Ik eens zijn metquote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef the900 het volgende:
Socializen doe je maar op een forum. Als het dan klikt ga je op MSN verder
quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef the900 het volgende:
Als iemand me zomaar toevoegt flikker ik m er ook meteen weer uit.
jah als ze me zonder reden toevoegen danquote:Op maandag 21 november 2005 22:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
, handig van je dan, om je msn in je profiel te zetten.
Voordat je het doet je moet goed oefenen hoor!!quote:Op maandag 21 november 2005 22:52 schreef garfield_online het volgende:
Hallo,
ik zou eigenlijk graag enkele mensen willen toevoegen op msn welke ik "gevonden" heb op het internet. Gewoon, voor (mocht het een beetje klikken) wat te praten, misschien kleine vriendschap ontstaan, etc).
Maar ik heb hiermee (onbekenden toevoegen) eigenlijk helemaal geen ervaring.
Hoe doen andere mensen dat? wat zeggen zij in het begin, komt dat allemaal niet erg raar over?
heb er namelijk geen ervaring mee...
je zoekt nieuwe vrienden mark?quote:Op maandag 21 november 2005 22:53 schreef MarkyB het volgende:
Wat is je leeftijd, misschien makkelijk te weten?
ben je zovaak uitgescholdenquote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef Avani het volgende:
Voeg ze gewoon toe.Het is niet dat je dood gaat als ze je gaan negeren of uitschelden.
Ik voeg nooit onbekenden toe, dus nee.quote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
ben je zovaak uitgescholden![]()
hoef je nog niet in slaap te vallenquote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik voeg nooit onbekenden toe, dus nee.![]()
Ik ben moe, mag ik.quote:Op maandag 21 november 2005 23:37 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
hoef je nog niet in slaap te vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |