quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Pizzaquote:Op maandag 21 november 2005 17:02 schreef cerror het volgende:
Ola, zometeen pizza!
Maandag pizza-dag.
En jammer voor Janet dat het niets werd.
Pizzadag! Dat is vrijdag hier.quote:Op maandag 21 november 2005 17:02 schreef cerror het volgende:
Ola, zometeen pizza!
Maandag pizza-dag.
DD is terug!quote:
Telefonisch.quote:Op maandag 21 november 2005 17:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pizza
Ga jij alleen telefonisch naar de studio vanavond of ga je lijfelijk aanwezig zijn?
Nogal.quote:
Anders moet je nóg meer vrouwen de deur wijzen!quote:
Ik wilde dat dat kon vanaf hierquote:
Terugluisteren kan volgens mij wel.....quote:Op maandag 21 november 2005 17:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Anders moet je nóg meer vrouwen de deur wijzen!
Attentie! Wijziging van PI:
[afbeelding]
[..]
Ik wilde dat dat kon vanaf hier
Het is net niet breed genoeg, potverdriedikkies!
Weet ikquote:Op maandag 21 november 2005 17:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Terugluisteren kan volgens mij wel.....
Bummerquote:Op maandag 21 november 2005 17:42 schreef JDude het volgende:
Heb daar een keer bijna in de studio gezeten... ging toen niet door vanwege werk
if you tell me how....quote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weet ik
Maar dan kan ik er vanavond niet over meelull'n
Mits iemand opneemt en stuurt
Utrecht geloof ik.quote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef rompompom het volgende:
Bummer
Waar is die studio eigenlijk?
Ich habe keine ahnungquote:Op maandag 21 november 2005 17:44 schreef DeLeider het volgende:
kan dat gewoon met windows geluidsrecorder?
Kwart over negen, mits telefonie.quote:Op maandag 21 november 2005 17:48 schreef petre86 het volgende:
ik werk.. of moet je na 22:15 pas op de radio C?
Voor jou vast welquote:Op maandag 21 november 2005 17:49 schreef DeLeider het volgende:
Is het ok om je ex jaloers te maken met je laatste date
zal ik um laten afsluiten?quote:Op maandag 21 november 2005 17:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ich habe keine ahnung
[..]
Kwart over negen, mits telefonie.
Uhuh, normaal reageert ze altijd heel uitbundig als je iets grappigs verteld, en ik vertelde dat ik daar was blijven slapen.quote:
quote:Haha
ze wil keiharde goedmaakseks!quote:Op maandag 21 november 2005 17:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Uhuh, normaal reageert ze altijd heel uitbundig als je iets grappigs verteld, en ik vertelde dat ik daar was blijven slapen.
[..]
Nee dat nietquote:
stiekum wil ze tochquote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee dat nietik heb het 2 weken geprobeerd om het goed te krijgen en ze wou niet, njah dan ga ik verder, maar wel grappig dat ze zo reageert
quote:Op maandag 21 november 2005 17:02 schreef cerror het volgende:
Ola, zometeen pizza!
Maandag pizza-dag.
De trutquote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee dat nietik heb het 2 weken geprobeerd om het goed te krijgen en ze wou niet, njah dan ga ik verder, maar wel grappig dat ze zo reageert
Neuh ik heb nu een veel leuker meisje gezien die dichter bij woontquote:Op maandag 21 november 2005 17:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
stiekum wil ze toch
maar je moet haar heroveren.. met touw en handboeien enzo.. haar laten zìen dat ze van je houd..
Ex-en pesten.quote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als van afgelopen weekend?quote:Op maandag 21 november 2005 17:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neuh ik heb nu een veel leuker meisje gezien die dichter bij woonten opzichzelf
oooow dàn.. toch vastbindenquote:Op maandag 21 november 2005 17:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neuh ik heb nu een veel leuker meisje gezien die dichter bij woonten opzichzelf
quote:Op maandag 21 november 2005 17:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als van afgelopen weekend?
Puik plan peet.. puik plan..quote:Op maandag 21 november 2005 17:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
oooow dàn.. toch vastbinden
en dan met haar telefoonnaar de jouwe bellen.. en dan bij haar oor leggen en dan naar je nieuwe vriendin gaan en ff lekker ketsen enzo.. ex pesten.. sadistisch
DAT!! is te ergquote:Op maandag 21 november 2005 17:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan met haar telefoonnaar de jouwe bellen.. en dan bij haar oor leggen en dan naar je nieuwe vriendin gaan en ff lekker ketsen enzo.. ex pesten.. sadistisch
Je hebt versieren en vastbinden...quote:Op maandag 21 november 2005 17:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
Werkze Peetquote:Op maandag 21 november 2005 18:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
oja.. ik was vergeten te zeggen dat je een flesje bier drinkt ondertussen
ik=@work
Neuh.. ben niet zulk goed vervangings/reboundmateriaal..quote:Op maandag 21 november 2005 18:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben jij die nieuwe vriendin dan?
Ik bedoel maar..quote:
Jij wilt alleen maagden?quote:Op maandag 21 november 2005 18:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ben niet zulk goed vervangings/reboundmateriaal..
quote:
Neuh, niet bepaald..quote:
+0.014 charmantquote:Op maandag 21 november 2005 18:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
![]()
btw die chick is geen vervangingsmateriaal, tis meer een upgrade naar een betere versie
Ik denk dat ik namens heel BeF spreek als ik zeg: We zouden het niet anders willenquote:Op maandag 21 november 2005 18:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh, niet bepaald..
Maar ik zal gewoon voor altijd vrijgezellig blijven.. 14.gif
Is goed voor mn fokleven..
Ik bén meestal het rebound materiaal.quote:Op maandag 21 november 2005 18:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ben niet zulk goed vervangings/reboundmateriaal..
tuurlijk meis, tuurlijk...quote:Op maandag 21 november 2005 18:09 schreef Janetje het volgende:
Maar ik zal gewoon voor altijd vrijgezellig blijven.. 14.gif
quote:Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens heel BeF spreek als ik zeg: We zouden het niet anders willen
Jij hebt tenminste nog een functie in deze maatschappijquote:Op maandag 21 november 2005 18:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik bén meestal het rebound materiaal.
quote:Op maandag 21 november 2005 18:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een functie in deze maatschappij
Stilquote:Op maandag 21 november 2005 18:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bedankt! Zelfs het ene mesje dat ik hier heb is bot
*kras*kras*kras*
Jij bent meestal liefquote:Op maandag 21 november 2005 18:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik bén meestal het rebound materiaal.
Jup..quote:Op maandag 21 november 2005 18:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
tuurlijk meis, tuurlijk...
Ja gvd hey, ik eet vandaag verplicht bruine bonen met m'n oudersquote:Op maandag 21 november 2005 18:43 schreef JDude het volgende:
Zo maar eens wat frituur scoren.
Maandag, Bruine-bonen-maandagquote:Op maandag 21 november 2005 18:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja gvd hey, ik eet vandaag verplicht bruine bonen met m'n ouders
Waar?quote:Op maandag 21 november 2005 18:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
1 van de redenen dat ik van de zomer op mezelf ga
quote:ex zegt:
nou ik droomde dat je naast me lag..maar toen k me omdraaide en mijn ogen open deed was je dr niet..
Martijn/DeLeider - No rules, Just fun zegt:
eigen schuld :p
Rotterdam, of bij zuidplein (vlak bij m'n werk) of bij CS (r'dam noord)quote:
Ik heb witte wijn, rooie wijn, bier, nootjes, chips, toastjes, kaas...quote:Op maandag 21 november 2005 18:53 schreef cerror het volgende:
Cooooolááááááá!
En later vanavond bier.
quote:Op maandag 21 november 2005 18:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb witte wijn, rooie wijn, bier, nootjes, chips toastjes, kaas...
oh ja.. en tequillaquote:Op maandag 21 november 2005 18:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb witte wijn, rooie wijn, bier, nootjes, chips, toastjes, kaas...
Rotterdam is best okquote:Op maandag 21 november 2005 18:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Rotterdam, of bij zuidplein (vlak bij m'n werk) of bij CS (r'dam noord)
Maar dan kom je nuchter op FOK!radio? Dat is helemaal niet zoals je écht bent!quote:Op maandag 21 november 2005 18:53 schreef cerror het volgende:
Cooooolááááááá!
En later vanavond bier.
Hehehehe..quote:Op maandag 21 november 2005 19:04 schreef rompompom het volgende:
Maar dan kom je nuchter op FOK!radio? Dat is helemaal niet zoals je écht bent!
Ik ga d'r stagelopen.quote:
Waar werk jij, ik ben eigenlijk best vaak rond zuidplein te vinden als ik met de bus ben.quote:Op maandag 21 november 2005 18:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Rotterdam, of bij zuidplein (vlak bij m'n werk) of bij CS (r'dam noord)
In de catering van ahoyquote:Op maandag 21 november 2005 20:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waar werk jij, ik ben eigenlijk best vaak rond zuidplein te vinden als ik met de bus ben..
En J. Op naar de volgende he.. De moed erin houden.
.
En ik heb hier een lekker koud grolsch biertje..
Ik was eens op een LAN in ahoy, hadden ze andere catering ingehuurd omdat die van ahoy te duur is, kwam de keuringsdienst van waren langs, werd niet goed gevonden.quote:Op maandag 21 november 2005 20:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
In de catering van ahoyen dan niet de chique, maar de toffe die ook andere zomer evenementen
quote:Op maandag 21 november 2005 20:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik was eens op een LAN in ahoy, hadden ze andere catering ingehuurd omdat die van ahoy te duur is, kwam de keuringsdienst van waren langs, werd niet goed gevonden..
Moeten jullie maar niet zo overdreven duur zijn.quote:
Ghehehe wij moeten weer aan ahoy dokkenquote:Op maandag 21 november 2005 20:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moeten jullie maar niet zo overdreven duur zijn..
No, you read it.quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 21:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Godver, ik blijf maar topics killen..
Maar ik wil het niet.quote:Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
tjah je hebt het of je hebt het niet
Dat moet ik horen, wat is de url ookalweer?quote:
check gewoon op actionradio.nlquote:Op maandag 21 november 2005 21:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat moet ik horen, wat is de url ookalweer?.
* pc-fr34k start irc ook alvast op.
Whehehe nu over de demoscene.quote:
Dat zei ik ook al op msn ja..quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 21:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je gebruikt m'n icoontje niet meer LUL!
Whehehe.. lekker puh!quote:
En mij ook niet, wel KS.quote:
quote:
Jihaaad.quote:
vrouwen willen gewoon de eerste zijn die dan weer wat nieuws hebbenquote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vrouwen willen gewoon de eerste zijn die dan weer wat nieuws hebben![]()
En dan zo van 'topic killer' om te hopen dat hij weer in de MyAT komt van diegene's MSN.quote:
ZIJ wil JOU gek maken met haar nieuwe scharrel, niet andersomquote:
Nee ff tjekken of er al nieuwe mensen op msn warenquote:Op maandag 21 november 2005 21:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan zo van 'topic killer' om te hopen dat hij weer in de MyAT komt van diegene's MSN..
Zij had geen nieuwe dus dat klopt nietquote:Op maandag 21 november 2005 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
ZIJ wil JOU gek maken met haar nieuwe scharrel, niet andersom![]()
That's the whole point...quote:Op maandag 21 november 2005 22:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zij had geen nieuwe dus dat klopt niet
Dat topic is vermoordquote:Op maandag 21 november 2005 22:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
zit jij niet in het verkeerde topic, of heb je daar alle mannen al weg gejaagd
quote:
goed bezigquote:Op maandag 21 november 2005 22:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dus ze wou posen met iemand, maar das mislukt, en nu heb ik iemand en gaat ze janken?
Lupa heeft t de nek omgedraaidquote:
typen met wanten gaat niet zo goedquote:Op maandag 21 november 2005 22:09 schreef DeLeider het volgende:
rtiupwenm mwert qwanmrtwen fgaart mnietf zol gfoped
maar waarom danquote:Op maandag 21 november 2005 22:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lupa heeft t de nek omgedraaid![]()
Ze had jou jaloers willen maken in plaats van jij haarquote:Op maandag 21 november 2005 22:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dus ze wou posen met iemand, maar das mislukt, en nu heb ik iemand en gaat ze janken?
Maar wel warmen handenquote:Op maandag 21 november 2005 22:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
typen met wanten gaat niet zo goed
hehe, jij snapt emquote:Op maandag 21 november 2005 22:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze had jou jaloers willen maken in plaats van jij haar
tis een zij..quote:
Ja die moet ik nog halenquote:Op maandag 21 november 2005 22:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
handschoenen met de vingertopjes eraf geknipt
Als ik tijd over heb ga ik een aapje maken die een stinkerklaas onhoofdquote:Op maandag 21 november 2005 22:20 schreef killswitch het volgende:
owja ik heb een sinterklaas avatar
Hij had het over DLquote:
nee ik had het over lupa en das een zijquote:Op maandag 21 november 2005 22:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij had het over DL
Ik moet die vertaalacademie ook maar eens gaan aanschrijven, tering wat wordt er langs elkander heen geluld
ik ga nog een leuke kerstversie bedenkenquote:Op maandag 21 november 2005 22:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als ik tijd over heb ga ik een aapje maken die een stinkerklaas onhoofd![]()
Ah, okquote:Op maandag 21 november 2005 22:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee ik had het over lupa en das een zij
Ja shit hey, dat ook nogquote:Op maandag 21 november 2005 22:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ga nog een leuke kerstversie bedenken
nuff saidquote:Op maandag 21 november 2005 22:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee ik had het over lupa en das een zij
tofheidquote:Op maandag 21 november 2005 22:28 schreef cerror het volgende:
Vanavond bier.
En ff een nummer maken misschien.
quote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
kan wel wat voor je in elkaar draaien?
Vandaar ook de onthoofding van die oude pedoquote:Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef cerror het volgende:
Ik doe niet aan die feestdagen icoontjegedoe.
Ik haat feestdagen. [afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 22:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben in een crea bea bui dus komt eraan
Dat is dan wel weer krieg.quote:Op maandag 21 november 2005 22:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Vandaar ook de onthoofding van die oude pedo![]()
Bier sigaretten en chipsquote:Op maandag 21 november 2005 22:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Bier en pinda's, goede combinatie..
Kiep as poostutquote:Op maandag 21 november 2005 22:28 schreef cerror het volgende:
Vanavond bier.
En ff een nummer maken misschien.
Chips!!quote:Op maandag 21 november 2005 22:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bier sigaretten en chipsbetere combi
Ik zeg niks meer over Pringles......quote:Op maandag 21 november 2005 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Chips!!![]()
* Misstique ff Pringles halen gaat
Overrated zooiquote:Op maandag 21 november 2005 22:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer over Pringles......de laatste keer is er een half uur niks meer gepost in BeF
Bier, een blow en popcorn, perfecte combinatie die ik eergisteren en gisteren heb gehad.quote:Op maandag 21 november 2005 22:39 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bier sigaretten en chipsbetere combi
quote:Op maandag 21 november 2005 22:53 schreef DeLeider het volgende:
GVD!!!! weer is het topic dood door die kanker nare rotpringles
Jij zei rot!quote:
Beat this..... ik lach met bier een blow en chips in bed met een chick*)quote:Op maandag 21 november 2005 22:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bier, een blow en popcorn, perfecte combinatie die ik eergisteren en gisteren heb gehad..
Jij wint, maar ik zat er dicht bij! Op een waterbed met een blow, bier, 2 meiden, alleen 1 heeft al een vriend en de ander ook en die zat ook op het bed.quote:Op maandag 21 november 2005 22:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Beat this..... ik lach met bier een blow en chips in bed met een chick*)
Lach?quote:Op maandag 21 november 2005 22:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Beat this..... ik lach met bier een blow en chips in bed met een chick*)
Een dach niet gelaggen is een dach niet geleeft.quote:
Zo maar even langs 't tankstation in deze barre kouquote:
Het lot van de nicotineverslaafde.quote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef ma_jojo het volgende:
Zo maar even langs 't tankstation in deze barre kou
quote:Op maandag 21 november 2005 23:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Het lot van de domme onvoorbereide nicotineverslaafde.
Dat was maar een grapje. Aandacht trekken enzo.quote:
Whehehe ik zei trekkenquote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef JDude het volgende:
Dat was maar een grapje. Aandacht trekken enzo..
Het is zeer spijtigquote:
2 keer zelfs!quote:
Tjah je bent goed of net niet hequote:Op maandag 21 november 2005 23:08 schreef pc-fr34k het volgende:
DL, moet je nou weer net eerder zijn..
Ik vergeef het je omdat je een mede-Rotterdammer bent.quote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tjah je bent goed of net niet he
Nu in Geervliet vlakbij spijkenisse, waar ik 15 jaar gewoont heb....quote:Op maandag 21 november 2005 23:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vergeef het je omdat je een mede-Rotterdammer bent..
Waar woon jij nou eigenlijk?
Jup en ga er wonenquote:Op maandag 21 november 2005 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik bekijk je profiel, jew oont helemaal niet in Rotterdam.. Werk je er alleen ofzo?
Oh, praktisch rotterdam. De metro rijdt daar net niet meer toch?quote:Op maandag 21 november 2005 23:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nu in Geervliet vlakbij spijkenisse, waar ik 15 jaar gewoont heb....
Ben je wel geboren in Rotterdam of ben je een import-Rotterdammer?quote:
Geervliet niet, spijkenisse is de eindhaltequote:Op maandag 21 november 2005 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, praktisch rotterdam. De metro rijdt daar net niet meer toch?
spijkenisse ook geborenquote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben je wel geboren in Rotterdam of ben je een import-Rotterdammer?
Jep, tenzij je in de metro zit met eindhalte slinge. Die van spijkenisse is altijd zo vol.quote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Geervliet niet, spijkenisse is de eindhalte
Ja dat is ook zo kut, 's avonds laat moet je ook steeds overstappen in hoogvliet, echt fucking irritantquote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jep, tenzij je in de metro zit met eindhalte slinge. Die van spijkenisse is altijd zo vol..
Dat is bijna-Rotterdam, ook goed. Nu nog de club vraag,Sparta of Feyenoord?quote:
Geen van beidequote:Op maandag 21 november 2005 23:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is bijna-Rotterdam, ook goed. Nu nog de club vraag,Sparta of Feyenoord?
Ik hoef zelden verder dan slinge, tenzij ik naar hoogvliet moet. Bijna moest ik ook naar spijkenisse, meisje versierd op kamp enzo van een andere groep, was te verlegen en keek snel de andere kant op als ik naar haar toe kwam, toen ze weg gingen vroegen haar vriendinnen of ik haar nummer niet wilde, ik lipe recht door, moet ze eerst maar niet zo arrogant doen.quote:Op maandag 21 november 2005 23:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo kut, 's avonds laat moet je ook steeds overstappen in hoogvliet, echt fucking irritant
Alles over Rotterdam is vermakend en interessant!quote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef killswitch het volgende:
BIER
ff dat saaie gelul over rotterdam onderbreken hoor
Ah, open dag is vet, ben alleen jammer genoeg lang niet geweest omdat campzone tegelijk is.quote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Geen van beidekben geen voetballer, maar de open dag van Feijenoord was wel erg vet om te werken :y
quote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik hoef zelden verder dan slinge, tenzij ik naar hoogvliet moet. Bijna moest ik ook naar spijkenisse, meisje versierd op kamp enzo van een andere groep, was te verlegen en keek snel de andere kant op als ik naar haar toe kwam, toen ze weg gingen vroegen haar vriendinnen of ik haar nummer niet wilde, ik lipe recht door, moet ze eerst maar niet zo arrogant doen..
Was echt cool, der was zo'n dude die muziek ging draaien enzo, al dansen in het publiek ijs verkopenquote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, open dag is vet, ben alleen jammer genoeg lang niet geweest omdat campzone tegelijk is..
Het CS is nu wel lelijk... en ik kan straks dagelijks door die bende heen gaan wandelenquote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Alles over Rotterdam is vermakend en interessant!.
Dat is wel klote idd!quote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Het CS is nu wel lelijk... en ik kan straks dagelijks door die bende heen gaan wandelen
M'n pa heeft er eventjes op kamers gewoont.quote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]er wonen maar weinig toffe mensen in spijkenisse
Ik kom daar eigenlijk nooit, zit meestal op zuid.Maar als ik er een keer moet zijn is het best wel irritant ja.quote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Het CS is nu wel lelijk... en ik kan straks dagelijks door die bende heen gaan wandelen
Met alle restecp, maar Rotterdam CS is echt nooit mooi geweest hoorquote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
hoe bedoel jequote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, je wilde zeggen dat echo goed geschreven had?
Mooie stations zijn sowieso schaars in Nederland.quote:Op maandag 21 november 2005 23:25 schreef rompompom het volgende:
Met alle restecp, maar Rotterdam CS is echt nooit mooi geweest hoor
Sowieso zijn treinstations lelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 23:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met alle restecp, maar Rotterdam CS is echt nooit mooi geweest hoor
Er gebeuren gewoon fucking trieste dingen daar, die oma die laatst in elkaar getimmert werd met dat hondjequote:Op maandag 21 november 2005 23:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
M'n pa heeft er eventjes op kamers gewoont.. Kreeg hij kaartjes toen dat zwembad er pas open was.
woerden enzo zijn wel tof, van die old skool stationsquote:Op maandag 21 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooie stations zijn sowieso schaars in Nederland.
D'r zitten best kunstwerken tussen hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 23:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sowieso zijn treinstations lelijk.
En jij wilt naar Rotterdam gaan verhuizen, ga je in een villawijk wonen ofzo?quote:Op maandag 21 november 2005 23:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er gebeuren gewoon fucking trieste dingen daar, die oma die laatst in elkaar getimmert werd met dat hondje
Pics!quote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef JDude het volgende:
[..]
D'r zitten best kunstwerken tussen hoor!
Daarvoor ga ik niet naar r'dam, maar spijkenisse is gewoon raar.quote:Op maandag 21 november 2005 23:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En jij wilt naar Rotterdam gaan verhuizen, ga je in een villawijk wonen ofzo?. Nee, hier gebeurd een stuk meer dan in spijkenisse.
.
.
quote:
1 2 | 21/11/2005 20:57:02 Hans [- frank -] dat is met ch frank _O- |
quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooie stations zijn sowieso schaars in Nederland.
Leiden vind ik best een mooi station. En Haarlem is prachtigquote:Op maandag 21 november 2005 23:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sowieso zijn treinstations lelijk.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef pc-fr34k het volgende:
DL, ik betrapte mezelf net ook op F5en op MSN, in een gesprek bij mij. Heb ik wel vaker..
.
Oi, als je er om vraagt kun je het om je oren krijgenquote:
Volgens mij doet elke fokker dat weleensquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:35 schreef rompompom het volgende:
Volgens mij doet elke fokker dat weleens
Of termen als "Topickiller" en "Smileytopic" gebruiken.quote:Op maandag 21 november 2005 23:35 schreef rompompom het volgende:
Oi, als je er om vraagt kun je het om je oren krijgen
[..]
Volgens mij doet elke fokker dat weleens
Het wordt pas suf als je een MSN gesprek gaat schoppen
"Post je tieten eensch" is ook erg tof..... vooral onder invloed tegen een dikke neger uit je klasquote:Op maandag 21 november 2005 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Of termen als "Topickiller" en "Smileytopic" gebruiken.
Is het nog stommer dat ik zo zat van, nog geen reactie, en weer op F5 drukte tot er een reactie was en toen pas doorhad dat het MSN was en F5 niet refreshed.quote:
"kuttopic" Vind ik wel weer mogenquote:Op maandag 21 november 2005 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Of termen als "Topickiller" en "Smileytopic" gebruiken.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:40 schreef DeLeider het volgende:
"Post je tieten eensch" is ook erg tof..... vooral onder invloed tegen een dikke neger uit je klas
Kijk, daar is dat msn nou weer wel goed voor, alleen dan bij lekkere breezahchicks natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 23:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
"Post je tieten eensch" is ook erg tof..... vooral onder invloed tegen een dikke neger uit je klas
Dat heb ik zo vaak, beginnen mensne over zo'n kut onderwerp.quote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
"kuttopic" Vind ik wel weer mogen
dat is het voordeel van msn, je kan mensen blockenquote:Op maandag 21 november 2005 23:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak, beginnen mensne over zo'n kut onderwerp.
Trustenquote:Op maandag 21 november 2005 23:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar ik ga lekker pitten, moet er morgen weer vroeg uit, school..
en deletenquote:Op maandag 21 november 2005 23:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dat is het voordeel van msn, je kan mensen blocken
trustenquote:Op maandag 21 november 2005 23:43 schreef pc-fr34k het volgende:
fok!block.quote:Op maandag 21 november 2005 23:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dat is het voordeel van msn, je kan mensen blocken
Dag hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 23:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik bekijk m'n rooster altijd als ik m'n bed uit komquote:Op maandag 21 november 2005 23:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Hell yeah! Gelukkig was ik er een tijdje geleden achter gekomen dat op internet voor je rooster kijken handig is, zie nu dat nederlands uitvalt het 2e uur en het eerste uur hwc naar het 2e verschuift..
Daarna ct, daarna ec, daarna gs en daarna wis, daarna 1 ct-uur weer en dan uit..
Puike ondertitel. Zaterdag nog aan den lijve ondervonden!quote:
Dat was voor een groot gedeelte mijn rooster op de HBOquote:Op maandag 21 november 2005 23:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik bekijk m'n rooster altijd als ik m'n bed uit kom
Hmmmmm kheb geen zin, volgens mij valt alles uit vandaag
Heerschend gewoonquote:Op maandag 21 november 2005 23:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat was voor een groot gedeelte mijn rooster op de HBO
Zo leef ik al sinds juli dit jaarquote:
En iedereen maar zeggen, je gaat het niet redden, maar je cijfers heerschen ook gewoonquote:Op maandag 21 november 2005 23:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo leef ik al sinds juli dit jaar
Zowat dagelijks, that is.
Dan is het een gevalletje onder je niveau werkenquote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En iedereen maar zeggen, je gaat het niet redden, maar je cijfers heerschen ook gewoon
quote:Op maandag 21 november 2005 23:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan is het een gevalletje onder je niveau werken
Mooi toch! Na het VWO rustig aan doen op het HBO.quote:Op maandag 21 november 2005 23:59 schreef rompompom het volgende:
Dan is het een gevalletje onder je niveau werken
Dat kan ook wel na de HAVO hoor. Alleen doe je er dan een jaartje langer overquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Mooi toch! Na het VWO rustig aan doen op het HBO.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat kan ook wel na de HAVO hoor. Alleen doe je er dan een jaartje langer over
Proostquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef rompompom het volgende:
Oja, gefeliciteerd met Janet allemaal
Is ze jarig?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef rompompom het volgende:
Gezondheid!quote:
en gefeli terugquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef rompompom het volgende:
Ja, die is ver te zoeken bij mij.quote:
Ik ben best ver weg, zal ik eens kijken?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:15 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ja, die is ver te zoeken bij mij.
Dacht ik!quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Dacht ik!
En dat laatste plaatje was eigenlijk een subtiele hint aan Janet.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Dacht ik!
En dat laatste plaatje was eigenlijk een subtiele hint aan Janet.
Slaapze, en tief wat nitro in die tank.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:39 schreef rompompom het volgende:
Ik ga afschluiten voor heden avond. Morgen laatste volledige dag op deze vertiefde stinkboot!
Ok dan, veel succes op je laatste volledige dag op die vertiefde stinkboot!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:39 schreef rompompom het volgende:
Ik ga afschluiten voor heden avond. Morgen laatste volledige dag op deze vertiefde stinkboot!
Vergeten mee te nemen op de heen reis bij de tussenstop in Bahreinquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Slaapze, en tief wat nitro in die tank.
Dat weet je treffend uit te drukken! Bedankt!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok dan, veel succes op je laatste volledige dag op die vertiefde stinkboot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |