ah de beruchte talk to the hand, typisch jerryquote:op maandag 21 november 2005 16:14 schreef pheno het volgende:
[..]
ik heb betere dingen te doen dan sc terug lezen
leuk voor hem!
+1 subtiel. beide kanten op.quote:op maandag 21 november 2005 16:27 schreef mokster het volgende:
[..]
nuecken?![]()
kheb t altijd al een keer met een boer willen doen![]()
jawel, maar ik doe aan muiterijquote:op maandag 21 november 2005 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ah de beruchte talk to the hand, typisch jerry
face it, pheno, ook jij hebt geen reet te doen![]()
d'r is niks mis met boeren ja!!quote:op maandag 21 november 2005 16:32 schreef mokster het volgende:
[..]
dank je. voor subtiliteit kun je inderdaad altijd bij mij terecht![]()
in china is het zelfs een teken van beleefdheid om te boeren na het eten!quote:op maandag 21 november 2005 16:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
d'r is niks mis met boeren ja!!![]()
heb je mij iets verkeerds over boeren horen zeggen?quote:op maandag 21 november 2005 16:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
mooi. schikt 19:00 vanavond?quote:op maandag 21 november 2005 16:32 schreef mokster het volgende:
[..]
dank je. voor subtiliteit kun je inderdaad altijd bij mij terecht![]()
jawel, maar we zijn mildquote:op maandag 21 november 2005 16:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
jij en mild?quote:
zeg, oppervlakkige westerling, je weet toch wel waar de wijzen vandaan komen??quote:
jawel, je hebt het nog nooit met een boer gedaanquote:op maandag 21 november 2005 16:35 schreef mokster het volgende:
[..]
heb je mij iets verkeerds over boeren horen zeggen?
nee.
nou dan!![]()
![]()
uit enschede toch?quote:op maandag 21 november 2005 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
zeg, oppervlakkige westerling, je weet toch wel waar de wijzen vandaan komen??![]()
en dan post je weer geen zwartepietsmiley. onverwachtquote:op maandag 21 november 2005 16:38 schreef mokster het volgende:
[..]
jij wil graag een lesje subtiliteit van moks?
die kun je krijgen!
ja 2000 jaar geleden jaquote:op maandag 21 november 2005 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
zeg, oppervlakkige westerling, je weet toch wel waar de wijzen vandaan komen??![]()
de wederopstanding is nabij....quote:op maandag 21 november 2005 16:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ja 2000 jaar geleden ja
achterhaald, schat, lang achterhaald
drie landlopers uit het midden-oosten als ik me zo goed herinner. wat heeft dat met boeren te maken?quote:op maandag 21 november 2005 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
en wat is daar verkeerd aanquote:op maandag 21 november 2005 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
jawel, je hebt het nog nooit met een boer gedaan![]()
ja volgens de christenen ja, en guess what? dat waren die wijzen niet!quote:op maandag 21 november 2005 16:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
de wederopstanding is nabij....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |