Dat helpt inderdaad. Net 3.84quote:
Top gear goed genoeg?quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad. Net 3.84
Ik had de eerste helft gemist, helemaal vergeten.quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Top gear goed genoeg?
En straks, mrrrrrr Bugatti Veyron!.
Ik vond hem erg goed iddquote:Op maandag 5 december 2005 10:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik had de eerste helft gemist, helemaal vergeten.Dus die ga ik zometeen kijken.
Het gedeelte dat ik gezien heb was wel echt geweldig trouwens.![]()
Gaat echt zo de foute kant op met jou Hans.quote:Op maandag 5 december 2005 15:21 schreef errrrr het volgende:
Ah fok doet het weer...
Inf stomme fout gemaakt, scheikunde ookMaar verder allebij wel goed denk
Daarvan is een aardige lading uit mijn nieuwe klas.quote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Ponk het volgende:
Mail gehad van Marcel en daaruit blijkt dat er zowieso 5 mensen gevorderden snowboard les willen krijgen. Dus Hans, je mag er van uit gaan dat de gevorderdenlessen gewoon doorgaan.
Zoals het er nu naar uit ziet word het de tweede en derde dag les van mij, en de vierde dag zelfs les van mij en van boite. Dit vanwege het grote aantal beginners - daar zijn zowel ik asl boite de eerste dag wel even zoet mee.
Uhmm, 1 van de 2 kerstdagen lijtk me wel handig aangezien ik alle andere dagen in de kerstvakantie waarschijnlijk nog zal werken...quote:Op maandag 5 december 2005 15:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daarvan is een aardige lading uit mijn nieuwe klas.
Trouwens..wanneer wou je ongeveer waxen?
Ok, lijkt me prima.quote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Ponk het volgende:
[..]
Uhmm, 1 van de 2 kerstdagen lijtk me wel handig aangezien ik alle andere dagen in de kerstvakantie waarschijnlijk nog zal werken...
Geen idee wie het allemaal zijn; ik herken ze allemaal niet meer aan de naam.
Je word oudquote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Ponk het volgende:
[..]
Uhmm, 1 van de 2 kerstdagen lijtk me wel handig aangezien ik alle andere dagen in de kerstvakantie waarschijnlijk nog zal werken...
Geen idee wie het allemaal zijn; ik herken ze allemaal niet meer aan de naam.
Mooi. Binnenkort eens kijken of ik nog genoeg wax heb dan.quote:
Inderdaad.quote:
Ik heb hier ook nog een blok(je) hoor (nog nooit gebruikt), alleen weet ik niet of dat topkwaliteit is of niet.quote:Op maandag 5 december 2005 16:11 schreef Ponk het volgende:
[..]
Mooi. Binnenkort eens kijken of ik nog genoeg wax heb dan.
[..]
Inderdaad.
Ah mooiquote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Ponk het volgende:
Mail gehad van Marcel en daaruit blijkt dat er zowieso 5 mensen gevorderden snowboard les willen krijgen. Dus Hans, je mag er van uit gaan dat de gevorderdenlessen gewoon doorgaan.
Zoals het er nu naar uit ziet word het de tweede en derde dag les van mij, en de vierde dag zelfs les van mij en van boite. Dit vanwege het grote aantal beginners - daar zijn zowel ik asl boite de eerste dag wel even zoet mee.
Uhu, even weer inkomen ontkom je niet aan.quote:Op maandag 5 december 2005 16:19 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah mooi
Ook wel goed, kan ik de eerste dag zelf weer een beetje inkomen zegmaar... hopen dat het nog een beetje wil
De Sint kwam hier vanochtend nog even langs.quote:
gezellig.quote:Op maandag 5 december 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
De Sint kwam hier vanochtend nog even langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |