zo lang wachtenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:46 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga dinsdag.
Nog maar vijf dagen.
Dus.
Ja, dat is ook zo, alleen ik had afgelopen zomer al aan een vriendin beloofd met haar te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zo lang wachten, ik had zoiets van, iets wat je wil zien wil ik ook direct op de premiere zien anders gaan andere mensen hier direct allemaal dingen over zeggen en dergelijke die je nog niet wil horen.
dat is waar men spoilertags voor heeft uitgevondenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zo lang wachten, ik had zoiets van, iets wat je wil zien wil ik ook direct op de premiere zien anders gaan andere mensen hier direct allemaal dingen over zeggen en dergelijke die je nog niet wil horen.
ja en niet iedereen *grom* en ik noem geen namen.... gebruikt spoilertags Hodverdommequote:Op donderdag 24 november 2005 19:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is waar men spoilertags voor heeft uitgevonden
don`t blame mequote:Op donderdag 24 november 2005 19:23 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja en niet iedereen *grom* en ik noem geen namen.... gebruikt spoilertags Hodverdomme![]()
doe ik ook nietquote:
truequote:Op donderdag 24 november 2005 19:26 schreef Talietje het volgende:
[..]
doe ik ook nietmaar het is wel irritant...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
ohw boeienquote:Op woensdag 23 november 2005 19:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ja en die subs zijn altijd van een heel hoog niveau![]()
Ik hou het lekker bij de legale versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder verliep de film snel, maar daardoor ging ie niet vervelen.
Wat ik me afvraag: zouden er mensen naar deze film gaan, zonder dat ze het boek (of een van de andere boeken)hebben gelezen of de vorige films hebben gezien. Ik denk zelf van niet. Dus of er dan bepaalde dingen niet worden besproken in de film (zoals "wat is een auror") maakt dan niet zo heel veel uit, omdat de kijker het toch wel weet.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:18 schreef _evenstar_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
Was dat voor je haar tepels zag en ze vertelde dat ze heet wasquote:Op donderdag 24 november 2005 23:22 schreef Roi het volgende:
Ik moest wel bijna huilen toen Hermelientje zo verdrietig was hoor!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef Roi het volgende:
[..]
Was dat voor je haar tepels zag en ze vertelde dat ze heet was?!
Haha, nou .. die fleur delacour mocht ook er ook wezen! Met ingang van volgende week woensdag wordt zij al weer 23quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef Roi het volgende:
[..]
Was dat voor je haar tepels zag en ze vertelde dat ze heet was?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |