mijn moeder heeft betere dingen te doen dan op fok postenquote:
ah, en jij niet?quote:op maandag 21 november 2005 15:06 schreef pheno het volgende:
[..]
mijn moeder heeft betere dingen te doen dan op fok posten
de vorige was dat ook niet en daar heb ik maar even van geleend.quote:op maandag 21 november 2005 15:22 schreef viper_74 het volgende:
alweer een nieuwe
zeg was de tt niet altijd met [ ]
ze is wel nieuw want ik heb d'r nog niet gehadquote:
ik zou zeggen, ritsel een date met haarquote:op maandag 21 november 2005 15:28 schreef viper_74 het volgende:
[..]
ze is wel nieuw want ik heb d'r nog niet gehad
leer eens geen aannames te maken
als er nog zoveel ouds is wat uitstekend aan de behoefte voldoet, waarom niet?quote:
je zit toch geen nieuwe vrienden te maken zonder mij he?quote:
nou, doe er iets aan. ga klagen en laat de derde singles-reeks dichtgooienquote:
ik deed niets!!quote:op maandag 21 november 2005 15:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
je zit toch geen nieuwe vrienden te maken zonder mij he?.
don't worry...quote:op maandag 21 november 2005 15:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
je zit toch geen nieuwe vrienden te maken zonder mij he?.
singlereeks? waar?quote:op maandag 21 november 2005 15:36 schreef litpho het volgende:
[..]
nou, doe er iets aan. ga klagen en laat de derde singles-reeks dichtgooien.
ja maar... zo raken we nooooooooooit single-afquote:op maandag 21 november 2005 15:32 schreef litpho het volgende:
[..]
als er nog zoveel ouds is wat uitstekend aan de behoefte voldoet, waarom niet?
ik vond jou eerst ook eng... qua naam enzo.quote:op maandag 21 november 2005 15:32 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
veranderingen zijn eng, je weet toch
het valt natuurlijk te discussieren of een single wel voldoet aan de behoeftes van anderen en dus onder die regel valt, hoe oud ook.quote:op maandag 21 november 2005 15:37 schreef mokster het volgende:
[..]
ja maar... zo raken we nooooooooooit single-af![]()
oh puhleasequote:op maandag 21 november 2005 15:41 schreef pheno het volgende:
ik geloof dat ik getuige ben van een fokbitchfight
huh alweer een? męnquote:op maandag 21 november 2005 15:41 schreef pheno het volgende:
enzo? wat vond je nog meer eng dan?quote:op maandag 21 november 2005 15:39 schreef mokster het volgende:
[..]
ik vond jou eerst ook eng... qua naam enzo.
maar nu ben ik helemaal aan je gewend.
en heb ik je nog gestalkt ook!
jij bent echt nix gewend he?quote:op maandag 21 november 2005 15:41 schreef pheno het volgende:
ja, jij niet dan? zo nieuw is die niet tenslottequote:op maandag 21 november 2005 15:48 schreef mokster het volgende:
[..]
jij bent echt nixxx gewend jij he?
de scherpe opmerkingenquote:op maandag 21 november 2005 15:46 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
enzo? wat vond je nog meer eng dan?
quote:op maandag 21 november 2005 15:49 schreef litpho het volgende:
[..]
ja, jij niet dan? zo nieuw is die niet tenslotte.
geweest?quote:op maandag 21 november 2005 15:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
gloedjenieuw... bijna nooit gebruikt.. van een oud dametje geweest
anthraxx is single afquote:op maandag 21 november 2005 15:39 schreef pheno het volgende:
en? iemand al single af?
nog steeds wel een beetje jaquote:
quote:allereerst kon je een twister dekbed (king size edition!) van x-toys.nl (18+) winnen. mocht je niet gewonnen hebben, kun je er alsnog eentje kopen met een speciale fok!korting van 2,50 euro. geef daarvoor bij je bestelling (van een dekbed of van iets anders) de kortingscode '193466' op. de winnaar is:
snopprinses
ah, de beroemde 'talk to the hand', typisch jerryquote:op maandag 21 november 2005 15:44 schreef milagro het volgende:
[..]
oh puhlease![]()
stel je niet aan, zeg
quote:
lees je inquote:
ik heb betere dingen te doen dan sc terug lezenquote:op maandag 21 november 2005 16:11 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
lees je in. nee serieus, anthraxx is single af...
hij wel
druk op het werk?quote:op maandag 21 november 2005 16:14 schreef pheno het volgende:
[..]
ik heb betere dingen te doen dan sc terug lezen
leuk voor hem!
misschien lukt het jou ook wel als je dat "dé eeuwige single" wijzigt in iets "man zoekt vrouw"-achtigs...quote:op maandag 21 november 2005 16:11 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
lees je in. nee serieus, anthraxx is single af...
hij wel
je hebt toch niks beters te doenquote:op maandag 21 november 2005 16:14 schreef pheno het volgende:
[..]
leuk voor hem!
man zoekt iets vrouw-achtigs?quote:op maandag 21 november 2005 16:17 schreef mokster het volgende:
[..]
misschien lukt het jou ook wel als je dat "dé eeuwige single" wijzigt in iets "man zoekt vrouw"-achtigs...![]()
tuurlijk niet. ik heb nog nooit sc terug gelezenquote:
denk t ook ja...quote:op maandag 21 november 2005 16:22 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
je hebt toch niks beters te doenals je kunt posten kun je ook lezen
![]()
inderdaad erg cool!
@mokster, zoiets? nu maar wachten op de reactieshordes g**le meiden zullen weldra mijn deel zijn
![]()
![]()
ah de beruchte talk to the hand, typisch jerryquote:op maandag 21 november 2005 16:14 schreef pheno het volgende:
[..]
leuk voor hem!
+1 subtiel. beide kanten op.quote:op maandag 21 november 2005 16:27 schreef mokster het volgende:
[..]
nuecken?![]()
kheb t altijd al een keer met een boer willen doen![]()
jawel, maar ik doe aan muiterijquote:op maandag 21 november 2005 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ah de beruchte talk to the hand, typisch jerry
face it, pheno, ook jij hebt geen reet te doen![]()
d'r is niks mis met boeren ja!!quote:op maandag 21 november 2005 16:32 schreef mokster het volgende:
[..]
dank je. voor subtiliteit kun je inderdaad altijd bij mij terecht![]()
in china is het zelfs een teken van beleefdheid om te boeren na het eten!quote:op maandag 21 november 2005 16:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
d'r is niks mis met boeren ja!!![]()
heb je mij iets verkeerds over boeren horen zeggen?quote:op maandag 21 november 2005 16:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
mooi. schikt 19:00 vanavond?quote:op maandag 21 november 2005 16:32 schreef mokster het volgende:
[..]
dank je. voor subtiliteit kun je inderdaad altijd bij mij terecht![]()
jawel, maar we zijn mildquote:op maandag 21 november 2005 16:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
jij en mild?quote:
zeg, oppervlakkige westerling, je weet toch wel waar de wijzen vandaan komen??quote:
jawel, je hebt het nog nooit met een boer gedaanquote:op maandag 21 november 2005 16:35 schreef mokster het volgende:
[..]
heb je mij iets verkeerds over boeren horen zeggen?
nee.
nou dan!![]()
![]()
uit enschede toch?quote:op maandag 21 november 2005 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
zeg, oppervlakkige westerling, je weet toch wel waar de wijzen vandaan komen??![]()
en dan post je weer geen zwartepietsmiley. onverwachtquote:op maandag 21 november 2005 16:38 schreef mokster het volgende:
[..]
jij wil graag een lesje subtiliteit van moks?
die kun je krijgen!
ja 2000 jaar geleden jaquote:op maandag 21 november 2005 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
zeg, oppervlakkige westerling, je weet toch wel waar de wijzen vandaan komen??![]()
de wederopstanding is nabij....quote:op maandag 21 november 2005 16:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ja 2000 jaar geleden ja
achterhaald, schat, lang achterhaald
drie landlopers uit het midden-oosten als ik me zo goed herinner. wat heeft dat met boeren te maken?quote:op maandag 21 november 2005 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
en wat is daar verkeerd aanquote:op maandag 21 november 2005 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
jawel, je hebt het nog nooit met een boer gedaan![]()
ja volgens de christenen ja, en guess what? dat waren die wijzen niet!quote:op maandag 21 november 2005 16:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
de wederopstanding is nabij....![]()
optimisme is okeejquote:
godverquote:op maandag 21 november 2005 16:01 schreef nixxx het volgende:
twistje.. onze dekbedhoes.. wat doen ze
[..]
lolquote:op maandag 21 november 2005 17:44 schreef breetai het volgende:
de 2.5 km naar het zuiden heb ik alweer weten af te leggen. ff eten maken en instorten
hoe gaan we dit oplossen? snopprinses ontvoeren?quote:
dan hebben we snopprinses maar niet het dekbed, lijkt me niet zo handig. we kunnen beter gaan inbreken en het dekbed jatten.quote:op maandag 21 november 2005 18:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoe gaan we dit oplossen? snopprinses ontvoeren?![]()
quote:op maandag 21 november 2005 18:10 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
dan hebben we snopprinses maar niet het dekbed, lijkt me niet zo handig. we kunnen beter gaan inbreken en het dekbed jatten.
geen tijd voor, maarzou je het wel willen?quote:op maandag 21 november 2005 18:14 schreef _cara_ het volgende:
instorten....? nope geen tijd voor..
lekker chineesquote:ik ga maar eens de chinees van gisteren opwarmen.. is volgens mij meer dan genoeg voor een heel weeshuis...
op je hoofd ja! gekke tukkerquote:
nee, bavaria.quote:op maandag 21 november 2005 18:37 schreef nixxx het volgende:
ha melis
wie wil er een glaasje witte wijn?
ik geloof niet dat dat slim isquote:op maandag 21 november 2005 18:37 schreef nixxx het volgende:
ha melis
wie wil er een glaasje witte wijn?
dat merk je morgenochtend dan welquote:
dan kom ik morgen al helemaal mijn bed niet meer uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |