Downgraden, upgraden, downgraden, upgraden, downgraden, upgradenquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef Zo-is-dat het volgende:
Heb gta lcs vandaag gekocht alleen moet je jammer genoeg 2.0 hebben dus nu kan ik geen homebrew meer spelenmarja je moet toch iets over hebben voor zo'n topper
Het hele topic doorlezen kan wel eens nuttig zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef Zo-is-dat het volgende:
Heb gta lcs vandaag gekocht alleen moet je jammer genoeg 2.0 hebben dus nu kan ik geen homebrew meer spelenmarja je moet toch iets over hebben voor zo'n topper
alleen is dat niet echt goed voor je PSPquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Downgraden, upgraden, downgraden, upgraden, downgraden, upgraden
says who?quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
alleen is dat niet echt goed voor je PSP
wel, je kan die chip maar een bepaald aantal keer flashen en hij gaat vanzelf een keer dood. Iemand had het uitgeprobeerd en kon 100 keer up en downgradenquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
says who?
Downgraden is foolproof en upgraden ook. Verder zal het je pc echt geen fuck uitmaken hoevaak je je firmware verwisselt
Daar geloof ik geen fuck vanquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:10 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
wel, je kan die chip maar een bepaald aantal keer flashen en hij gaat vanzelf een keer dood. Iemand had het uitgeprobeerd en kon 100 keer up en downgraden
ik heb het doorgelezen maar zie niets opvallends :|quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het hele topic doorlezen kan wel eens nuttig zijn
zie dit maarquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:46 schreef Zo-is-dat het volgende:
ik heb het doorgelezen maar zie niets opvallends :|
leen van een vriend een spel of koop zelf een spel waar een update naar 2.0 opstaatquote:Op zondag 4 december 2005 18:15 schreef Darkzell het volgende:
Iemand enig idee waar ik mijn US PSP kan updaten van 1.5 naar 2.0
Of nog makkelijker zoek een accespoint en ga naar netwerkupdatequote:Op zondag 4 december 2005 18:15 schreef Darkzell het volgende:
Iemand enig idee waar ik mijn US PSP kan updaten van 1.5 naar 2.0
Dan krijg je 2.6 maatquote:Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
Of nog makkelijker zoek een accespoint en ga naar netwerkupdate![]()
Ja idd, daar baal ik ook van. Geen PSPradio, VNCRemote, Doom, etc.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef Zo-is-dat het volgende:
Nou hup vertel? Is het wat? komt er een beetje geluid uit enzo?quote:Op maandag 5 december 2005 11:41 schreef jmac het volgende:
Trust heeft ook weer eens wat ontwikkeld: http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=14659
En edit: ik heb hem ook sinds 30minuten![]()
Of je leest je eerst in voordat je iets probeert ?quote:Op maandag 5 december 2005 20:11 schreef jmac het volgende:
Maybe a stupid question maarre: Ik dacht dat je op je PSP gewoon gedownloade series/films kon kijken (zoals let's say: gilmore girls). Maar als ik ze overzet naar PSP/VIDEO dan vind ik ze niet op m'n psp zelf. Doe ik iets mis of is 't niet eens mogelijk?
Heb de afgelopen 4 topics doorgelezen en gegoogled en de handleiding doorgelezen maar kon het niet vinden...quote:Op maandag 5 december 2005 20:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Of je leest je eerst in voordat je iets probeert ?
Je moet het dus omzetten naar mpeg4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |