Een traiteur bapao van de AH kost wel 79 cent hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 16:26 schreef sr_firewire het volgende:
Ontdankbare lul de behanger. Zo'n broodje kost volgens mij 40 cent en is dan ook nog eens goed te vreten. Dat je maar eens gaat werken voor de kost, dan ga je voedsel waarderen !
hmm bapaoquote:Op maandag 21 november 2005 16:18 schreef Herald het volgende:
je moet ook rundvlees nemen, is veel lekkerder
En dan de kipsaté, die's goed gevuld en heeeerlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 16:28 schreef Smeerpoets het volgende:
[..]
Een traiteur bapao van de AH kost wel 79 cent hoor!
Inderdaad! Ik vermoed dat hij/zij gewoon zo'n cheap diepvries ding heeft aangeschaft. Kom op zeg, dan vraag je om problemen!quote:Op maandag 21 november 2005 16:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dan de kipsaté, die's goed gevuld en heeeerlijk.
Hmm, dan wil ik best een keer een gevulde dode hond proberenquote:Op maandag 21 november 2005 16:34 schreef moz het volgende:
Waarom eet je die broodjes zoiezo?
Ze smaken naar gevulde dooie hond
Kip/rundvlees aan de buitenkant en brood binnenin?quote:Op maandag 21 november 2005 16:33 schreef joshus_cat het volgende:
Ergens in haags chinatown zit een chinese supermarkt waar je voor 80 cent een broodje bapao kunt kopen wat precies de omgekeerde versie is van de foto van de TS.
wilde ik gewoon even kwijt![]()
Het water loopt me in de mond....quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kip/rundvlees aan de buitenkant en brood binnenin?
Eet wat lastig denk ik...
Inkoppertjequote:Op maandag 21 november 2005 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wees maar bijdehand met je broodbapaoquote:Op maandag 21 november 2005 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sorry.. was TE makkelijkquote:Op maandag 21 november 2005 17:07 schreef joshus_cat het volgende:
Wees maar bijdehand met je broodbapao![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |