Een traiteur bapao van de AH kost wel 79 cent hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 16:26 schreef sr_firewire het volgende:
Ontdankbare lul de behanger. Zo'n broodje kost volgens mij 40 cent en is dan ook nog eens goed te vreten. Dat je maar eens gaat werken voor de kost, dan ga je voedsel waarderen !
hmm bapaoquote:Op maandag 21 november 2005 16:18 schreef Herald het volgende:
je moet ook rundvlees nemen, is veel lekkerder
En dan de kipsaté, die's goed gevuld en heeeerlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 16:28 schreef Smeerpoets het volgende:
[..]
Een traiteur bapao van de AH kost wel 79 cent hoor!
Inderdaad! Ik vermoed dat hij/zij gewoon zo'n cheap diepvries ding heeft aangeschaft. Kom op zeg, dan vraag je om problemen!quote:Op maandag 21 november 2005 16:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dan de kipsaté, die's goed gevuld en heeeerlijk.
Hmm, dan wil ik best een keer een gevulde dode hond proberenquote:Op maandag 21 november 2005 16:34 schreef moz het volgende:
Waarom eet je die broodjes zoiezo?
Ze smaken naar gevulde dooie hond
Kip/rundvlees aan de buitenkant en brood binnenin?quote:Op maandag 21 november 2005 16:33 schreef joshus_cat het volgende:
Ergens in haags chinatown zit een chinese supermarkt waar je voor 80 cent een broodje bapao kunt kopen wat precies de omgekeerde versie is van de foto van de TS.
wilde ik gewoon even kwijt![]()
Het water loopt me in de mond....quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kip/rundvlees aan de buitenkant en brood binnenin?
Eet wat lastig denk ik...
Inkoppertjequote:Op maandag 21 november 2005 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wees maar bijdehand met je broodbapaoquote:Op maandag 21 november 2005 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sorry.. was TE makkelijkquote:Op maandag 21 november 2005 17:07 schreef joshus_cat het volgende:
Wees maar bijdehand met je broodbapao![]()
Kijk dan naar de foto lul, er zit amper vlees in. En ik werk bij de AHquote:Op maandag 21 november 2005 16:26 schreef sr_firewire het volgende:
Ontdankbare lul de behanger. Zo'n broodje kost volgens mij 40 cent en is dan ook nog eens goed te vreten. Dat je maar eens gaat werken voor de kost, dan ga je voedsel waarderen !
quote:Op maandag 21 november 2005 18:33 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Soms vindt je alleen wel rare dingen terug in die vlees enzo, zoals nootjes, veerkrachtige dingetjes, sliertjes, etc.
Shoppen bij de AH is voor sukkels.quote:Op maandag 21 november 2005 19:15 schreef Blik het volgende:
bonus aanbieding!!!
750 voor een uur? geen wonder dat je zoveel mag eten als je wilt, voor 750 euro eet je thuis een paar maand johquote:Op maandag 21 november 2005 20:25 schreef speedfreakssj het volgende:
en waar zit die? ongeveer amsterdam oud west.
heb wel eens bapao gegeten bij een tent bij patje de munt in de buurt waar je vor 750 een uur kan eten zoveel je wilt.
Da's een opmerking van hetzelfde niveau als 'gatver, de wegwerppizza's van 3 voor 2 euro zijn niet te vreten, dus iedereen die bij een italiaans restaurant een pizza bestelt heeft geen smaak'.quote:Op maandag 21 november 2005 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bapao, ik ken het alleen maar uit de supermarkten en heb het nooit te vreten gevonden. Iemand die die kleffe hondenkots deegballen serieus lekker vind moet de tong afgehakt worden...
Tegenwoordig staat er in iedere beetje stad wel een vietnamese loempia-stand. Kun je ook prima !verse! bapao's kopen, en andere dingen die te moeilijk zijn voor de AH (zoals risolees, spekkoek, siu-mai, (of hoe die kleine stukjes garnaal in opgevouwen deeg ook heten)).quote:Op maandag 21 november 2005 22:44 schreef buzzer het volgende:
Die broodjes moet je inderdaad bij de toko kopen die ze zelf maakt. Die supermarktdingen zijn niet te vreten
voor 2 euro kan je in de supermarkt daar 10 bapao's halenquote:Op maandag 21 november 2005 16:33 schreef joshus_cat het volgende:
Ergens in haags chinatown zit een chinese supermarkt waar je voor 80 cent een broodje bapao kunt kopen wat precies de omgekeerde versie is van de foto van de TS.
wilde ik gewoon even kwijt![]()
risolles en spekkoek kopen bij een vietnamese loempia standquote:Op maandag 21 november 2005 22:50 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat er in iedere beetje stad wel een vietnamese loempia-stand. Kun je ook prima !verse! bapao's kopen, en andere dingen die te moeilijk zijn voor de AH (zoals risolees, spekkoek, siu-mai, (of hoe die kleine stukjes garnaal in opgevouwen deeg ook heten)).
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:22 schreef Sanduhrr het volgende:
aldibapao is beetje jakhele tijd het idee dat ze er soort van kattenvoer in hebben gestopt..allemaal harde stukjes, sliertjes, dingen die piepen en wegrennen als je erin prikt
![]()
doe mij maar die van de c1000..rundvlees welteverstaan
Idd, niets mis mee... Vind dat kleffe eigenlijk wel lekkerquote:
Ja precies! Lekkoiii!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:16 schreef stukschijt het volgende:
risolles en spekkoek kopen bij een vietnamese loempia stand![]()
Ja alsof ik er moeite voor doe. En het is met een webcam gemaakt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:17 schreef eBay het volgende:
Kleine tip voor de TS, zo maak je dus geen macro foto, zal ik het even voordoen?
[afbeelding]
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 22 november 2005 03:58 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Idd, niets mis mee... Vind dat kleffe eigenlijk wel lekker![]()
Lieve slappe patat, dan zo,n homp rottend deeg.quote:
Waarom, wáárom, lees ik dit soort dingen?!?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:22 schreef Sanduhrr het volgende:
aldibapao is beetje jakhele tijd het idee dat ze er soort van kattenvoer in hebben gestopt..allemaal harde stukjes, sliertjes, dingen die piepen en wegrennen als je erin prikt
![]()
Ik krijg niet eens een gratis ietsquote:Geachte heer ,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het spijt ons te vernemen dat de kwaliteit van AH Bapao Kip niet in orde
was. Wij bieden u hiervoor onze verontschuldigingen aan.
Alle kwaliteitsklachten van het eigen merk van Albert Heijn worden
verzameld in een database, van hieruit worden er rapportages verzonden aan:
leveranciers, inkoper en de afdeling kwaliteit van Albert Heijn. Dagelijks
worden alle kwaliteitsklachten gescreend om, indien nodig, direct
maatregelen te nemen als de kwaliteitsafwijkingen hier aanleiding toe
geven. De afdeling kwaliteit voert deze kwaliteitsbewaking uit. Uw
bevindingen en de gegevens hebben wij in dit verband door middel van een
interne rapportage onder de aandacht van de kwaliteitsmanager gebracht.
Voor onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie verwijzen wij u naar het
filiaal van aankoop.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Ariet Looyen
Ze zijn wel te vreten, maar je moet niet broodje bapao willen proevenquote:Op maandag 21 november 2005 22:44 schreef buzzer het volgende:
Die broodjes moet je inderdaad bij de toko kopen die ze zelf maakt. Die supermarktdingen zijn niet te vreten
Goeie bumpquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:33 schreef Terrex het volgende:
supermarkt bapaoToko Bapao
![]()
Het is gewoon een feit dat supermarkt bapao gevult is met troep.Bij elkaar geperste Rest afval
Vlees en daarna in blokjes gesneden (lijkt net Kattenvoer idd)
Plus de smaak is soms niet teharde daarom eten veel mensen het met een lading curry of sambal![]()
Toko bapao zit teminste echt vlees in en de smaak is meestal erg goed mits een toko ook van die supermarkt rommel verkoopt.
Ik kocht zelf altijd een zak bij de toko tien bapao's voor maar 3 euro ongeveer
en die waren altijd the bomb! thuis in een stoommandje bereiden of kort in de magnetron en klaar!
JAMMMMMMMIE!!!!!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |