Dat is wel zo logisch, anders word het onoverzichtelijk wanneer de inleverdatum is, stemdatum enzovoortsquote:Maar wat is nu wezenlijk het verschil tussen een wedstrijd en een tussenwedstrijd, dan?
En wie is er verantwoordelijk voor het belachelijke idee dat de wedstrijden synchroon dienen te lopen met de maanden, eigenlijk?
De wedstrijd van November begon eerder omdat het de eerste wedstrijd was en iedereen drong zo aan. Als de wedstrijd niet geopend was werd waarschijnlijk de Bastille bestormd en de modjes onthoofdquote:Op maandag 21 november 2005 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, dus om verwarring te voorkomen worden er 'tussenwedstrijden' gehouden met andere inleverdata en stemdata, waar iedereen ( - die zich met die wedstrijden bezighoudt- ) netzo goed aan meedoet...
Jaja...
Helemaal niet! Het is inderdaad allemaal wat onduidelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, wat ben ik lastig...
Dat mag ook wel eens gezegd worden, hoor...
Als er iemand een pessimist is dan ben ik het wel.quote:Op maandag 21 november 2005 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik bewonder je optimisme, Biancavia.
Ik ga er meteen een gedicht over schrijven.quote:Op maandag 21 november 2005 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, wat ben ik lastig...
Dat mag ook wel eens gezegd worden, hoor...
Dan schrijf je toch voor volgende maand een verhaal over 'seks in de nacht', 'seks in de regen' of 'seks in een penthouse' ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:38 schreef JAM het volgende:
Ik doe mee als de opdracht vrij is. Misschien moet ik een keer meedoen, hopen dat ik win en 'vrij' als opdracht aanvoeren, maar dan gaat het iedereen het weer over seks hebben. Wat trouwens ook zou gebeuren bij een vrije opdracht. Seks dus. Doe dat maar dan als onderwerp; seks.
Ik nietquote:Op maandag 21 november 2005 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar wat is nu wezenlijk het verschil tussen een wedstrijd en een tussenwedstrijd, dan?
En wie is er verantwoordelijk voor het belachelijke idee dat de wedstrijden synchroon dienen te lopen met de maanden, eigenlijk?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan schrijf je toch voor volgende maand een verhaal over 'seks in de nacht', 'seks in de regen' of 'seks in een penthouse' ?
Ik snap de vraag nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 04:56 schreef JAM het volgende:
Trouwens, zijn er al inzendingen voor (aangekondigd), voor die tussenwedstrijd?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef Biancavia het volgende:
Dan schrijf je toch voor volgende maand een verhaal over 'seks in de nacht', 'seks in de regen' of 'seks in een penthouse' ?
Ik vermoed dat hij wil weten of er al inzendingen zijn voor 'december' of dat er al mensen zijn die hebben aangekondigd iets in te zenden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 06:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet
Ligt dit aan;
A: Automatic_Rock
B: JAM
C: Het tijdstip
D: Iets anders, namelijk...
Als het gaat om de tussenwedstrijd(met als onderwerp december) dan heb ik al 3 dingen ingestuurdquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij wil weten of er al inzendingen zijn voor 'december' of dat er al mensen zijn die hebben aangekondigd iets in te zenden.
Het antwoord daarop is natuurlijk 'ja'.
Ik heb zelfs al voor April ingezonden!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het gaat om de tussenwedstrijd(met als onderwerp december) dan heb ik al 3 dingen ingestuurd.
Met de maandwedstrijd December (waarbij het onderwerp nog niet vaststaat) heb ik nog niks ingezonden, omdat de wedstrijd nog niet is geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |