quote:Op maandag 21 november 2005 12:56 schreef Triangeljosti het volgende:
edit
nee dat is juist beter. zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 21 november 2005 13:03 schreef Blackness het volgende:
ach gut, iemand die zich af durft te zetten tegen Ajax. Dat kan natuurlijk niet![]()
Waar slaat dat nu weer op!quote:Op maandag 21 november 2005 13:03 schreef Blackness het volgende:
ach gut, iemand die zich af durft te zetten tegen Ajax. Dat kan natuurlijk niet![]()
Moet ik dat echt uitleggen?quote:
Uhm...menig ajax supporter heeft een hekel aan Vd Eijnden en don Leo, menig ajax supporter weet dat het klote gaat. Hugo mag best de waarheid vertellen tegen over het paard getilde voetballers en (ex-)bestuursleden. ZIjn manier van discussie voeren is gewoon slecht, aangezien hij altijd gelijk heeft (denkt ie). Het verwijt dat jij maakt slaat dus als poep op straat.quote:Op maandag 21 november 2005 13:28 schreef Blackness het volgende:
[..]
Niet slechts over Ajax, maar over alle clubs wanneer daar aanleiding toe was. Helaas voor de Ajaxsupporter is er de laatste tijd nogal veel reden tot kritiek en bovendien is de tijd die traditioneel aan Ajax besteed wordt bovengemiddeld groot.
En langs deze weg, zijn het vooral de Ajaxsupporters die het plotseling niet zo op meneer Borst hebben. Als je altijd veren in je reet gekregen hebt, zal het ook wel tegenvallen wanneer zo'n "zwerver" de vinger op de pijnlijke plekken legt.
Tja, dan zal het wel toeval zijn dat ik eigenlijk alleen maar Ajaxsupporters hoor klagenquote:Op maandag 21 november 2005 13:33 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
Uhm...menig ajax supporter heeft een hekel aan Vd Eijnden en don Leo, menig ajax supporter weet dat het klote gaat. Hugo mag best de waarheid vertellen tegen over het paard getilde voetballers en (ex-)bestuursleden. ZIjn manier van discussie voeren is gewoon slecht, aangezien hij altijd gelijk heeft (denkt ie). Het verwijt dat jij maakt slaat dus als poep op straat.
Helemaal mee eens met je stukquote:Op maandag 21 november 2005 13:28 schreef Blackness het volgende:
[..]
Moet ik dat echt uitleggen?
Komtie: Een jaar of drie/vier geleden voordat Talpa bestond en Derksen en Borst regelmatig op tv kwamen, zat het voetbal lekker knus weggestopt in de warme schoot van de NOS. Een groepje kritiekloze mooiweerpraters die historisch gezien de grootste verbondenheid voelden met de club uit de hoofdstad. Alles was mooi en leuk in de voetbalwereld, schandalen konden mooi onder tafel blijven en het wereldje behield zijn obscuriteit.
En toen verscheen Derksen op toneel. Hij had een blaadje te verkopen en interesseerde zich bar weinig voor wat anderen van hem zouden vinden. Bovendien was zijn netwerk inmiddels uitgebreidt genoeg dat hij er weinig van zou lijden wanneer hij een paar keer iets te hard op wat tenen zou gaan staan. De nieuwe formule was een succes en de rest is geschiedenis. De NOS wilde meeliften op het succes en trok Borst aan om op zondagavond hun nieuwe voetbalprogramma van wat meer pit te voorzien. En voor het eerst in de geschiedenis uitte de NOS een kritische noot over de clubs. Niet slechts over Ajax, maar over alle clubs wanneer daar aanleiding toe was. Helaas voor de Ajaxsupporter is er de laatste tijd nogal veel reden tot kritiek en bovendien is de tijd die traditioneel aan Ajax besteed wordt bovengemiddeld groot.
En langs deze weg, zijn het vooral de Ajaxsupporters die het plotseling niet zo op meneer Borst hebben. Als je altijd veren in je reet gekregen hebt, zal het ook wel tegenvallen wanneer zo'n "zwerver" de vinger op de pijnlijke plekken legt.
Ik ken zat Ajacieden die Borst goed vinden, en ook genoeg niet-Ajacieden die hem verschrikkelijk vinden.....quote:Op maandag 21 november 2005 13:28 schreef Blackness het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2005 13:20 schreef sr_firewire het volgende:
Hugo Borst is een supervent, durft tenminste zijn mening te uitten, net als Johan Derksen. Gelukkig is hij niet zoals 99% van de analisten, die anderen de kont likken (zoals ome Jack week in week uit pleegt te doen). Ook gisteren durfde hij gewoon tegen die gast van Ajax in te gaan, terwijl hij toch wel harde kritiek had geleverd een tijd terug. Dus hij schuwt confrontaties niet...
Ik vind het best dat je mijn post edit hoor, maar kan je die smiley dan in ieder geval wijzigen inquote:
Hoezo? slikt ie dan?quote:Op maandag 21 november 2005 19:03 schreef mordradead het volgende:
HB is een potentiele kwaliteitsuser
quote:
Wel raar dat ie getrouwd is met een vrouw en een kindje heeft.quote:Op maandag 21 november 2005 18:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
Hugo is het levende bewijs dat voetbal voor heaumeaux is.
quote:Op maandag 21 november 2005 13:36 schreef Blackness het volgende:
[..]
Tja, dan zal het wel toeval zijn dat ik eigenlijk alleen maar Ajaxsupporters hoor klagen![]()
wat op zich logisch is.quote:Of iedereen is voor Ajax, dat kan natuurlijk ook
Hij kan idd heel erg kinderachtig doen, daar erger ik me vaak wel aan. Dat alles wat hij zegt goed is, en wat die anderen zeggen niet, huiliequote:Op maandag 21 november 2005 13:36 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Helemaal mee eens met je stukAlleen moet ik een aantal andere mensen die hier posten wel meegeven dat Borst soms ietwat genuanceerder moet zijn en op een normale manier zijn kritiek moet uitten. Wat hij gisteren bij van Eijden deed was niet netjes, hij liet hem niet uitpraten en ging idd stommertje spelen toen hij wederhoor kreeg.
Maar ja, het blijft een toffe gast, kan er altijd wel mee lachen zo laat op de avond.
Youri Mulder en Jack van Gelder. Daar kijk jij voor...quote:Op maandag 21 november 2005 12:54 schreef Razor21 het volgende:
En ja ik weet je dat je kan zappen, maar vind het wel een leuk programma alleen heb ik zo'n grafhekel aan die kerel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |