Zo kan je op niemand meer kritiek hebben, als je alle mogelijke kritiekpunten afdoet als 'een bepaalde stijl'. En dat er veel kijkers waren zegt mij ook niet zoveel over hoe goed hij is (of iig niet over hoe goed ik 'm vind). Anders zou ik Frans Bauer ook goed moeten vinden omdat hij veel CD's verkoopt.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neuh hoeft niet maar de argumenten die voornamelijk iteejer aandraagt zijn echt onzin. Verder vindt ik het meer dan zielig om de beste man steeds Yak te noemen i.p.v. Youp. Erg kinderachtig.
Hij heeft erg veel betekent voor de Nederlandse Cabaret en staat na zoveel jaar nog steeds aan de top. Waarom kijken er anders 2,5 miljoen mensen naar? (Kom niet met kutargumenten dat er verder niks op TV was, hij kan ook uit)
Ook Youp heeft z'n mindere kanten in z'n shows. Ik ben niet kapot van al die liedjes maar ik erger me er ook dood aan als Hans Teeuwen 500x achter mekaar Booooooooooooom, Taaaaaaaaaaaakke! roept
Samengevat heeft iedereen Cabaretier een bepaalde stijl en gebruikt deze in zijn shows, zo ook Youp.
Geheel mee eens!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef Loohcs het volgende:
Zo kan je op niemand meer kritiek hebben, als je alle mogelijke kritiekpunten afdoet als 'een bepaalde stijl'. En dat er veel kijkers waren zegt mij ook niet zoveel over hoe goed hij is (of iig niet over hoe goed ik 'm vind). Anders zou ik Frans Bauer ook goed moeten vinden omdat hij veel CD's verkoopt.
Die opzet dat hij ergens een vage vent is tegengekomen en daar dan de hele show aan ophangt heeft hij al te vaak gebruikt en het einde (10x "leef" roepen) vond ik ook niet echt sterk. Evenals het weer noemen van z'n Buckler-grap en het afzeiken van voetbalsupporters. Dat laatste heeft hij ook al te vaak gedaan en als hij zo goed is zou hij het toch niet nodig moeten hebben om op zo'n makkelijke manier te scoren.
quote:OM HUWELIJK TOCH NOG TE REDDEN!? Youp neemt vrij tot eind september!
Youp van 't Hek neemt wel een heel erg lange vakantie. Op zijn website meldt hij tot eind september niet meer op het podium te staan. Geruchten willen dat de cabaretier de komende zes maanden wil gebruiken om de scherven van zijn huwelijk met echtgenote Debbie Petter te lijmen nadat dat vorig jaar bijna op de klippen gelopen was als gevolg van Youps overspel met een Bredase tandartsvrouw en moeder van vijf kinderen.
Met de zakelijke mededeling "Youp treedt dit seizoen niet meer op. Vanaf eind september 2006 begint hij met leesvoorstellingen van zijn nieuwe theaterprogramma dat de (werk)titel 'De Schreeuwstorm' heeft". Kondigt Youp van 't Hek op zijn eigen website aan dat hij het komende half jaar niet meer in het theater zal staan. De achtergrond van zijn besluit geeft hij echter niet. Maar in Youps naaste omgeving wordt verteld dat Youp en echtgenote Debbie Petter de maanden tot en met september willen gebruiken om te bekijken of hun huwelijk nog wel toekomst heeft.
Van 't hek en zijn Debbie hebben een zware tijd achter de rug, nadat bekend werd dat Youp zijn vrouw bijna een jaar lang bedrogen had. De 'grappenmaker' had in het diepste geheim een verhouding met een Bredase tandartsvrouw en moeder van vijf kinderen, waaronder een baby. De affaire leidde eind vorig jaar tot veel commotie. Youp werd door echtgenote Debbie zelfs uit huis gezet, althans hij woonde een tijdlang niet in de echtelijke woning. Van 't hek was razend dat zijn overspel breed werd uitgemeten in de pers, maar beweerde in december 2005 dat zijn huwelijk gered was.
Aan die woorden van Youp wordt nu dus weer ernstig getwijfeld nu het gerucht de ronde doet dat de komende zes maanden cruciaal zijn voor het voortbestaan van het huwelijk.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef iteejer het volgende:
Uiteraard hoop ik ook dat zijn huwelijk gered kan worden.
wat leuk he, dat we Iteejer hier ook eens zienquote:
Wat leuk dat dit topic na zo'n lange tijd weer eens omhoog gekickt isquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:45 schreef Ole het volgende:
[..]
wat leuk he, dat we Iteejer hier ook eens zien![]()
![]()
Welke lege zalen, hij trekt toch alleen maar volle?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:37 schreef iteejer het volgende:
Uiteraard hoop ik ook dat zijn huwelijk gered kan worden.
Alleen denk ik dat hij niet zozeer zelf vrij neemt tot september 2006, maar dat het hem niet meer lukt nog publiek te trekken.
En iedere keer die lege zalen kosten ook alleen maar geld.
Kostenbesparing, én het werken aan nou eens een écht nieuwe show, zijn naar ik vermoed de werkelijke redenen hierachter
Er was weer 'nieuws' op zijonline, vandaarquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:49 schreef Sigg het volgende:
[..]
Wat leuk dat dit topic na zo'n lange tijd weer eens omhoog gekickt is.
iteejer probeert ons gewoon een beetje te plagenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Welke lege zalen, hij trekt toch alleen maar volle?
Gossiequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:49 schreef iteejer het volgende:
http://msn.variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?filmID=253406 -> GADVERDAMME!! Ik klikte niets vermoedend hierop, en toen zag ik die pafferige overjarige nonvaleur van zelfvoldaanheid glimmen met dat irritante pestkoppie van hem..
Zo ken ik er ook nog wel een paar! Leuk voor de kinderenquote:NA ZIJN VREEMDGAAN! Levensmotto van Youp is NU Leef!, Zuip!, Neuk!, Werk! Voel!
Youp van t Hek heeft eindelijk een verklaring gegeven waarom hij bijna een jaar lang vreemdging met een Bredase tandartsvrouw! Het nieuwe levensmotto van Youp is namelijk Leef!, Zuip!, Neuk!, Werk! Voel! Dat heeft hij onthuld in HP/De Tijd waarin hij ook vertelt dat hij bewust wil leven.
En binnen dat bewust leven past ook vreemdgaan, want Youp legt uit dat hij bedoelt e zeggen dat hij bewust wil leven met iedere seconde die hem gegund is.
Youp vertelt in het interview ook ook dat Wijlen Freddy Heineken hem na de Buckler-affiare uit 1989, toen Youp in zijn oudejaarsshow het alcoholvrije biertje tot aan de grond toe afbrandde, hem een financieel ongelooflijk aanbod heeft gedaan om reclame te maken voor een verbeterde versie van het biertje. Het was dermate leuk bedrag dat Youp toen al had kunnen stoppen met werken. Stoppen gaat hij overigens toch doen, want volgend jaar komt er nog een grote theatershow en dan is het gebeurd en trekt Youp zich terug om verder te gaan met bewust leven
Mooi juist. Vaak heeft ie echt gelijk. Tis een understatement dat tegenwoordig veel mensen zich chemisch vrolijk houden en Youp heeft 100% gelijk alstie dat afkraakt, dat soort mensen zijn echt kansloos vind ik.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:55 schreef veldmuis het volgende:
Eindelijk. Voor het laatst horen dat alles elk jaar duurder wordt, dat 10% van de zaal chemisch vrolijk is, en dat de maatschappij kut is. Wat een mooi gevoel moet dat gaan geven!
Wie dan?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeeeeeeee de beste cabaretier van Nederland moet stoppen
Whoops typfout. Youp moet juist NIET stoppen.quote:
Ja, is wel waar. Wie zullen we nu gaan uitzoeken?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:03 schreef Ole het volgende:
Toch zal iteejer hem wel missen hoor. Maar ach, tegen die tijd is er wel iemand anders om ons heerlijk aan te ergeren!
Grotendeels van harte met je eens. Maar ik blijf het verbijsterend vinden dat men, en nu ook weer jij, Hek vergelijkt met Freek. Inderdaad is Freek niet meer zo goed als plusminus 20 jaar geleden, maar wat wil je.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:38 schreef iteejer het volgende:
Youp gaat stoppen, great! Had hij al een hele tijd geleden moeten doen. Ole, je bent geweldig!![]()
Dat nieuwe motto van hem ondergraaft wel zijn gehele vorige oeuvre. Alles waar hij zo enorm tegen tekeer ging, gaat de zelfvoldane plofkop dus nu uit volle plofborst in de praktijk brengen. Of beter gezegd, hij gaat daar gewoon mee door.
Niet erg origineel, Ramses Shaffy had zoiets al tientallen jaren eerder: zing, bid, lach, werk, huil en bewonder. Of iets van die strekking
Maar goed, origineel is die kwabbekwal eigenlijk toch al nooit.
En dan weer zo'n uitspraak dat Heineken hem al lang schatrijk had kunnen maken maar dat hij dat weigerde. Zo kun je jezelf wel een heldenrol aanmeten ja. Oncontoleerbare grootspraak. Bühnebabbel. Youpisme. Puur youpisme.
Freek de Jonge is idd ook niet meer wat hij geweest is. Is ook stil blijven staan. Met die bril die meer wegheeft van een microscoop-oculair dan van een bril, en dat schreeuwerige nasale stemmetje. Maar nog altijd liever die, dan Youp.
Iedere keer als ik de naam Youp heb getypt, moet ik even met mijn handen wapperen, om dat van mijn vingertoppen af te schudden. Maar goed, het weekdier gaat stoppen. Heerljk!!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:47 schreef Stansfield het volgende:
Maar is hij nou al weer samen met debby?
Die vergelijking met Freek komt niet van mij hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:57 schreef Blackadder2 het volgende:
Grotendeels van harte met je eens. Maar ik blijf het verbijsterend vinden dat men, en nu ook weer jij, Hek vergelijkt met Freek. Inderdaad is Freek niet meer zo goed als plusminus 20 jaar geleden, maar wat wil je.![]()
Maar van 't Hek vergelijken met hem! Dat is de amateurs van Hilversum 6e klasse vergelijken met Aja.. nou beter PSV.
Dat ben ik nou es geheel met je eens. En heel veel anderen ookquote:Op maandag 5 juni 2006 11:34 schreef Zuen het volgende:
kut youp van 't hek
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat ben ik nou es geheel met je eens. En heel veel anderen ook
Valt wel mee joh.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:38 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jou is het vergeven, jij bent een Youpiegroupie
Ik dacht dat Youp nooit aan loting deed ...quote:Op zondag 7 mei 2006 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb Youp nooit in het echt gezien.Altijd ons wens geweest, wij konden nooit door de loting komen voor kaartjes.
![]()
Dat is imo dan ook de verklaring dat jij die zak hooi nog enigszins leuk vindtquote:Op maandag 5 juni 2006 11:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Valt wel mee joh.
Ik heb hem nooit in het echt gezien !!
Youpiegroupie![]()
Jawel helaas doet Youp aan loting.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:41 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik dacht dat Youp nooit aan loting deed ...
Als je geluk hebt wel jaquote:Op maandag 5 juni 2006 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
En dan afwachten of je uitgeloot wordt.![]()
Tot op heden heb je toch altijd geluk gehad? Het heeft je een hoop geld en ergernis bespaard, én je hebt je droom nog, wees blijquote:
Bij Groningen moest je vroeger altijd in de rij staan, omdat Youp loting oneerlijk vond. Nu wordt er wel geloot geloof ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel helaas doet Youp aan loting.![]()
Ik kan pas in okt kaartjes bestellen om in januari naar Oss te kunnen gaan
Terwijl ik de nieuwe seizoenboek thuis hebt.
Daar doe je toch niet ook nog eens serieus aan meequote:Op maandag 5 juni 2006 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel helaas doet Youp aan loting.![]()
Ik kan pas in okt kaartjes bestellen om in januari naar Oss te kunnen gaan
Terwijl ik de nieuwe seizoenboek thuis hebt.
Ja Youp vond golfen en vreemdgaan en een tweede huisje ook altijd niets hè.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:03 schreef MrBean het volgende:
[..]
Bij Groningen moest je vroeger altijd in de rij staan, omdat Youp loting oneerlijk vond. Nu wordt er wel geloot geloof ik.
Youpie ten voeten uitquote:Op maandag 5 juni 2006 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja Youp vond golfen en vreemdgaan en een tweede huisje ook altijd niets hè.
Ik gun jou een maandje kunstmatig vrolijk te MOETEN leven, omdat het leven anders niet meer dragelijk is.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeeeeeeee de beste cabaretier van Nederland moet niet stoppen
[..]
Mooi juist. Vaak heeft ie echt gelijk. Tis een understatement dat tegenwoordig veel mensen zich chemisch vrolijk houden en Youp heeft 100% gelijk alstie dat afkraakt, dat soort mensen zijn echt kansloos vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |