mijn moeder heeft betere dingen te doen dan op fok postenquote:
ah, en jij niet?quote:op maandag 21 november 2005 15:06 schreef pheno het volgende:
[..]
mijn moeder heeft betere dingen te doen dan op fok posten
de vorige was dat ook niet en daar heb ik maar even van geleend.quote:op maandag 21 november 2005 15:22 schreef viper_74 het volgende:
alweer een nieuwe
zeg was de tt niet altijd met [ ]
ze is wel nieuw want ik heb d'r nog niet gehadquote:
ik zou zeggen, ritsel een date met haarquote:op maandag 21 november 2005 15:28 schreef viper_74 het volgende:
[..]
ze is wel nieuw want ik heb d'r nog niet gehad
leer eens geen aannames te maken
als er nog zoveel ouds is wat uitstekend aan de behoefte voldoet, waarom niet?quote:
je zit toch geen nieuwe vrienden te maken zonder mij he?quote:
nou, doe er iets aan. ga klagen en laat de derde singles-reeks dichtgooienquote:
ik deed niets!!quote:op maandag 21 november 2005 15:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
je zit toch geen nieuwe vrienden te maken zonder mij he?.
don't worry...quote:op maandag 21 november 2005 15:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
je zit toch geen nieuwe vrienden te maken zonder mij he?.
singlereeks? waar?quote:op maandag 21 november 2005 15:36 schreef litpho het volgende:
[..]
nou, doe er iets aan. ga klagen en laat de derde singles-reeks dichtgooien.
ja maar... zo raken we nooooooooooit single-afquote:op maandag 21 november 2005 15:32 schreef litpho het volgende:
[..]
als er nog zoveel ouds is wat uitstekend aan de behoefte voldoet, waarom niet?
ik vond jou eerst ook eng... qua naam enzo.quote:op maandag 21 november 2005 15:32 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
veranderingen zijn eng, je weet toch
het valt natuurlijk te discussieren of een single wel voldoet aan de behoeftes van anderen en dus onder die regel valt, hoe oud ook.quote:op maandag 21 november 2005 15:37 schreef mokster het volgende:
[..]
ja maar... zo raken we nooooooooooit single-af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |