En wat is iets leuks?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:50 schreef DinoPK het volgende:
Kick! 55 euro geboden via Marktplaats.
Le chuck, ruilen tegen wat leuks mag ook hoor
Drom bied ik het ook aan hhaha.. Ik ga nog even nadenkenquote:Op donderdag 24 november 2005 06:47 schreef DinoPK het volgende:
Zo'n setje, alleen dan in een complete pc heb ik nou net een aantal weken geleden weggeven omdat ik er zelf niet echt wat mee deed, dus ik ben bang dat we elkaar geen dienst kunnen bewijzen Hakkert.... sorry.
Bod van 65 ontvangen via de tel, in principe nog net iets onder mijn vraagprijs dus nog niet gelijk akkoord.
Jammer dat je niet nog 22 extra xboxen hebt, anders had je er wel wat aan gehadquote:Op donderdag 8 december 2005 22:09 schreef DinoPK het volgende:
Pff gewoon iets met ongeveer dezelfde marktwaarde waar ik iets aan heb
Switch heb ik niet veel aan met maar 1 pc en een xbox, dus dat is geen optie.
Mja, maar dat komt omdat ik dat een achterlijk mooi,groot, ding vind.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:20 schreef DinoPK het volgende:
*kick*
Poosje actief niets mee gedaan, maar ga nu verder met de verkoop. Er is een koper die morgen voor 60 euro de monitor op wil halen... Laag voor mijn gevoel maar de monitor is dermate groot dat hij wel in de weg staat.
Laatste kans dan maar? Hakkert, geen idee of jij nog interesse hebt? (eigenlijk totaal over je bod heengelezen).
Dus heb je nog een mooie speakerset over, of weet ik veel wat voor gadget/leukigheidje, of bied je meer dan 60 euro, laat je dan horen.
(als ik die dat er voor een 22 inch scherm 150 euro geboden wordt, dan moet deze toch wel ietsie meer op kunnen leveren lijkt mij)
Nou ik kan dur wel komen hoor.. ligt beetje aan of je dichtbij snelweg woontquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:30 schreef DinoPK het volgende:
hmmm wordt wel moeilijk dan denk ik? Ik beschik niet over eigen vervoer en het is geen ding om even mee te nemen naar een station ofzo
Opsturen kan maar dat is een te groot risico denk ik zelf.
Ik zal het je makkelijker maken. Bij deze heb je er 2 ipv 3quote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef DinoPK het volgende:
ik heb nu dus 3 mensen die 60 euro bieden... ik ben echt geen zeikerd qua prijs, maar wie overtuigt mij voor hem te kiezen?... Nu kom ik er namelijk niet uit hahaha
Als je nu vanmiddag nog die foto zou kunnen mailen, wil ik hem vanavond wel ophalenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:26 schreef DinoPK het volgende:
De monitor is gebruikt natuurlijk, ik zal er wel even een foto van maken (vooral van het kleine krasje) zodat je in ieder geval niet voor niets hoeft te rijden.
Mail me even je adres door, dan kom ik hem morgenavond ophalen.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef DinoPK het volgende:
Vanmiddag? De monitor staat boven in de kast, en ik werk wel eens overdags.
Ik zal er zaterdag even een foto van maken, ophalen kan denk ik pas vanaf maandag (sowieso niet slim om te gaan rijden morgen en overmorgen als ik naar de knmi site kijk).
Top!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef DinoPK het volgende:
Nou ik mag aannemen dat je vandaag niet meer langskomt ivm het kloteweer? Vanaf maandag sta ik weer tot je beschikking iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |