had ik bus met de temperatuur en chauffeur van Jamaica.
Of, zoals die paardenfokker uit Groningen, die door de USA reisde en daar een paardenfokkerij zag. Uit nieuwsgierigheid ging hij even kijken. De eigenaar zag hem en vroeg hem wat ie kwam doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Even bellen met de LOI over cursus Fok!ken
Ik begrijp niet dat ze niet gewoon iedereen langs de chauffeur loodsen, zoals in 95% van alle bussen. Dit werkt toch zwartrijden in de hand?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:15 schreef DutchTrain het volgende:
ik heb netjes betaald voor de bus.
en ik ben overigens al wel een paar keer gecontroleerd in de Zuidtangent. Maar minder vaak als in de Sternetbussen.
dit zogenaamde 'open instapregime' is er voor om er voor te zorgen dat je snel de bus in kan stappen en ook rolstoelen en kinderwagens makkelijk mee kunnen. Overigens na 20.00 moet je wel langs de chauffeur.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:19 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat ze niet gewoon iedereen langs de chauffeur loodsen, zoals in 95% van alle bussen. Dit werkt toch zwartrijden in de hand?
Zoals zovelen inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:31 schreef Douwe het volgende:
Een vriend die dagelijks Hoofddorp - Haarlem aflegde per Zuidtangent had eens een berekening gemaakt die aangaf dat het een stuk goedkoper was om nooit te betalen en eens in de zoveel tijd een boete te incasseren, dan dat het was als je een busabonnement nam.
Oe! Die moet in het reisquote topic!quote:Jag's wijze woorden voor vrijdag 25 november 2005: "Niemand keert terug van een reis zoals hij vertrokken is."
Oeh spannend.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:42 schreef Douwe het volgende:
[..]
Oe! Die moet in het reisquote topic!
Och kerel, het leven is ook zo zwaar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:42 schreef k_man het volgende:
Godskolere.
Ik heb er weer een paar uur over gedaan om van Utrecht naar Amersfoort te komen.
En vanochtend op weg naar het station totaal doorweekt geraakt.
Wat een kutdag.
Moet je ook maar gewoon met de auto gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:42 schreef k_man het volgende:
Godskolere.
Ik heb er weer een paar uur over gedaan om van Utrecht naar Amersfoort te komen.
En vanochtend op weg naar het station totaal doorweekt geraakt.
Wat een kutdag.
Of met de fiets. Nog gezonder.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Moet je ook maar gewoon met de auto gaan.
Half uurtje valt wel mee met dit weer inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of met de fiets. Nog gezonder.Dat half uurtje....
![]()
Idd, k_man zal wel te oud worden voor dat soort arbeidsintensieve werkzaamheden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Half uurtje valt wel mee met dit weer inderdaad.
Dan krijg ik niet betaald.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Och kerel, het leven is ook zo zwaar.Uiteindelijk had je je ook ziek kunnen melden.
![]()
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |