Een rebranded no-name ding met 2.5mm jackplug, zodat hij voor bijna elke telefoon geschikt isquote:
Ik zeg toch ook niet dat je het moet doen! He! Zeg ik dat dan he? He! Luister dan!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. vind het toch mooier links uitgelijnd
Ik denk.. hij komt met een sennheiser aan of zoquote:Op woensdag 23 november 2005 09:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een rebranded no-name ding met 2.5mm jackplug, zodat hij voor bijna elke telefoon geschikt is
Je hebt me helemaal wild gemaakt.. en daarna teleurgesteld!! En trouwens, ik voelde wel die hypnose door je post heen om het verplicht uit te proberenquote:Ik zeg toch ook niet dat je het moet doen! He! Zeg ik dat dan he? He! Luister dan!
Het was maar een hint hoor![]()
Niet.. oh.. dan was het zeker jam van je boterhamquote:
Ik heb em gedownloadquote:Op woensdag 23 november 2005 09:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet.. oh.. dan was het zeker jam van je boterham
De rede dat ik hem wegdoe, is omdat ik toch voor een 2.5mm > 3.5mm omzetstuk ga, om er vervolgens mijn Sennheiser MX500 dopjes op aan te sluitenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk.. hij komt met een sennheiser aan of zokomt ie met een noname ding
![]()
Deel 2 is al uit manquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 november 2005 10:47 schreef Skv het volgende:
Hoppa, tentamen #2 terug.
Nu wél een voldoende8
Voor iemand die American Pie kijktquote:Op woensdag 23 november 2005 11:36 schreef Geqxon het volgende:
Mmmm, 7.3, das toch iets te laag voor mij
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De rede dat ik hem wegdoe, is omdat ik toch voor een 2.5mm > 3.5mm omzetstuk ga, om er vervolgens mijn Sennheiser MX500 dopjes op aan te sluiten
Zoveel goede komedies zijn er ook niet. plus dat dat vaak iemands mening is.. misschien vind de een het heel grappig en de ander heel slecht.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef Skv het volgende:
Die imdb troep klopt niet helemaal.
Als je een film maakt die anders is dan de rest qua concept, kan 'ie verder nog wel zo kut zijn als wat, maar heeft dan bijna altijd wel een 7 te pakken.
En comedies komen nooit hoger dan een 7 uit.
Vaag.
Mee eens. Komedies zijn per defintie kut. Het zijn gewoon feel good movies! Er is niks complex aan om het te maken. Het gaat wmb puur om hoe de acteurs het overbrengen. Dat maakt een comedie goed of niet. Een goed voorbeeld:quote:Op woensdag 23 november 2005 12:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Zoveel goede komedies zijn er ook niet. plus dat dat vaak iemands mening is.. misschien vind de een het heel grappig en de ander heel slecht.
Mwach, een oosterse vechtfilm klinkt mij ook niet serieus in de oren hoor, is gewoon een standaard actiefilm.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:39 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar American Pie is gewoon dom filmpje aan en lachen
Als ik een serieuse film kijk wil ik toch minimaal naar een A-film kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |