de openingsregels daarvan zijn wel beter, ja. fool on the hill maar onder de aftiteling doen dan?quote:op maandag 21 november 2005 12:57 schreef godlike02 het volgende:
[..]
ik zat meer te denken aan estranged van guns and roses
zijn we het weer met elkaar eensquote:op maandag 21 november 2005 13:01 schreef litpho het volgende:
[..]
de openingsregels daarvan zijn wel beter, ja. fool on the hill maar onder de aftiteling doen dan?.
when you're talking to yourself... and nobody's home.
j. k. rowling. alhoewel, die is al vervreemd genoeg van ons eigenlijk.quote:
zegt iemand met tyler durden in z'n avatar. het hangt er maar vanaf van wie je jezelf wilt vervreemden. het blijft fijn in m'n brein. (def-p, ander level, geniaal nummer)quote:op maandag 21 november 2005 13:08 schreef #ANONIEM het volgende:
dribbel en plato zijn niet tof.
verder wil ik wel wat tips tegen vervreemding![]()
dat is brad pitt in mijn avatar hoor..quote:op maandag 21 november 2005 13:09 schreef breetai het volgende:
zegt iemand met tyler durden in z'n avatar. het hangt er maar vanaf van wie je jezelf wilt vervreemden. het blijft fijn in m'n brein. (def-p, ander level, geniaal nummer)
acteurs boeien mij niet zo veel. wel de rollen die ze spelen.quote:op maandag 21 november 2005 13:13 schreef #ANONIEM het volgende:
dat is brad pitt in mijn avatar hoor..
wat had je in gedachten? een fight club opzoeken?quote:op maandag 21 november 2005 13:17 schreef breetai het volgende:
al lijkt het wel een goeie oplossing om m'n huidige saaie bestaan om te gooien.
tyler d. deed nog wel meer dan alleen fight club houden. ik heb m'n handen al vol aan aikido en kobudo.quote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef litpho het volgende:
wat had je in gedachten? een fight club opzoeken?
een fight club oprichten. een fok! fightclub.. maar nee dat idee hebben de mensen van de fok! knokploeg al van mij gejatquote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef litpho het volgende:
wat had je in gedachten? een fight club opzoeken?
ik krijg in combinatie met je avatar direct een bondagelumley voor ogen. of dat een goed idee is wil ik vanaf zijn, maar op je werk is het dat in ieder geval nietquote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef mokster het volgende:
[..]
* het daar helemaal mee eensch is![]()
is er ook al een fok! hooliganclub?quote:op maandag 21 november 2005 13:21 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
een fight club oprichten. een fok! fightclub.. maar nee dat idee hebben de mensen van de fok! knokploeg al van mij gejat![]()
dat zijn weer van die groepsactiviteiten. daar hou ik helemaal niet van. gaat ten koste van m'n eigen persoonlijke ontwikkeling.quote:
goed voor je sociale contacten phenoquote:
donderdag jarig: aikido en drinken in het cafequote:op maandag 21 november 2005 13:28 schreef #ANONIEM het volgende:
heeft niemand hier iets beleefd ofzo?
hoe was jullie weekend?
rukma! ik hier?quote:op maandag 21 november 2005 13:31 schreef milagro het volgende:
zo, stelletje rukkers, alles kits?
wat is daar mis mee dan?quote:op maandag 21 november 2005 13:33 schreef alicey het volgende:
ik heb een ongelofelijk saai weekend gehad.
quote:
en ik heb een ongelofelijk hectisch weekend gehad...quote:op maandag 21 november 2005 13:33 schreef alicey het volgende:
ik heb een ongelofelijk saai weekend gehad.
en ik heb een ongelofelijk spannend weekend gehad......quote:op maandag 21 november 2005 13:36 schreef _cara_ het volgende:
[..]
en ik heb een ongelofelijk hectisch weekend gehad...
quote:op maandag 21 november 2005 13:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ja ik begrijp het ook niet!
ik word altijd zo depri van dit topic![]()
vertel dan!quote:op maandag 21 november 2005 13:38 schreef milagro het volgende:
[..]
en ik heb een ongelofelijk spannend weekend gehad......
als ik zo eens om me heen kijk hier, is het ws té spannendquote:
ze kennen me hier al een beetjequote:op maandag 21 november 2005 13:22 schreef litpho het volgende:
[..]
ik krijg in combinatie met je avatar direct een bondagelumley voor ogen. of dat een goed idee is wil ik vanaf zijn, maar op je werk is het dat in ieder geval niet.
vergelijk maar.. het spannendste wat ik gedaan heb dit weekend is of wandelen met mijn ouders, of een verjaardag.. ik denk dat jouw weekend spannender wasquote:op maandag 21 november 2005 13:47 schreef milagro het volgende:
[..]
als ik zo eens om me heen kijk hier, is het ws té spannend
laat het dan maar zittenquote:op maandag 21 november 2005 13:47 schreef milagro het volgende:
[..]
als ik zo eens om me heen kijk hier, is het ws té spannend
ik weet het wel zeker!quote:op maandag 21 november 2005 13:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
vergelijk maar.. het spannendste wat ik gedaan heb dit weekend is of wandelen met mijn ouders, of een verjaardag.. ik denk dat jouw weekend spannender was
vertel vertel! gun mij ook een lichtpuntje in mijn grijze bestaanquote:op maandag 21 november 2005 13:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker!
ik ben sowieso al spannend van mezelf
dan moet ik maar details bij christine gaan polsen buiten kantoorurenquote:op maandag 21 november 2005 13:48 schreef mokster het volgende:
[..]
tijdens kantooruren doet iedereen gelukkig altijd of er niets gebeurd is![]()
neequote:op maandag 21 november 2005 13:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
vertel vertel! gun mij ook een lichtpuntje in mijn grijze bestaan
dan moet ik zeker naar us/[m s&g] deel xxx ?quote:op maandag 21 november 2005 14:00 schreef milagro het volgende:
nee![]()
ik gun je het niet!
dat moet je verdienen, en met hier posten gaat je dat niet lukken![]()
als hij het daarentegen al verdiend heeft, heeft hij jouw lichtpuntje niet meer nodig. hopeloze paradoxquote:op maandag 21 november 2005 14:00 schreef milagro het volgende:
[..]
denk je om je bloeddruk twistje?quote:op maandag 21 november 2005 14:02 schreef twisted_fok het volgende:
godshoerentiefustering
gastdocenten regelen voor seminars is echt klerewerk
daar kom ik nooitquote:op maandag 21 november 2005 14:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan moet ik zeker naar us/[m s&g] deel xxx ?
goh... nou... de spanning wordt me bijna teveelquote:op maandag 21 november 2005 14:00 schreef milagro het volgende:
[..]
nee![]()
ik gun je het niet!
kan ook wel op dequote:op maandag 21 november 2005 14:04 schreef milagro het volgende:
daar kom ik nooit![]()
ik val op mannen namelijk
nou, dan moet ze maar wat meer moeite voor me doenquote:op maandag 21 november 2005 14:06 schreef mokster het volgende:
@litpho: chris werkt op een hele andere afdeling![]()
auwiequote:op maandag 21 november 2005 14:04 schreef milagro het volgende:
[..]
daar kom ik nooit![]()
ik val op mannen namelijk
jij bent een vrouw, die reageren altijd lafquote:op maandag 21 november 2005 14:06 schreef mokster het volgende:
[..]
goh... nou... de spanning wordt me bijna teveel![]()
@litpho: chris werkt op een hele andere afdeling![]()
ja doen! lachen!quote:op maandag 21 november 2005 14:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
kan ook wel op dekomen in den haag
eigenlijk durf ik niet...quote:op maandag 21 november 2005 14:09 schreef milagro het volgende:
ja doen! lachen!
de vraag is natuurlijk of het voor (ons) de rest net zo spannend is/was als voor diegene die het daadwerkelijk (aan den lijve..?) beleefd heeft..quote:op maandag 21 november 2005 14:06 schreef mokster het volgende:
goh... nou... de spanning wordt me bijna teveel![]()
quote:op maandag 21 november 2005 14:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
eigenlijk durf ik niet...sinds je fokradio optreden vind ik je eng
laf? jij bent degene die haar spannende weekend-verhaal niet gaat posten maar wel vertelt dat ze een spannend weekend-verhaal heeft...quote:op maandag 21 november 2005 14:08 schreef milagro het volgende:
[..]
jij bent een vrouw, die reageren altijd laf
zolang de anderen niet uitwijden over hun saaie dan wel hectische weekenden zie ik geen enkele reden toe dat zelf wel te doenquote:op maandag 21 november 2005 14:12 schreef mokster het volgende:
[..]
laf? jij bent degene die haar spannende weekend-verhaal niet gaat posten maar wel vertelt dat ze een spannend weekend-verhaal heeft...![]()
tsja.. spannende dingen moet je eigenijk zelf meemaken ja..quote:op maandag 21 november 2005 14:11 schreef _cara_ het volgende:
de vraag is natuurlijk of het voor (ons) de rest net zo spannend is/was als voor diegene die het daadwerkelijk (aan den lijve..?) beleefd heeft..![]()
vrouwenquote:op maandag 21 november 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
zolang de anderen niet uitwijden over hun saaie dan wel hectische weekenden zie ik geen enkele reden toe dat zelf wel te doen
vrouwen
wat valt er uit te wijden over een saai weekend?quote:op maandag 21 november 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
zolang de anderen niet uitwijden over hun saaie dan wel hectische weekenden zie ik geen enkele reden toe dat zelf wel te doen
vrouwen
of over een hectisch?quote:op maandag 21 november 2005 14:17 schreef alicey het volgende:
[..]
wat valt er uit te wijden over een saai weekend?
ook saaiheid kent zijn detailsquote:op maandag 21 november 2005 14:17 schreef alicey het volgende:
[..]
wat valt er uit te wijden over een saai weekend?
oh gaan ze zo beginnen?quote:
werken op open dag van m'n opleiding, 's middags ziek geworden, rest van het weekend in m'n bed gelegen.quote:op maandag 21 november 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
vrouwen
dat saaie of hectische weekend was niet van jou, dus bemoei je er niet tegen aan, wil je?quote:op maandag 21 november 2005 14:19 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
werken op open dag van m'n opleiding, 's middags ziek geworden, rest van het weekend in m'n bed gelegen.
kom maar op met je spannende verhaal.
na een hectisch weekend heb je doorgaans meer stof om over te vertellen dan na een saai weekend.quote:
en ik ga weer ff wat nuttigs doen..quote:op maandag 21 november 2005 14:19 schreef k_i_m het volgende:
dit is te suf voor me, ik ga wel even ergens anders spelen.
krijg ik nog antwoord, of wat!quote:op maandag 21 november 2005 14:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
eigenlijk durf ik niet...sinds je fokradio optreden vind ik je eng
begin er dan zelf niet over...quote:op maandag 21 november 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
vrouwen
je hebt een enge stem.. zo... netjes.. [insert ril-smiley]quote:op maandag 21 november 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
[..]wat was daar eng aan dan, dat geforceerde suffe gesprekje
quote:op maandag 21 november 2005 14:22 schreef mokster het volgende:
[..]
begin er dan zelf niet over...![]()
en wat het het feit dat ik vrouw ben hier nou weer mee te maken![]()
ja, ach, dat noemen ze abn, hèquote:op maandag 21 november 2005 14:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt een enge stem.. zo... netjes.. [insert ril-smiley]
goet spelluh iz tog nie nodug, wand je weettog wad ic bedeol?quote:op maandag 21 november 2005 14:25 schreef milagro het volgende:
ja, ach, dat noemen ze abn, hè
is ook eng als je zelf niet normaal praten kan, begrijp ik best
over saai gesproken, zeg......quote:op maandag 21 november 2005 14:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
goet spelluh iz tog nie nodug, wand je weettog wad ic bedeol?
.....quote:op maandag 21 november 2005 13:38 schreef milagro het volgende:
[..]
en ik heb een ongelofelijk spannend weekend gehad......
vannut weekend ben ik vet uitgeweest je weet toch? al mun vriendjuhs en vriendinnuttjuhs weer eens ontmoet for shizzlequote:op maandag 21 november 2005 14:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
goet spelluh iz tog nie nodug, wand je weettog wad ic bedeol?
goed zo, schatteke, en dat was een reactie op..........?quote:
nee sorry, this is as good as it getsquote:op maandag 21 november 2005 14:28 schreef milagro het volgende:
over saai gesproken, zeg......
kan het ms iets minder voorspelbaar?![]()
net mijn kisten zitten poetsen, dus ik heb nog wel wat zwarte schoensmeer voor jequote:op maandag 21 november 2005 14:32 schreef _cara_ het volgende:
ik krijg de neiging (totaal tegen mijn principes in) om de zwarte piet smiley met zijn zak en zijn roe hier neer te zetten..![]()
hahahahahaaquote:op maandag 21 november 2005 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
net mijn kisten zitten poetsen, dus ik heb nog wel wat zwarte schoensmeer voor je![]()
* zucht...quote:op maandag 21 november 2005 14:30 schreef milagro het volgende:
[..]
goed zo, schatteke, en dat was een reactie op..........?
ja, je kunt het, doe je best!![]()
een schizofreen is nooit alleenquote:op maandag 21 november 2005 14:34 schreef milagro het volgende:
je bent me er eentje !
mijn moeder heeft betere dingen te doen dan op fok postenquote:
ah, en jij niet?quote:op maandag 21 november 2005 15:06 schreef pheno het volgende:
[..]
mijn moeder heeft betere dingen te doen dan op fok posten
de vorige was dat ook niet en daar heb ik maar even van geleend.quote:op maandag 21 november 2005 15:22 schreef viper_74 het volgende:
alweer een nieuwe
zeg was de tt niet altijd met [ ]
ze is wel nieuw want ik heb d'r nog niet gehadquote:
ik zou zeggen, ritsel een date met haarquote:op maandag 21 november 2005 15:28 schreef viper_74 het volgende:
[..]
ze is wel nieuw want ik heb d'r nog niet gehad
leer eens geen aannames te maken
als er nog zoveel ouds is wat uitstekend aan de behoefte voldoet, waarom niet?quote:
je zit toch geen nieuwe vrienden te maken zonder mij he?quote:
nou, doe er iets aan. ga klagen en laat de derde singles-reeks dichtgooienquote:
ik deed niets!!quote:op maandag 21 november 2005 15:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
je zit toch geen nieuwe vrienden te maken zonder mij he?.
don't worry...quote:op maandag 21 november 2005 15:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
je zit toch geen nieuwe vrienden te maken zonder mij he?.
singlereeks? waar?quote:op maandag 21 november 2005 15:36 schreef litpho het volgende:
[..]
nou, doe er iets aan. ga klagen en laat de derde singles-reeks dichtgooien.
ja maar... zo raken we nooooooooooit single-afquote:op maandag 21 november 2005 15:32 schreef litpho het volgende:
[..]
als er nog zoveel ouds is wat uitstekend aan de behoefte voldoet, waarom niet?
ik vond jou eerst ook eng... qua naam enzo.quote:op maandag 21 november 2005 15:32 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
veranderingen zijn eng, je weet toch
het valt natuurlijk te discussieren of een single wel voldoet aan de behoeftes van anderen en dus onder die regel valt, hoe oud ook.quote:op maandag 21 november 2005 15:37 schreef mokster het volgende:
[..]
ja maar... zo raken we nooooooooooit single-af![]()
oh puhleasequote:op maandag 21 november 2005 15:41 schreef pheno het volgende:
ik geloof dat ik getuige ben van een fokbitchfight
huh alweer een? mênquote:op maandag 21 november 2005 15:41 schreef pheno het volgende:
enzo? wat vond je nog meer eng dan?quote:op maandag 21 november 2005 15:39 schreef mokster het volgende:
[..]
ik vond jou eerst ook eng... qua naam enzo.
maar nu ben ik helemaal aan je gewend.
en heb ik je nog gestalkt ook!
jij bent echt nix gewend he?quote:op maandag 21 november 2005 15:41 schreef pheno het volgende:
ja, jij niet dan? zo nieuw is die niet tenslottequote:op maandag 21 november 2005 15:48 schreef mokster het volgende:
[..]
jij bent echt nixxx gewend jij he?
de scherpe opmerkingenquote:op maandag 21 november 2005 15:46 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
enzo? wat vond je nog meer eng dan?
quote:op maandag 21 november 2005 15:49 schreef litpho het volgende:
[..]
ja, jij niet dan? zo nieuw is die niet tenslotte.
geweest?quote:op maandag 21 november 2005 15:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
gloedjenieuw... bijna nooit gebruikt.. van een oud dametje geweest
anthraxx is single afquote:op maandag 21 november 2005 15:39 schreef pheno het volgende:
en? iemand al single af?
nog steeds wel een beetje jaquote:
quote:allereerst kon je een twister dekbed (king size edition!) van x-toys.nl (18+) winnen. mocht je niet gewonnen hebben, kun je er alsnog eentje kopen met een speciale fok!korting van 2,50 euro. geef daarvoor bij je bestelling (van een dekbed of van iets anders) de kortingscode '193466' op. de winnaar is:
snopprinses
ah, de beroemde 'talk to the hand', typisch jerryquote:op maandag 21 november 2005 15:44 schreef milagro het volgende:
[..]
oh puhlease![]()
stel je niet aan, zeg
quote:
lees je inquote:
ik heb betere dingen te doen dan sc terug lezenquote:op maandag 21 november 2005 16:11 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
lees je in. nee serieus, anthraxx is single af...
hij wel
druk op het werk?quote:op maandag 21 november 2005 16:14 schreef pheno het volgende:
[..]
ik heb betere dingen te doen dan sc terug lezen
leuk voor hem!
misschien lukt het jou ook wel als je dat "dé eeuwige single" wijzigt in iets "man zoekt vrouw"-achtigs...quote:op maandag 21 november 2005 16:11 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
lees je in. nee serieus, anthraxx is single af...
hij wel
je hebt toch niks beters te doenquote:op maandag 21 november 2005 16:14 schreef pheno het volgende:
[..]
leuk voor hem!
man zoekt iets vrouw-achtigs?quote:op maandag 21 november 2005 16:17 schreef mokster het volgende:
[..]
misschien lukt het jou ook wel als je dat "dé eeuwige single" wijzigt in iets "man zoekt vrouw"-achtigs...![]()
tuurlijk niet. ik heb nog nooit sc terug gelezenquote:
denk t ook ja...quote:op maandag 21 november 2005 16:22 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
je hebt toch niks beters te doenals je kunt posten kun je ook lezen
![]()
inderdaad erg cool!
@mokster, zoiets? nu maar wachten op de reactieshordes g**le meiden zullen weldra mijn deel zijn
![]()
![]()
ah de beruchte talk to the hand, typisch jerryquote:op maandag 21 november 2005 16:14 schreef pheno het volgende:
[..]
leuk voor hem!
+1 subtiel. beide kanten op.quote:op maandag 21 november 2005 16:27 schreef mokster het volgende:
[..]
nuecken?![]()
kheb t altijd al een keer met een boer willen doen![]()
jawel, maar ik doe aan muiterijquote:op maandag 21 november 2005 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
ah de beruchte talk to the hand, typisch jerry
face it, pheno, ook jij hebt geen reet te doen![]()
d'r is niks mis met boeren ja!!quote:op maandag 21 november 2005 16:32 schreef mokster het volgende:
[..]
dank je. voor subtiliteit kun je inderdaad altijd bij mij terecht![]()
in china is het zelfs een teken van beleefdheid om te boeren na het eten!quote:op maandag 21 november 2005 16:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
d'r is niks mis met boeren ja!!![]()
heb je mij iets verkeerds over boeren horen zeggen?quote:op maandag 21 november 2005 16:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
mooi. schikt 19:00 vanavond?quote:op maandag 21 november 2005 16:32 schreef mokster het volgende:
[..]
dank je. voor subtiliteit kun je inderdaad altijd bij mij terecht![]()
jawel, maar we zijn mildquote:op maandag 21 november 2005 16:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
jij en mild?quote:
zeg, oppervlakkige westerling, je weet toch wel waar de wijzen vandaan komen??quote:
jawel, je hebt het nog nooit met een boer gedaanquote:op maandag 21 november 2005 16:35 schreef mokster het volgende:
[..]
heb je mij iets verkeerds over boeren horen zeggen?
nee.
nou dan!![]()
![]()
uit enschede toch?quote:op maandag 21 november 2005 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
zeg, oppervlakkige westerling, je weet toch wel waar de wijzen vandaan komen??![]()
en dan post je weer geen zwartepietsmiley. onverwachtquote:op maandag 21 november 2005 16:38 schreef mokster het volgende:
[..]
jij wil graag een lesje subtiliteit van moks?
die kun je krijgen!
ja 2000 jaar geleden jaquote:op maandag 21 november 2005 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
zeg, oppervlakkige westerling, je weet toch wel waar de wijzen vandaan komen??![]()
de wederopstanding is nabij....quote:op maandag 21 november 2005 16:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ja 2000 jaar geleden ja
achterhaald, schat, lang achterhaald
drie landlopers uit het midden-oosten als ik me zo goed herinner. wat heeft dat met boeren te maken?quote:op maandag 21 november 2005 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
en wat is daar verkeerd aanquote:op maandag 21 november 2005 16:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
jawel, je hebt het nog nooit met een boer gedaan![]()
ja volgens de christenen ja, en guess what? dat waren die wijzen niet!quote:op maandag 21 november 2005 16:49 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
de wederopstanding is nabij....![]()
optimisme is okeejquote:
godverquote:op maandag 21 november 2005 16:01 schreef nixxx het volgende:
twistje.. onze dekbedhoes.. wat doen ze
[..]
lolquote:op maandag 21 november 2005 17:44 schreef breetai het volgende:
de 2.5 km naar het zuiden heb ik alweer weten af te leggen. ff eten maken en instorten
hoe gaan we dit oplossen? snopprinses ontvoeren?quote:
dan hebben we snopprinses maar niet het dekbed, lijkt me niet zo handig. we kunnen beter gaan inbreken en het dekbed jatten.quote:op maandag 21 november 2005 18:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoe gaan we dit oplossen? snopprinses ontvoeren?![]()
quote:op maandag 21 november 2005 18:10 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
dan hebben we snopprinses maar niet het dekbed, lijkt me niet zo handig. we kunnen beter gaan inbreken en het dekbed jatten.
geen tijd voor, maarzou je het wel willen?quote:op maandag 21 november 2005 18:14 schreef _cara_ het volgende:
instorten....? nope geen tijd voor..
lekker chineesquote:ik ga maar eens de chinees van gisteren opwarmen.. is volgens mij meer dan genoeg voor een heel weeshuis...
op je hoofd ja! gekke tukkerquote:
nee, bavaria.quote:op maandag 21 november 2005 18:37 schreef nixxx het volgende:
ha melis
wie wil er een glaasje witte wijn?
ik geloof niet dat dat slim isquote:op maandag 21 november 2005 18:37 schreef nixxx het volgende:
ha melis
wie wil er een glaasje witte wijn?
dat merk je morgenochtend dan welquote:
dan kom ik morgen al helemaal mijn bed niet meer uitquote:
omdat ik een hoop wijsheden heb zien langskomen . . .quote:op maandag 21 november 2005 18:52 schreef nixxx het volgende:
wijs... waarom?
quote:op maandag 21 november 2005 18:59 schreef gf het volgende:
af en toe is het leven best wel kut.
al draagt een aap een gouden ring....quote:op maandag 21 november 2005 18:54 schreef qyroz het volgende:
[..]
export! ik woon tegenwoordig in de provincie utrecht hoor.
hier??? jonge... jij hebt professionele hulp nodig, je hebt wanenquote:op maandag 21 november 2005 18:56 schreef thunderchild het volgende:
[..]
omdat ik een hoop wijsheden heb zien langskomen . . .
hey... nog een boer!!quote:op maandag 21 november 2005 17:37 schreef godlike02 het volgende:
burrrrrrp!
kort danquote:
ah zoiets ken ik wel jaquote:op maandag 21 november 2005 19:12 schreef gf het volgende:
[..]
kort dan
m'n ouders zijn gescheiden. ik wou zelf geen contact meer met mijn vader (nu al 10 jaar, met zeer goede redenen). maar vanwege alimentatie gezeik wordt ik nu zo ongeveer gedwongen tot contact.
ja, kan. maar dat is ook contactquote:op maandag 21 november 2005 19:16 schreef nixxx het volgende:
kan dat niet allemaal via advocaten gf?
schijnt veel voor te komen.quote:
niet persoonlijk iig, dat lijkt me helemaal erg in die situatie..quote:
dat is correct, je zou het ook gewoon titelloos kunnen noemen.quote:op maandag 21 november 2005 19:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet persoonlijk iig, dat lijkt me helemaal erg in die situatie..![]()
weet iemand wat de titel is van het eerste album van spinvis..? is dat niet gewoon "spinvis"? frontpage prijsvragen zijn okeej
moet jij hem ook nog even invullenquote:op maandag 21 november 2005 19:29 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
dat is correct, je zou het ook gewoon titelloos kunnen noemen.
heiden! dat je dat niet weet?quote:op maandag 21 november 2005 19:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
weet iemand wat de titel is van het eerste album van spinvis..? is dat niet gewoon "spinvis"? frontpage prijsvragen zijn okeej
hartstikke heiden, ik heb die cd niet eens.. zelfs niet gedownloadquote:op maandag 21 november 2005 19:37 schreef qyroz het volgende:
heiden! dat je dat niet weet?
nee, ik had haar geattendeerd op een plek waar je dagen van gras, dagen van stro al kan luisteren. ik heb spinvis dit jaar trouwens 3x live gezien, ga hem nog 2x zien dit jaar en volgend jaar 3x.quote:op maandag 21 november 2005 19:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
hartstikke heiden, ik heb die cd niet eens.. zelfs niet gedownloadmaar jij had twistje ook al gealarmeerd op die prijsvraag
ik was druk bezig met de nieuwe spinvis-cd luisteren.quote:op maandag 21 november 2005 19:38 schreef mokster het volgende:
ik vroeg me al af wie er eerder zou reageren op het woord "spinvis": twist of q...
q: je hebt verloren!
nog wijzer?quote:op maandag 21 november 2005 18:51 schreef thunderchild het volgende:
s'avonds mensen ??
al wat wijzer geworden ??![]()
heldquote:op maandag 21 november 2005 19:43 schreef nixxx het volgende:
mij doe je meer plezier met opeth..
da's mooi tijdverdrijf!!quote:op maandag 21 november 2005 19:42 schreef qyroz het volgende:
[..]
ik was druk bezig met de nieuwe spinvis-cd luisteren.![]()
heb je nog nagedacht over je zonden?quote:
dat is helegaar geen zonde.. das goed bezig zijnquote:op maandag 21 november 2005 19:48 schreef plato1980 het volgende:
[..]
heb je nog nagedacht over je zonden?![]()
ja, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een biertje voor je koop en dat we er verder niet meer over praten. het leven is te mooi om zulke dingen af te slaanquote:op maandag 21 november 2005 19:48 schreef plato1980 het volgende:
[..]
heb je nog nagedacht over je zonden?![]()
thanksquote:op maandag 21 november 2005 19:52 schreef breaktothedance het volgende:
sterkte met de situatie gf!
aangezien ik corrupt ben ga ik daarmee akkoord.quote:op maandag 21 november 2005 19:52 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ja, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een biertje voor je koop en dat we er verder niet meer over praten. het leven is te mooi om zulke dingen af te slaan
fear factory... of gorefest... of joe satrianiquote:op maandag 21 november 2005 19:43 schreef nixxx het volgende:
mij doe je meer plezier met opeth.. of metallica.. of saxon
en, plato, al single af?quote:op maandag 21 november 2005 19:55 schreef plato1980 het volgende:
[..]
aangezien ik corrupt ben ga ik daarmee akkoord.![]()
kei-leuk manquote:
kijk, nog een medestandsterquote:
ik heb er nog nooit naar geluisterd dus ik heb er geen mening over.quote:op maandag 21 november 2005 20:00 schreef godlike02 het volgende:
[..]
plato
mag ik je mening hebben over fok radio?
ik werp mezelf liever voor de trein dan daar naar te moeten luisteren.quote:op maandag 21 november 2005 20:00 schreef godlike02 het volgende:
[..]
plato
quote:op maandag 21 november 2005 20:04 schreef anthraxx het volgende:
[..]
ik werp mezelf liever voor de trein dan daar naar te moeten luisteren.
get a lifequote:op maandag 21 november 2005 20:06 schreef nixxx het volgende:
maar...maar.. yvonnes roddelrubriek.. de week van cynixnikkyblinky
met de stelling
was jij soms de date van anthraxx?quote:
nee johquote:
wie? wat?quote:op maandag 21 november 2005 20:06 schreef nixxx het volgende:
maar...maar.. yvonnes roddelrubriek.. de week van cynixnikkyblinky
met de stelling
voor winamp www.actionradio.nl/listen.plsquote:
ik denk dat ik voor deze ene keer maar op jouw oordeel vertrouw dan...quote:op maandag 21 november 2005 20:10 schreef godlike02 het volgende:
[..]
vraag het nou gewoon niet![]()
truste me! je wil het niet weten
gewoon 1 keertje proberen mokkiequote:op maandag 21 november 2005 20:14 schreef mokster het volgende:
[..]
ik denk dat ik voor deze ene keer maar op jouw oordeel vertrouw dan...
rrrr... scary
ik denk dat ik voor nu maar even wat ben&jerry's ijs probeer ipv fok-radio...quote:
ah, het album bij het boekquote:op maandag 21 november 2005 19:41 schreef qyroz het volgende:
[..]
nee, ik had haar geattendeerd op een plek waar je dagen van gras, dagen van stro al kan luisteren.
dat kan tegelijkquote:op maandag 21 november 2005 20:20 schreef mokster het volgende:
[..]
ik denk dat ik voor nu maar even wat ben&jerry's ijs probeer ipv fok-radio...
heb het idee dat me dat beter gaat bevallen
maar het is zo.... gezelligquote:op maandag 21 november 2005 20:25 schreef godlike02 het volgende:
vergeleken met fok radio is zelfs edwin evers goed![]()
vrouwen en ijs...quote:op maandag 21 november 2005 20:31 schreef mokster het volgende:
nee, voor ben&jerry's moet ik altijd even goed de tijd nemen. opperste concentratie enzo
welterustenquote:op maandag 21 november 2005 20:34 schreef melismay het volgende:
wat een kutdag vandaag zegik ga maar eens mijn bed in
![]()
nu al?quote:op maandag 21 november 2005 20:34 schreef melismay het volgende:
wat een kutdag vandaag zegik ga maar eens mijn bed in
die heb ik al vaak genoeg gezien, dus die kijk ik niet vanavond...quote:op maandag 21 november 2005 20:36 schreef thunderchild het volgende:
[..]
welterusten
have fun with potter . . .![]()
een kut kwaliteit gekeken?quote:op maandag 21 november 2005 20:38 schreef melismay het volgende:
[..]
die heb ik al vaak genoeg gezien, dus die kijk ik niet vanavond...
nu echt weg.. doeg
onder andere ja...quote:op maandag 21 november 2005 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
vrouwen en ijs...iets met chocola zeker
bedankt..nu wil ik iets van chocola...quote:
fokradio is alleen leuk als ik op bezoek ben.quote:op maandag 21 november 2005 20:00 schreef godlike02 het volgende:
[..]
plato
chocola is een goed idee.quote:op maandag 21 november 2005 21:44 schreef nixxx het volgende:
ik bewaar mijn chocola tot morgen.. nu nog een paar kruidnootjes
* nixxx strooit met kruidnootjes
ga je voor de chocolate funch of zo? die met chocola, caramel en noten?quote:
das volgens mij van voor piet zijn tijdquote:op maandag 21 november 2005 21:58 schreef nixxx het volgende:
meet president de klerk van de rsa
caramel plakt altijd zo..quote:op maandag 21 november 2005 22:36 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
ga je voor de chocolate funch of zo? die met chocola, caramel en noten?![]()
quote:op maandag 21 november 2005 22:43 schreef _cara_ het volgende:
ik wil sint!!![]()
en géén piet met roe en zak..
nee! op baarden maar dan anders..quote:op maandag 21 november 2005 22:45 schreef frezer het volgende:
[..], je valt wel op oudere mannen?
zolang gf hier rond loopt vrees ik het ergste voor je,
nee... das heel normaal.. is het geen mogelijkheid om met hem mee te gaan en je verjaardag vieren hier in nl wat uit te stellen? even een heftig privefeestje bouwen in engelandquote:op maandag 21 november 2005 22:43 schreef devilsanddust het volgende:
is het heel raar om je kut te voelen omdat je vriendje misschien voor familie naar de uk moet in het weekend dat je je verjaardag viert, waar je veel waarde aan hecht...?
neequote:op maandag 21 november 2005 22:43 schreef devilsanddust het volgende:
is het heel raar om je kut te voelen omdat je vriendje misschien voor familie naar de uk moet in het weekend dat je je verjaardag viert, waar je veel waarde aan hecht...?
je kan het jammer vinden, maar het is zeker geen drama's waard lijkt me.quote:op maandag 21 november 2005 22:43 schreef devilsanddust het volgende:
in het geval van oudere mannen heb je een probleemquote:
ik had het niet beter kunnen zeggen..quote:op maandag 21 november 2005 22:47 schreef frezer het volgende:
je kan het jammer vinden, maar het is zeker geen drama's waard lijkt me.
dat soort dingen zul je nog wel vaker treffen.
niet echt nee... m'n hele familie gaat komen dan en hij gaat er naartoe voor z'n vrij zieke opa, waar een feestje voor mij dus ook niet echt in pastquote:op maandag 21 november 2005 22:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee... das heel normaal.. is het geen mogelijkheid om met hem mee te gaan en je verjaardag vieren hier in nl wat uit te stellen? even een heftig privefeestje bouwen in engeland?
quote:op maandag 21 november 2005 22:49 schreef devilsanddust het volgende:
niet echt nee... m'n hele familie gaat komen dan en hij gaat er naartoe voor z'n vrij zieke opa, waar een feestje voor mij dus ook niet echt in past.
de dag van m'n verjaardag zelf vieren we wel samen, maar ik vind die zondag ervoor met m'n familie en voor het eerst met m'n kleine nichtje altijd zo fijn.
in elk geval een goede/gegronde reden. volgend jaar ben je weer jarig joh,quote:op maandag 21 november 2005 22:49 schreef devilsanddust het volgende:
[..]
niet echt nee... m'n hele familie gaat komen dan en hij gaat er naartoe voor z'n vrij zieke opa, waar een feestje voor mij dus ook niet echt in past.
de dag van m'n verjaardag zelf vieren we wel samen, maar ik vind die zondag ervoor met m'n familie en voor het eerst met m'n kleine nichtje altijd zo fijn.
wat hij zegtquote:op maandag 21 november 2005 22:52 schreef nixxx het volgende:
[..]het is niet dat ie je zomaar voor iets onbenulligs even verlaat.. en je verjaardag zelf is ie er weer wel, dat is toch fijn? het kan ook wel eens gebeuren dat hij of jij er dan niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |