EN hij gaat vreemdquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:49 schreef veldmuis het volgende:
Wat een sukkel is die Youp.
De een op de bank met laptop en de ander gewoon voor/achter een bureauquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:52 schreef veldmuis het volgende:
Het gemiddelde gezinnetje zit gezellig op de bank Youp te kijken, yvonne en iteejer zitten gezellig in hetzelfde topic op Fok.
Ook wat uitgeneukt, mensen?
Ik zal een plaatsje in mijn koffer vrijhouden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:46 schreef iteejer het volgende:
[..]
Stettik ik ga met je mee. Ik ga hier weg. Verschrikkelijk. Heel slecht. Ouwe gebaartjes, alles is versleten aan die kwal. Inderdaad, Yak van't Hek. Yak.
Ik hoor net van moeder dat mijn stiefvader zit te schuddenbuiken op de bank. Omdat hij het leuk vindt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wel, wat sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht! Tering!
Wat een deceptie.
Je kent alle maniertjes je weet precies wat er komt, de muziek is hetzelfde, vreselijk.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:55 schreef static het volgende:
[..]
Ik hoor net van moeder dat mijn stiefvader zit te schuddenbuiken op de bank. Omdat hij het leuk vindt.
Dan issie dement.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:55 schreef static het volgende:
Ik hoor net van moeder dat mijn stiefvader zit te schuddenbuiken op de bank. Omdat hij het leuk vindt.
Ben blij dat ze in Haarlem wonen.quote:
Vind je?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is hij afgevallen, zou hij zorgen hebben? ;')
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:04 schreef shmoopy het volgende:
Hij staat hier op, en ik kan alleen nog maar aan Iteejer denken.![]()
Oi Zmoepjequote:Op zaterdag 31 december 2005 23:04 schreef shmoopy het volgende:
Hij staat hier op, en ik kan alleen nog maar aan Iteejer denken.![]()
Oi Dudelzakjequote:Op zaterdag 31 december 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat heb ik ook een beetje!
Zat er naar te kijken en dacht... hm... even zien of dat ene topic nog leeft
Hij ziet er slecht uit. zn vrouw moet genieten,quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vind je?
Zijn kop is pafferiger dan de laatste keer dat ik hem zag. Misschien van al die leugens die hij erin moet opslaan.
Grappig bedoeld. Maar ja, Youp staat hier op, de inspiratie is karig![]()
Ja, die Freek ook, die bebrilde door een bliksemflits getroffen denneboom mag ook wel es pleite.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:08 schreef ABBAfan het volgende:
Zowel Freek als Youp moeten nu toch echt stoppen en ruimte maken voor jong talent.
Ik heb het bijna een keer gedaan. Aan de voet van de Erasmusbrug vlak na middernacht. Lang verhaal. Vriendjes eerste kennismaking met mijn collega's. Allemaal zat, eentje begon haar broek los te knopen om te gaan zitten plassen, en ik stond klaar om Youp op zijn zelfvoldane muil te rammen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij ziet er slecht uit. zn vrouw moet genieten,
heb jij nou ook dat je ieder grapje terug kan meppen op hem? ')
Ik kijk op mijn laptopscherm naar FOK!, niet naar die stuiterende Yakquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:20 schreef static het volgende:
Dat jullie het volhouden om te kijken!
Krabben aan korstjes kun jij zeker ook niet laten hè?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |