Nou ik kan dur wel komen hoor.. ligt beetje aan of je dichtbij snelweg woontquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:30 schreef DinoPK het volgende:
hmmm wordt wel moeilijk dan denk ik? Ik beschik niet over eigen vervoer en het is geen ding om even mee te nemen naar een station ofzo
Opsturen kan maar dat is een te groot risico denk ik zelf.
Ik zal het je makkelijker maken. Bij deze heb je er 2 ipv 3quote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef DinoPK het volgende:
ik heb nu dus 3 mensen die 60 euro bieden... ik ben echt geen zeikerd qua prijs, maar wie overtuigt mij voor hem te kiezen?... Nu kom ik er namelijk niet uit hahaha
Als je nu vanmiddag nog die foto zou kunnen mailen, wil ik hem vanavond wel ophalenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:26 schreef DinoPK het volgende:
De monitor is gebruikt natuurlijk, ik zal er wel even een foto van maken (vooral van het kleine krasje) zodat je in ieder geval niet voor niets hoeft te rijden.
Mail me even je adres door, dan kom ik hem morgenavond ophalen.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef DinoPK het volgende:
Vanmiddag? De monitor staat boven in de kast, en ik werk wel eens overdags.
Ik zal er zaterdag even een foto van maken, ophalen kan denk ik pas vanaf maandag (sowieso niet slim om te gaan rijden morgen en overmorgen als ik naar de knmi site kijk).
Top!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef DinoPK het volgende:
Nou ik mag aannemen dat je vandaag niet meer langskomt ivm het kloteweer? Vanaf maandag sta ik weer tot je beschikking iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |