Geen flauw idee...quote:Op maandag 21 november 2005 23:25 schreef Wup het volgende:
[..]
oke, los nog daarvan
wat is het doel ervan
en wat gaat Dido er aan overhouden of mee verliezen?
RUSSISCH LULLEN, MOD IN HET TOPIC!quote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom ook nog maar ff hallo zeggen voor ik m'n bedje induik
hoi Flugeltjequote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Dag, slaap lekkerquote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Naat weet het ook...quote:Op maandag 21 november 2005 23:28 schreef Wup het volgende:
weet Nathalie het nu ook of hebben ze het alweer over iets anders [ sorry versta er niks van]
dus Dido morgen ook.....quote:Op maandag 21 november 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Naat weet het ook...
quote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
GNA GNA GNA ... mag ik dan ... GNA GNA GNA ... blijven... GNA GNA GNA .... moet ik ook.. GNA GNA GNA .... meemaken... GNA GNA GNAquote:Op maandag 21 november 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
script voor donderdag;
we hebben een gelijke stand in de stemuitslag
Dido jij moet nu kiezen, wie moet weg, Roel of Nathalie
als je niet kiest moeten ze allebei weg
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik vond het wel spannendquote:Op maandag 21 november 2005 23:32 schreef Springsteen27 het volgende:
Wat een vreeeeeeeeeeeeeeeeselijk saaie avond!
Dat er een flesje bier onder chantal's kussen ligt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |