abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:20:27 #26
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32483798
De PVDA heeft nog nooit van lange termijn beleid gehoort
De sinterklaas partij die zijn kiezers weer blij moeten maken met kadootjes .
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:26:31 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32485587
Staatsschuld aflossen, we zouden een staatshuishouding grondwettelijk in balans moeten hebben.
Ja, dat is nu minder leuk, maar er komen door de vergrijzing grote kosten op ons af, en voor die tijd moet de staatsschuld zijn afgelost, zodat de vele, vele miljarden die we aan rente betalen daar aan kunnen worden besteed.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:53:32 #28
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32486298
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Staatsschuld aflossen, we zouden een staatshuishouding grondwettelijk in balans moeten hebben.
Ja, dat is nu minder leuk, maar er komen door de vergrijzing grote kosten op ons af, en voor die tijd moet de staatsschuld zijn afgelost, zodat de vele, vele miljarden die we aan rente betalen daar aan kunnen worden besteed.
en hoe zit het met Duitsland. Daar wordt toch een relatief veel groter deel van de pensioenen door de staat betaald
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:58:29 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32486431
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:53 schreef McCarthy het volgende:

[..]

en hoe zit het met Duitsland. Daar wordt toch een relatief veel groter deel van de pensioenen door de staat betaald
Hopeloos, de staatsschuld is relatief flink hoger, men haald de 3% norm niet en de politiek heeft een chronisch gat in de hand. De Sociale lasten (incl pensioenen) kunnen nu al niet worden opgebracht uit de premies. Men zet in op verhoging van de pensioenleeftijd, het verhogen van de premies en het niet laten stijgen van de pensioenen (dus verlagen met het inflatiepeil)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32489846
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
precies wat ik dacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')