omgquote:Op maandag 21 november 2005 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
Wow gek het gaat langzaam vandaag, trouwens5 uur nfs mw gespeeld vandaag whehe
Ik ken het meidquote:Op maandag 21 november 2005 20:42 schreef saaw het volgende:
thnx allemaal
ik weet echt niet wat ik er mee moet
Vorig jaar was mijn opa ook overleden. De dag ervoor was ie behoorlijk ziek en heb ik nog met hem gepraat. En toen kwam opeens mijn moeder binnenlopen met de telefoon in de hand dat mijn opa dood wasquote:Op maandag 21 november 2005 20:42 schreef saaw het volgende:
thnx allemaal
ik weet echt niet wat ik er mee moet
Zoiets had ik ook toen mijn oma overleed.quote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vorig jaar was mijn opa ook overleden. De dag ervoor was ie behoorlijk ziek en heb ik nog met hem gepraat. En toen kwam opeens mijn moeder binnenlopen met de telefoon in de hand dat mijn opa dood wasIk had toen de hele avond geen woord meer gezegd en de hele tijd op bed gelegen
![]()
Ik voelde me zo vreemd
grr..kwil ook rijdenquote:Op maandag 21 november 2005 20:51 schreef Fwnk het volgende:
Boohhh het vriest, strax hendig sjiek slippen met de auto
snopquote:Op maandag 21 november 2005 15:44 schreef snopprinses het volgende:
oeh..is grieks eten lekker?
jah..maar heb niet zoveel geduldquote:
oooiquote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef spenky het volgende:
[..]
snop![]()
Gister naar de griek geweestjammie
Veel vlees ofnie?quote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef spenky het volgende:
[..]
snop![]()
Gister naar de griek geweestjammie
quote:Op maandag 21 november 2005 20:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah..maar heb niet zoveel geduld
[..]
oooi
ik ga woensdag voor het eerst grieks eten ^^
yup, maar ik kan pas 2 januari opquote:Op maandag 21 november 2005 20:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Ja... tsss... ben je al zover dat je theorie exmanen kan afleggen? ofzo
ik krijg het ook nog welquote:
Dat komt allemaal vanzelf, iedereen verwerkt zoiets op zijn eigen manierquote:Op maandag 21 november 2005 20:56 schreef saaw het volgende:
pfff
oke
ff genoeg gehuild
ik weet echt niet hoe ik er mee om moet gaan en of ik naar de begravenis moet en meer zulksoort dingen
Ik heb alquote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef snopprinses het volgende:
en ik ga lekker een grote mok thee maken
nog iemand?
alstuquote:Op maandag 21 november 2005 21:22 schreef brainster het volgende:
Woei... dankje snop, voor mijn nieuwe avatar![]()
Halloquote:Op maandag 21 november 2005 21:24 schreef Ulreazj het volgende:
Mensuh!
NPquote:Op maandag 21 november 2005 21:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
pfff heb messenga helemaal uigehoord over nieuwsgroepen ed, maar snap het nog steeds niet!
Messenga wel bedankt!
saaw gecondoleerd
Zekerquote:
waarover?quote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ZekerPresentatie voor morgen af
![]()
Met jou?
Jah, ook goed.quote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ZekerPresentatie voor morgen af
![]()
Met jou?
De beroeps mogelijkheden van een afgestudeerde TI'er (Technische Informatica)quote:
hmm..leuk?quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De beroeps mogelijkheden van een afgestudeerde TI'er (Technische Informatica)![]()
Een beetje saai uitzoekwerk, maar toch wel handig om te weten wat je nou later met je opleiding kunt doen enzoquote:
Toch eventjes teruggelezenquote:Op maandag 21 november 2005 20:39 schreef saaw het volgende:
mn opa is dood
vanmiddag overleden, ik kom net thuis en hoor het nu pas
had hem gister voor het eerst in een paar maanden weer gezien, half uur tegen hem aangepraat maar drong niet echt door geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |