oh puhleasequote:op maandag 21 november 2005 15:41 schreef pheno het volgende:
ik geloof dat ik getuige ben van een fokbitchfight
huh alweer een? mênquote:op maandag 21 november 2005 15:41 schreef pheno het volgende:
enzo? wat vond je nog meer eng dan?quote:op maandag 21 november 2005 15:39 schreef mokster het volgende:
[..]
ik vond jou eerst ook eng... qua naam enzo.
maar nu ben ik helemaal aan je gewend.
en heb ik je nog gestalkt ook!
jij bent echt nix gewend he?quote:op maandag 21 november 2005 15:41 schreef pheno het volgende:
ja, jij niet dan? zo nieuw is die niet tenslottequote:op maandag 21 november 2005 15:48 schreef mokster het volgende:
[..]
jij bent echt nixxx gewend jij he?
de scherpe opmerkingenquote:op maandag 21 november 2005 15:46 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
enzo? wat vond je nog meer eng dan?
quote:op maandag 21 november 2005 15:49 schreef litpho het volgende:
[..]
ja, jij niet dan? zo nieuw is die niet tenslotte.
geweest?quote:op maandag 21 november 2005 15:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
gloedjenieuw... bijna nooit gebruikt.. van een oud dametje geweest
anthraxx is single afquote:op maandag 21 november 2005 15:39 schreef pheno het volgende:
en? iemand al single af?
nog steeds wel een beetje jaquote:
quote:allereerst kon je een twister dekbed (king size edition!) van x-toys.nl (18+) winnen. mocht je niet gewonnen hebben, kun je er alsnog eentje kopen met een speciale fok!korting van 2,50 euro. geef daarvoor bij je bestelling (van een dekbed of van iets anders) de kortingscode '193466' op. de winnaar is:
snopprinses
ah, de beroemde 'talk to the hand', typisch jerryquote:op maandag 21 november 2005 15:44 schreef milagro het volgende:
[..]
oh puhlease![]()
stel je niet aan, zeg
quote:
lees je inquote:
ik heb betere dingen te doen dan sc terug lezenquote:op maandag 21 november 2005 16:11 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
lees je in. nee serieus, anthraxx is single af...
hij wel
druk op het werk?quote:op maandag 21 november 2005 16:14 schreef pheno het volgende:
[..]
ik heb betere dingen te doen dan sc terug lezen
leuk voor hem!
misschien lukt het jou ook wel als je dat "dé eeuwige single" wijzigt in iets "man zoekt vrouw"-achtigs...quote:op maandag 21 november 2005 16:11 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
lees je in. nee serieus, anthraxx is single af...
hij wel
je hebt toch niks beters te doenquote:op maandag 21 november 2005 16:14 schreef pheno het volgende:
[..]
ik heb betere dingen te doen dan sc terug lezen
leuk voor hem!
man zoekt iets vrouw-achtigs?quote:op maandag 21 november 2005 16:17 schreef mokster het volgende:
[..]
misschien lukt het jou ook wel als je dat "dé eeuwige single" wijzigt in iets "man zoekt vrouw"-achtigs...![]()
tuurlijk niet. ik heb nog nooit sc terug gelezenquote:
denk t ook ja...quote:op maandag 21 november 2005 16:22 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
je hebt toch niks beters te doenals je kunt posten kun je ook lezen
![]()
inderdaad erg cool!
@mokster, zoiets? nu maar wachten op de reactieshordes g**le meiden zullen weldra mijn deel zijn
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |