mijn film-aversie is door Easy Rider gekomen. Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb het over films gemaakt door 22 jarige kunst-junks, zo van "Yeah man, peace weet je, roze bril op en gaaaan duuude, echt, vette shit, laten we een film maken".
Dan heb je een verkeerd beeld van films die er draaien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb het over films gemaakt door 22 jarige kunst-junks, zo van "Yeah man, peace weet je, roze bril op en gaaaan duuude, echt, vette shit, laten we een film maken".
even spelen met de mac, en er worden ook andere dingen vekocht dan op apple.comquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik volg het niet helemaal... maar ik wens je veel plezier
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:42 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, je kijkt op Apple.com om te kijken wat je wilt, je bestelt het online of je loopt naar de winkel om het op te halen.
Wat bedoel je met "spelen"? Je piemel erin stoppen?
Het is zeker een Z/W tv?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:27 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb geen talpa op mijn tv .
Nee de remote is stuk dus ik kan al 2 jaar geen zenders instellenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is zeker een Z/W tv?
Okay die is flauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |