quote:Op maandag 21 november 2005 22:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dinsdagavond acht uur al? Voorpremière?
Zo lang zou ik niet kunnen wachten...quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:57 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik moet helaas wachten tot mijn verjaardag....(8 januari...)
Waarom moet je zo lang wachtten dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:57 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik moet helaas wachten tot mijn verjaardag....(8 januari...)
Na 2 keer reclame heb ik de DVD er maar in gedaan en zo afgekeken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er ook wel zin in. Zeker na gisteren weer even the Chamber of secrets gezien te hebben.
Ja ok, dat blijft kut.. maar goed, ik was toch aan het fokkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Na 2 keer reclame heb ik de DVD er maar in gedaan en zo afgekeken.
Wat vreselijk zeg en dan ook nog Hart van Nederland er tussen door....
En veel beter beeld en geluid, dus waarom kijk je in hemelsnaam een film op TV?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Na 2 keer reclame heb ik de DVD er maar in gedaan en zo afgekeken.
Wat vreselijk zeg en dan ook nog Hart van Nederland er tussen door....
Omdat ik dan samen met mijn lief ga, bovendien is het dan niet meer zo druk in de bioscopen. Groot pluspunt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:07 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Waarom moet je zo lang wachtten dan?
moet je hem wel op DVD hebben natuurlijk?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En veel beter beeld en geluid, dus waarom kijk je in hemelsnaam een film op TV?
quote:Vanavond gezien:
Harry Potter And The Goblet Of Fire
Het boek was geweldig spannend, de trailers zagen er super uit dus mijn verwachtingen waren zeer hoog gespannen voor deze vierde Potter film. Maar het viel nogal tegen. Zeker geen slechte film, maar had er wel veel meer van verwacht.
Het grootste probleem van de film is dat er veel en veels te veel is weg gelaten. Vooral nogal belangrijke dingen uit `t begin van `t boek zitten niet in de film. Dingen die (erg) belangrijk zijn voor de ontwikkeling van het verhaal. Daardoor voelt de film te overhaast aan. Zo zit er bijvoorbeeld veel te weinig van het WK Zwerkbal in, waarin nogal belangrijke gebeurtenissen plaats vinden. Ook tijdens het Triwizard Tournament worden dingen te veel overhaast en vergeten. De concurrenten van Harry Potter spelen in dit toernooi een te kleine rol en worden meer als opvulling gebruikt. Ik denk dat mensen die de boeken niet hebben gelezen het wat moeilijker kunnen volgen, omdat er dus een groot aantal dingen in de film op het einde onuitgelegd blijven. Erg, erg jammer.
Daarentegen de plus punten van de film: de sets en de special effects zien er opnieuw fantastisch uit, het acteerwerk van de jonge cast is opnieuw verbeterd, Ralph Fiennes is erg cool en Fleur Delacour (Clémence Poésy) is erg cute.
Kortom: zeer zeker geen slechte film, deze 4e Potter.Integendeel: hij is waarschijnlijk beter dan menig film. Maar als men nog meer de tijd had genomen om het verhaal wat rustiger te vertellen had er veel meer ingezeten. De film is op z`n minst een half uur te kort en is daarmee jammer genoeg niet beter dan Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban.
IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |