Ik eens zijn metquote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef the900 het volgende:
Socializen doe je maar op een forum. Als het dan klikt ga je op MSN verder
quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef the900 het volgende:
Als iemand me zomaar toevoegt flikker ik m er ook meteen weer uit.
jah als ze me zonder reden toevoegen danquote:Op maandag 21 november 2005 22:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
, handig van je dan, om je msn in je profiel te zetten.
Voordat je het doet je moet goed oefenen hoor!!quote:Op maandag 21 november 2005 22:52 schreef garfield_online het volgende:
Hallo,
ik zou eigenlijk graag enkele mensen willen toevoegen op msn welke ik "gevonden" heb op het internet. Gewoon, voor (mocht het een beetje klikken) wat te praten, misschien kleine vriendschap ontstaan, etc).
Maar ik heb hiermee (onbekenden toevoegen) eigenlijk helemaal geen ervaring.
Hoe doen andere mensen dat? wat zeggen zij in het begin, komt dat allemaal niet erg raar over?
heb er namelijk geen ervaring mee...
je zoekt nieuwe vrienden mark?quote:Op maandag 21 november 2005 22:53 schreef MarkyB het volgende:
Wat is je leeftijd, misschien makkelijk te weten?
ben je zovaak uitgescholdenquote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef Avani het volgende:
Voeg ze gewoon toe.Het is niet dat je dood gaat als ze je gaan negeren of uitschelden.
Ik voeg nooit onbekenden toe, dus nee.quote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
ben je zovaak uitgescholden![]()
hoef je nog niet in slaap te vallenquote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik voeg nooit onbekenden toe, dus nee.![]()
Ik ben moe, mag ik.quote:Op maandag 21 november 2005 23:37 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
hoef je nog niet in slaap te vallen
En jij heb ze allemaal geneukt nu tochquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:05 schreef Boschjesman het volgende:
Eén of ander 12 jarig figuur heeft [voornaam]bosch@msn.com of iets dergelijks als email-adres, en ik heb [voornaam]bosch@hotmail.com.
Gevolg is dat iedere week wel een paar 10-jarige hitsige meisjes mij toevoegen. En ze weigeren allemaal te geloven dat er meerdere mensen op de wereld kunnen bestaan die dezelfde voor- en achternaam hebben.
Ik heb een vreselijke aversie tegen mensen die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen typen (af en toe een spelfout val ik niet over, maar geen 0nL¤¤sBarE breezer onzin.), vreselijk dom zijn, en niet te vergeten: ze zijn 10 jaar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
En jij heb ze allemaal geneukt nu toch![]()
onee toch niet![]()
is dat niet saai zo;n lege msn lijst?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:31 schreef nightfall het volgende:
ik kijk altijd eerst of het een lekker wijf is,. zo niet: => block
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:15 schreef Boschjesman het volgende:
Ik heb een vreselijke aversie tegen mensen die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen typen
ik heb een hekel aan mensen die aan het typen zijn en daar zit dan een smilie in. bijvoorbeeld zo'n vraagteken dat helemaal gek doet. of een M met hardjes etcquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:15 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Ik heb een vreselijke aversie tegen mensen die geen fatsoenlijk Nederlands kunnen typen (af en toe een spelfout val ik niet over, maar geen 0nL¤¤sBarE breezer onzin.), vreselijk dom zijn, en niet te vergeten: ze zijn 10 jaar.
Dude, je mag ze hebben.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan wel zeggen wat je niet moet doen, in ieder geval bij mij:
Om de tien minuten hoi zeggen. Als ik niks terug zeg, heb ik óf geen zin om te chatten óf ik ben er gewoonweg niet.
Ga ook niet vragen aan me "Alles goed?" want op deze vraag krijg je alleen een ja en een nee en véél mensen zetten er daarna dan een smiley neer en dat was het gesprek.
Verzin iets origineels of klep gewoon een eind weg. En vooral geen "wie ben jij?" want dan gaan mensen meteen op block aangezien diegene mij toevoegen, dus moeten ze ook maar weten wie ik ben.
Ik speel vaak een spel over het internet en daarv ontmoet ik ook wel eens mensen, ook uitquote:Op maandag 21 november 2005 22:52 schreef garfield_online het volgende:
Hallo,
ik zou eigenlijk graag enkele mensen willen toevoegen op msn welke ik "gevonden" heb op het internet. Gewoon, voor (mocht het een beetje klikken) wat te praten, misschien kleine vriendschap ontstaan, etc).
Maar ik heb hiermee (onbekenden toevoegen) eigenlijk helemaal geen ervaring.
Hoe doen andere mensen dat? wat zeggen zij in het begin, komt dat allemaal niet erg raar over?
heb er namelijk geen ervaring mee...
Bewaar deze link.... het kan van pas komen: http://www.nu.nl/news/629(...)orte_baby_Sofie.htmlquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:05 schreef Boschjesman het volgende:
Eén of ander 12 jarig figuur heeft [voornaam]bosch@msn.com of iets dergelijks als email-adres, en ik heb [voornaam]bosch@hotmail.com.
Gevolg is dat iedere week wel een paar 10-jarige hitsige meisjes mij toevoegen. En ze weigeren allemaal te geloven dat er meerdere mensen op de wereld kunnen bestaan die dezelfde voor- en achternaam hebben.
Als ik een onbekende toevoeg heb ik daar bijna altijd een reden voor. Dan begin ik meestal met 1 á 2 regels 'standaardbegroeting' á "la hey! alles goed?" en ga dan verder met de reden waarom ik die persoon wil spreken. Naderhand kan er altijd over van alles en nogwat gebabbeld worden, afhankelijk van de situatie.quote:Op maandag 21 november 2005 22:52 schreef garfield_online het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |