Ik vind dat alleen maar stront irritantquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Server 2003 is net een vrouw
Zelfs als je zegt "Shut down bitch, SHUT DOWN" dan vraagt ze lief "ja maar schat, waarom dan?"
Voetbalquote:
Je kan het dan ook uitzettenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen maar stront irritant
http://www.petri.co.il/di(...)_in_windows_2003.htmquote:
Leuk je hier te zienquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef Dizer het volgende:Goedenavond. Leuk zo een slowchat hier.
Tonks.. je bent ook overal he?
Dank jequote:
Een GVH fanquote:Op woensdag 23 november 2005 00:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank jeGVH lijkt me een leuk subforum. Jammer dat ik er niet eerder in heb verdiept. (Geeft schuld aan afstuderen + nieuwe opleiding uni)
Overal en nergens, ik denk dat jij mij stalkt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef Dizer het volgende:Goedenavond. Leuk zo een slowchat hier.
Tonks.. je bent ook overal he?
Nou ik denk eerder andersomquote:Op woensdag 23 november 2005 07:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Overal en nergens, ik denk dat jij mij stalkt.
Gadver, op de vroege ochtendquote:
Dank u dank uquote:
Heb hetzelfde. Gister 3 uur aan de OP van [centraal]Sony topicquote:Op woensdag 23 november 2005 08:01 schreef TimmyAsd het volgende:
Morguh trouwens
Ben echt fokking moe, vanavond maar eens echt vroeg slapen...
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 november 2005 08:57 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, nog een tip voor de opmaak van Fok!: Om plaatjes te centreren, moet je [[url= ]afbeelding[/url]] vervangen door [[url= ]afbeelding[/url]]
Hint
Welke heb je?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:08 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben er 5 seconden geleden achter gekomen dat ik niet tevreden ben met mijn stereo-headset
Iemand intresse? Ik ben van plan hem voor iets meer dan 5 euro te verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |