Pleit voor jequote:
Pleit niet voor jequote:Maar ik moet toegeven dat ik deze show bij vlagen best grappig vind.![]()
Nee, idd, die moeten er af.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Krabben aan korstjes kun jij zeker ook niet laten hè?![]()
Tóch Youp kijken hè?
Die liedjes..quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:28 schreef shmoopy het volgende:
Tijdens de liedjes post ik hier, er is nl wel een grens aan wat ik hebben kan, hé?
Ik denk elke keer: huh, dat liedje had hij de vorige keer toch ook al?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:28 schreef shmoopy het volgende:
Tijdens de liedjes post ik hier, er is nl wel een grens aan wat ik hebben kan, hé?
Dat heb ik met z'n shows, kan je nagaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk elke keer: huh, dat liedje had hij de vorige keer toch ook al?![]()
Hey hier ben ik al weder. Puike show of niet danquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:47 schreef iteejer het volgende:
Hey Sigg, ouwe eland, waar blijf je nou..?![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:58 schreef Sigg het volgende:
[..]
Hey hier ben ik al weder. Puike show of niet dan. Ik zie dat iteejer en yvonne ook met volle teugen hebben genoten van dit uitstekende uur topcabaret. Ik heb het met mijn tvkaart opgenomen op de pc, dus ik kan nu de rest van de komende vrije week gewoon de mediaplayer op herhalen zetten en lachen maar
.
Ik heb keiveel champagne op, dus nu moet ik maar eens gaan slapen. Gelukkig nieuwjaar allemaal, inclusief iteejer. Je bent een puike gast voor dit toffe topic
![]()
![]()
Pfewww..quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:45 schreef iteejer het volgende:![]()
![]()
Ik leef nog
![]()
![]()
Het is afgelopen en ik leef nog
En voor jou natuurlijk ook een gelukkig 2006!quote:
Vergelijkbaar met deze verschijning?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:04 schreef iteejer het volgende:
Inderdaad een trol, zo'n ouwe bos-kobold.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |