Dat spreekt jouw Autobild dus tegenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:18 schreef BadEend19 het volgende:
Nee dat klopt bij minder snelle banden heb je dit probleem niet en zijn de zomerbanden wel beter in de regen en op droog wegdek dan winterbanden ongeacht de temperatuur.![]()
Bijzonder. Ik zag eergisteren een interview op tv met een hoge pief van de duitse verkeerspolitie welke beweerde dat het regels waren die gelden voor verkeersdeelnemers op Duitse wegen. Of die verkeersdeelnemers nu Duits of niet-Duits waren maakte niks uit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef BadEend19 het volgende:
Winterbanden verplichting in Duitsand geld niet voor toeristen omdat dit niet europees geregeld is!
http://www.vab.be/NL/viaVAB/Europa/detail.aspx?landid=5
Je doet je naam eer aan meer zeg ik er niet meer over misschien ligt het wel aan je leeftijd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat spreekt jouw Autobild dus tegen
Waarom, omdat ik gelijk heb?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:54 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan meer zeg ik er niet meer over misschien ligt het wel aan je leeftijd.![]()
![]()
Gelukkig weet je deze discussie volwassen te houdenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:54 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan meer zeg ik er niet meer over misschien ligt het wel aan je leeftijd.![]()
![]()
Ik heb vandaag net nieuwe winterbanden besteld, omdat er op mijn huidige banden praktisch geen profiel meer opzitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:16 schreef Five_Aces het volgende:
Een 205 band heeft als vaste breedee 20,5 cm, waaruit volgt dat de lengte van het oppervlak 120 / 20,5 = 5,85 cm
Een 255 band heeft als vaste breedte 25,5 cm waaruit volgt dat de lengte van het oppervlak 120 / 25,5 = 4,70 cm
Daarom heb je dus bij een 255 zomerband meer last van spoorvorming als bij een 205 band.
Waarom een winterband smaller is is omdat je anders de sneeuw er niet voor weg gevoerd krijgt, en je dus grip verliest.
als je het topic had gelezen dan had je gelezen dat we het er wel over gehad hebben en dat het voor buitenlanders niet verplicht is, en verder is je berichtje een gevalletje klok en klepelquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:57 schreef Tique3 het volgende:
Volgens mij is dit nog niet gemeld in dit topic:
Als je in duitsland rijdt met winterbanden moet je een vignet (sticker) halen en die op je ruit plakken.
nogmaals, wat jij vertelt klopt van geen kant, je haalt dingen door de war enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:02 schreef Tique3 het volgende:
Een vignet omdat je als buitenlander op winterbanden rijdt en je auto dus beperkt is (snelheid).
En waar moet je halen zou ik niet weten, mijn ouders zijn rijdend naar zwitserland door duitsland gegaan en ik heb gevlogen
Gelukkig jij wel met je plaatje!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig weet je deze discussie volwassen te houden
Dank u voor de bevestigingquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:05 schreef BadEend19 het volgende:
[..]
Gelukkig jij wel met je plaatje!![]()
![]()
Ik heb hem van de bandenboer ook gekregen alleen zit hij geplakt aan de zijkant van mijn dashboard op de plek die je alleen maar ziet als je de deur open doet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:07 schreef BadEend19 het volgende:
Tique3 bedoelt een sticker met de max snelheid omdat je met sommige winterbanden niet de topsnelheid mag rijden als snelheidsindex lager is, is verplicht.
http://www.autoxperience.tv/toontext.asp?id=7178
nogmaals, winterbanden in Duitsland zijn alleen verplicht voor inwoners van Duitsland, dat het gewoon raadzaam is om winterbanden te gebruiken is een ander verhaal.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef Tique3 het volgende:
Ik heb een paar weken geleden een rijvaardigheidstraining gehad waar ons verteld werd dat het tegenwoordig wél verplicht is, het lijkt me sterk dat ze dat voor de grap zeggen
Ik gok dat mijn Duits beter is dan dat van jou.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:38 schreef BadEend19 het volgende:
Naief hahahaha dat is grappig!![]()
Leer eerst eens fatsoenlijk lezen cq duits lezen!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |