Pleit voor jequote:
Pleit niet voor jequote:Maar ik moet toegeven dat ik deze show bij vlagen best grappig vind.![]()
Nee, idd, die moeten er af.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Krabben aan korstjes kun jij zeker ook niet laten hè?![]()
Tóch Youp kijken hè?
Die liedjes..quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:28 schreef shmoopy het volgende:
Tijdens de liedjes post ik hier, er is nl wel een grens aan wat ik hebben kan, hé?
Ik denk elke keer: huh, dat liedje had hij de vorige keer toch ook al?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:28 schreef shmoopy het volgende:
Tijdens de liedjes post ik hier, er is nl wel een grens aan wat ik hebben kan, hé?
Dat heb ik met z'n shows, kan je nagaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk elke keer: huh, dat liedje had hij de vorige keer toch ook al?![]()
Hey hier ben ik al weder. Puike show of niet danquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:47 schreef iteejer het volgende:
Hey Sigg, ouwe eland, waar blijf je nou..?![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:58 schreef Sigg het volgende:
[..]
Hey hier ben ik al weder. Puike show of niet dan. Ik zie dat iteejer en yvonne ook met volle teugen hebben genoten van dit uitstekende uur topcabaret. Ik heb het met mijn tvkaart opgenomen op de pc, dus ik kan nu de rest van de komende vrije week gewoon de mediaplayer op herhalen zetten en lachen maar
.
Ik heb keiveel champagne op, dus nu moet ik maar eens gaan slapen. Gelukkig nieuwjaar allemaal, inclusief iteejer. Je bent een puike gast voor dit toffe topic
![]()
![]()
Pfewww..quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:45 schreef iteejer het volgende:![]()
![]()
Ik leef nog
![]()
![]()
Het is afgelopen en ik leef nog
En voor jou natuurlijk ook een gelukkig 2006!quote:
Vergelijkbaar met deze verschijning?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:04 schreef iteejer het volgende:
Inderdaad een trol, zo'n ouwe bos-kobold.
In welke tijdzone leef jij?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:31 schreef Adelante het volgende:
Er is weinig keuze, of Youp of Dancing with the Stars
oud & nieuw 's avonds beginnen bij schoonoudersquote:
Dat was gisteren toch al gekkie. Dat is nu allemaal voorbijquote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
oud & nieuw 's avonds beginnen bij schoonouders
Start een Hans Teeuwen-afzeik-topic, kijken of ie net zo snel vol komt als deze. Doen we daarna een vergelijking, ok?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stoer hoor om Youp allemaal af te kraken. Iedereen heeft een bepaalde stijl en Youp dus ook. Alle shows van bijv. Hans Teeuwen lijkt ook op mekaar....
Die man staat al jaaaaaaaaren aan de top en dat doet hij nog steeds met klasse! Geweldige Cabaretier, zeker de beste van Nederland.
Zo kan je op niemand meer kritiek hebben, als je alle mogelijke kritiekpunten afdoet als 'een bepaalde stijl'. En dat er veel kijkers waren zegt mij ook niet zoveel over hoe goed hij is (of iig niet over hoe goed ik 'm vind). Anders zou ik Frans Bauer ook goed moeten vinden omdat hij veel CD's verkoopt.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neuh hoeft niet maar de argumenten die voornamelijk iteejer aandraagt zijn echt onzin. Verder vindt ik het meer dan zielig om de beste man steeds Yak te noemen i.p.v. Youp. Erg kinderachtig.
Hij heeft erg veel betekent voor de Nederlandse Cabaret en staat na zoveel jaar nog steeds aan de top. Waarom kijken er anders 2,5 miljoen mensen naar? (Kom niet met kutargumenten dat er verder niks op TV was, hij kan ook uit)
Ook Youp heeft z'n mindere kanten in z'n shows. Ik ben niet kapot van al die liedjes maar ik erger me er ook dood aan als Hans Teeuwen 500x achter mekaar Booooooooooooom, Taaaaaaaaaaaakke! roept
Samengevat heeft iedereen Cabaretier een bepaalde stijl en gebruikt deze in zijn shows, zo ook Youp.
Geheel mee eens!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef Loohcs het volgende:
Zo kan je op niemand meer kritiek hebben, als je alle mogelijke kritiekpunten afdoet als 'een bepaalde stijl'. En dat er veel kijkers waren zegt mij ook niet zoveel over hoe goed hij is (of iig niet over hoe goed ik 'm vind). Anders zou ik Frans Bauer ook goed moeten vinden omdat hij veel CD's verkoopt.
Die opzet dat hij ergens een vage vent is tegengekomen en daar dan de hele show aan ophangt heeft hij al te vaak gebruikt en het einde (10x "leef" roepen) vond ik ook niet echt sterk. Evenals het weer noemen van z'n Buckler-grap en het afzeiken van voetbalsupporters. Dat laatste heeft hij ook al te vaak gedaan en als hij zo goed is zou hij het toch niet nodig moeten hebben om op zo'n makkelijke manier te scoren.
quote:OM HUWELIJK TOCH NOG TE REDDEN!? Youp neemt vrij tot eind september!
Youp van 't Hek neemt wel een heel erg lange vakantie. Op zijn website meldt hij tot eind september niet meer op het podium te staan. Geruchten willen dat de cabaretier de komende zes maanden wil gebruiken om de scherven van zijn huwelijk met echtgenote Debbie Petter te lijmen nadat dat vorig jaar bijna op de klippen gelopen was als gevolg van Youps overspel met een Bredase tandartsvrouw en moeder van vijf kinderen.
Met de zakelijke mededeling "Youp treedt dit seizoen niet meer op. Vanaf eind september 2006 begint hij met leesvoorstellingen van zijn nieuwe theaterprogramma dat de (werk)titel 'De Schreeuwstorm' heeft". Kondigt Youp van 't Hek op zijn eigen website aan dat hij het komende half jaar niet meer in het theater zal staan. De achtergrond van zijn besluit geeft hij echter niet. Maar in Youps naaste omgeving wordt verteld dat Youp en echtgenote Debbie Petter de maanden tot en met september willen gebruiken om te bekijken of hun huwelijk nog wel toekomst heeft.
Van 't hek en zijn Debbie hebben een zware tijd achter de rug, nadat bekend werd dat Youp zijn vrouw bijna een jaar lang bedrogen had. De 'grappenmaker' had in het diepste geheim een verhouding met een Bredase tandartsvrouw en moeder van vijf kinderen, waaronder een baby. De affaire leidde eind vorig jaar tot veel commotie. Youp werd door echtgenote Debbie zelfs uit huis gezet, althans hij woonde een tijdlang niet in de echtelijke woning. Van 't hek was razend dat zijn overspel breed werd uitgemeten in de pers, maar beweerde in december 2005 dat zijn huwelijk gered was.
Aan die woorden van Youp wordt nu dus weer ernstig getwijfeld nu het gerucht de ronde doet dat de komende zes maanden cruciaal zijn voor het voortbestaan van het huwelijk.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef iteejer het volgende:
Uiteraard hoop ik ook dat zijn huwelijk gered kan worden.
wat leuk he, dat we Iteejer hier ook eens zienquote:
Wat leuk dat dit topic na zo'n lange tijd weer eens omhoog gekickt isquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:45 schreef Ole het volgende:
[..]
wat leuk he, dat we Iteejer hier ook eens zien![]()
![]()
Welke lege zalen, hij trekt toch alleen maar volle?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef iteejer het volgende:
Uiteraard hoop ik ook dat zijn huwelijk gered kan worden.
Alleen denk ik dat hij niet zozeer zelf vrij neemt tot september 2006, maar dat het hem niet meer lukt nog publiek te trekken.
En iedere keer die lege zalen kosten ook alleen maar geld.
Kostenbesparing, én het werken aan nou eens een écht nieuwe show, zijn naar ik vermoed de werkelijke redenen hierachter
Er was weer 'nieuws' op zijonline, vandaarquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:49 schreef Sigg het volgende:
[..]
Wat leuk dat dit topic na zo'n lange tijd weer eens omhoog gekickt is.
iteejer probeert ons gewoon een beetje te plagenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Welke lege zalen, hij trekt toch alleen maar volle?
Gossiequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:49 schreef iteejer het volgende:
http://msn.variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?filmID=253406 -> GADVERDAMME!! Ik klikte niets vermoedend hierop, en toen zag ik die pafferige overjarige nonvaleur van zelfvoldaanheid glimmen met dat irritante pestkoppie van hem..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |