mijn film-aversie is door Easy Rider gekomen. Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb het over films gemaakt door 22 jarige kunst-junks, zo van "Yeah man, peace weet je, roze bril op en gaaaan duuude, echt, vette shit, laten we een film maken".
Dan heb je een verkeerd beeld van films die er draaien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb het over films gemaakt door 22 jarige kunst-junks, zo van "Yeah man, peace weet je, roze bril op en gaaaan duuude, echt, vette shit, laten we een film maken".
even spelen met de mac, en er worden ook andere dingen vekocht dan op apple.comquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik volg het niet helemaal... maar ik wens je veel plezier
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:42 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, je kijkt op Apple.com om te kijken wat je wilt, je bestelt het online of je loopt naar de winkel om het op te halen.
Wat bedoel je met "spelen"? Je piemel erin stoppen?
Het is zeker een Z/W tv?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:27 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb geen talpa op mijn tv .
Nee de remote is stuk dus ik kan al 2 jaar geen zenders instellenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is zeker een Z/W tv?
Okay die is flauw
Neequote:Op dinsdag 22 november 2005 17:38 schreef Remzz het volgende:
Uurtje eerder vrij
Iedereen leuke dag gehad?
Het zal wel een stuk minder worden jaquote:
Ja, hoe is die AP 4 eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:54 schreef Geqxon het volgende:
Dan zal dat zo zijn. Doe mij maar van die slappe sequels / prequels op zeer goede films (Deuce Bigalow 2, American Pie 4 e.d.)
Hmm, een 5.2 overall op imdb.quote:This time around, the focus will be on Matt Stifler, younger brother of Steve Stifler, as Matt is sent to band camp for the summer when he faces expulsion from school. At first, Matt will attempt to wire the camp with hidden cameras to turn it into the set for his own "Girls Gone Wild"-type video, but when he falls for fellow campie Elyse, his efforts to stifle his Stiffmeister ways will surely meet with hilarious results.
ja, ik post me dit jaar helemaal het licht uit mn ogen zowatquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef Skv het volgende:
haha, moet kunnen.
Doe gewoon zoals ik: niet op de pc als het niet hoeft.
Maar als je dan zit, ff twee uur alles volspammen en dan weer een paar uur niks.
Hele dagen kost gewoon te veel tijd, helemaal omdat je er eigenlijk niks voor terug krijgt
nee, en precies datzelfde geldt dus volgend jaar voor mijquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:07 schreef Skv het volgende:
Achja, als je een studie doet heb je simpelweg er geen tijd meer voor (like me).
Kutfilm, er komen maar 2 oude personages heel kort in voor. Voor de rest allemaal jonkiesquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, hoe is die AP 4 eigenlijk?
I II en III heb ik in mn kast staan
[..]
Hmm, een 5.2 overall op imdb.
Deel I, II en III hebben respectievelijk een 6,8 + 6,3 + 6,3.
Ook niet denderend hoog.
Maargoed, als je stoned bent zijn ze meesterlijk
boejje, het is makkelijk te halen, en als bedrijven dan ineens bakken met geld betalen, hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:42 schreef Dagonet het volgende:
ITILrrrrrrr
Had er vorig jaar een cursus van, mijn god wat was die vent slecht zeg, alles monotoon en onvoorbereid. Maakte ITIL nóg minder interessant dan ik het al vond. Jammer genoeg wordt het zo hoog aangeslagen.
Tot de volgende hype natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |