Oeps, zie ik nu pas.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
En waarom deze kick, vraag ik mij af?
Okayquote:Op maandag 9 januari 2006 23:43 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Oeps, zie ik nu pas.Was via linkje uit ander topic.
voeg ze gewoon toequote:Op maandag 21 november 2005 22:52 schreef garfield_online het volgende:
Hallo,
ik zou eigenlijk graag enkele mensen willen toevoegen op msn welke ik "gevonden" heb op het internet. Gewoon, voor (mocht het een beetje klikken) wat te praten, misschien kleine vriendschap ontstaan, etc).
Maar ik heb hiermee (onbekenden toevoegen) eigenlijk helemaal geen ervaring.
Hoe doen andere mensen dat? wat zeggen zij in het begin, komt dat allemaal niet erg raar over?
heb er namelijk geen ervaring mee...
Dat was ik!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
k had vorige week ene linda die me toevoegde op skype... eng mens! gelijk geblokeert en gedelete
Ja idd, willekeurige combinatie van breezer woorden (gurl, boi, luv, sweet, lil, dushi, mocro)quote:Op zondag 15 januari 2006 00:13 schreef DeFlip het volgende:
Doe ik zovaak, gewoon namen die bij je opkomen toevoegen. Meestal blijft het gewoon even bij snelsnel neuken in de park daarna gelijk blokkeren.
Help me ff uit de brand:quote:Op zondag 15 januari 2006 03:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja idd, willekeurige combinatie van breezer woorden (gurl, boi, luv, sweet, lil, dushi, mocro)
Levert echt de meest voorspelbare shit op, maar het is leuk voor een uurtje dom vermaak![]()
Dushi is schatje.quote:Op zondag 15 januari 2006 08:31 schreef punkjunk het volgende:
klein? (van little?)
vriendin? (van ehm, niks?)
marrokaan? (van marrokaan dus)
j3 w3eT t0cH!
Dat weet iedereen onderhand wel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan wel zeggen wat je niet moet doen, in ieder geval bij mij:
Om de tien minuten hoi zeggen. Als ik niks terug zeg, heb ik óf geen zin om te chatten óf ik ben er gewoonweg niet.
Ga ook niet vragen aan me "Alles goed?" want op deze vraag krijg je alleen een ja en een nee en véél mensen zetten er daarna dan een smiley neer en dat was het gesprek.
Verzin iets origineels of klep gewoon een eind weg. En vooral geen "wie ben jij?" want dan gaan mensen meteen op block aangezien diegene mij toevoegen, dus moeten ze ook maar weten wie ik ben.
Zij is toch die van die foto's tochquote:Op maandag 16 januari 2006 03:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat weet iedereen onderhand wel hoor
zeg dat dan! jij mag wel blijven..........Lindaquote:
lil dushi is schatjequote:Op zondag 15 januari 2006 05:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Help me ff uit de brand:
lil?
dushi?
mocro?
gurl/boi/lov/sweet kan ik nog begrijpen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |