quote:Op maandag 21 november 2005 22:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dinsdagavond acht uur al? Voorpremière?
Zo lang zou ik niet kunnen wachten...quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:57 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik moet helaas wachten tot mijn verjaardag....(8 januari...)
Waarom moet je zo lang wachtten dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:57 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik moet helaas wachten tot mijn verjaardag....(8 januari...)
Na 2 keer reclame heb ik de DVD er maar in gedaan en zo afgekeken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er ook wel zin in. Zeker na gisteren weer even the Chamber of secrets gezien te hebben.
Ja ok, dat blijft kut.. maar goed, ik was toch aan het fokkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Na 2 keer reclame heb ik de DVD er maar in gedaan en zo afgekeken.
Wat vreselijk zeg en dan ook nog Hart van Nederland er tussen door....
En veel beter beeld en geluid, dus waarom kijk je in hemelsnaam een film op TV?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Na 2 keer reclame heb ik de DVD er maar in gedaan en zo afgekeken.
Wat vreselijk zeg en dan ook nog Hart van Nederland er tussen door....
Omdat ik dan samen met mijn lief ga, bovendien is het dan niet meer zo druk in de bioscopen. Groot pluspunt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:07 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Waarom moet je zo lang wachtten dan?
moet je hem wel op DVD hebben natuurlijk?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En veel beter beeld en geluid, dus waarom kijk je in hemelsnaam een film op TV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |