Ja, dat is wel zo opzich. Maar de aanwezige gadget factor compenseert dat ruimschoots.quote:
Dan ben je echt handig...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:32 schreef BrauN het volgende:
Wie van jullie heeft er trouwens zo'n screenprotector op geplakt? Ik heb nu al twee van die protectors verneukt, omdat ik ze er niet fatsoenlijk op kreeg.
Bubbels, scheef, etc.
Tevens RTFM, Brando levert een duidelijke gebruiksaanwijzing mee voorzien van de nodige illustraties.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:07 schreef j0rrit het volgende:
Ik heb een Brando screenprotector gebruikt, kost ¤7,-. Die werken echt ideaal. Zit ook een gebruiksaanwijzing bij, dus RTFM.
Heb het in de badkamer gedaan na het douchen, dan is al het stof van je lichaam/haar en uit de lucht. Goed het scherm schoonmaken met een doekje en alcohol/Glassex. Ik heb een alcohol doekje voor TFT schermen gebruikt. Beschermlaagje verwijderen van de plakkant van de protector, netjes over de lengte van het scherm uitlijnen met de rand. Daarna gewoon netjes erop laten zakken en vervolgens wrijf je hem licht aan. Bovenkant van de protector eraf en klaar ben je.
je hebt geen brando?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:32 schreef BrauN het volgende:
Wie van jullie heeft er trouwens zo'n screenprotector op geplakt? Ik heb nu al twee van die protectors verneukt, omdat ik ze er niet fatsoenlijk op kreeg.
Bubbels, scheef, etc.
dat klopt, is echt een aanraderquote:
Dat klopt, maar daar heb ik volgens mij met die SMS Sender van Microsoft nog niet zoveel aan...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:21 schreef guitarist.nl het volgende:
waarom je telefoonboek overtypen, je hele telefoon boek wordt door active sync automatisch gesynchroniseerd met outlook
Dat is dan wel weer verleidelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:04 schreef PLAE@ het volgende:
t-mobile.
Maarja inclusief onbeperkt internet wordt t 30.
Kijk eens aan!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:11 schreef ID-Tweak het volgende:
Ik heb een Bordit Horizontale Autohouder besteld, samen met een Bluetooth GPS Ontvanger
[afbeelding]
[afbeelding]
dus nog even en dan kan ik ook mooi navigeren![]()
Ik heb voor de horizontale gekozen, omdat hij er dan toch enigzins apart uitziet, en de toetsenbord functionaliteit is volledig te gebruiken met tomtomquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:43 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Kijk eens aan!Waarom heb je voor de horizontale Brodit houder gekozen?
Ikzelf gebruik naar volle tevredenheid de verticale Brodit houder en Emtac Crux S3 GPS ontvanger.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoeveel voor de Bordit en de GPS ontvanger trouwens?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:03 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
Ik heb voor de horizontale gekozen, omdat hij er dan toch enigzins apart uitziet, en de toetsenbord functionaliteit is volledig te gebruiken met tomtomDe GPS ontvanger heb ik gekozen omdat hij zo goedkoop was op ebay, komt ergens deze week binnen hoop ik
![]()
brodit 30 en gps 36quote:Op zondag 4 juni 2006 17:34 schreef Stretto het volgende:
[..]
Hoeveel voor de Bordit en de GPS ontvanger trouwens?
Heb je de GPS ontvanger gekocht van star-navigation op ebay.nl?quote:
gps bij actronix op ebayquote:Op zondag 4 juni 2006 21:39 schreef Stretto het volgende:
[..]
Heb je de GPS ontvanger gekocht van star-navigation op ebay.nl?
En waar heb je de Bordit gekocht?
Want zo'n klein bedrag kan ik wel missen![]()
Bedankt!quote:Op zondag 4 juni 2006 22:45 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
gps bij actronix op ebay
en de brodit bij digitalsonline.nl
zal deze week ergens binnen moeten komen
Dat is zo'n beetje de beste feature van dit ding man!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef Barcelona het volgende:
Jammer dat er zo'n lomp toetsenbord zit op deze foon.![]()
Inderdaad, dat toetsenbord is zo tering geil dat ik er bijna een harde van krijg als ik eraan denk hoeveel gemak en plezier het mij heeft gebracht in de afgelopen tijdquote:Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de beste feature van dit ding man!!.
Klote dat die van mij nog steeds defect is...
Ohw oke.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de beste feature van dit ding man!!.
Klote dat die van mij nog steeds defect is...
In de praktijk gebruik je dat toetsenbord alleen maar......echt super prettig in gebruik.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Ohw oke.Dus het toetsenbord is wel prettig in gebruik? Ik heb namelijk van een paar mensen gelezen dat ze het toetsenbord maar weinig gebruikten in de praktijk.
Als je met dat ding op internet zit, hoe klik je dan links aan? Met het touchscreen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |