ja, dat was echt heel erg goed. tijdens die wedstrijden was je alleen nog kwaad om het niet scorenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:20 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond het eerste uur tegen Praag een van de beste wedstrijden van Ajax sinds tijden.
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:47 schreef Robar het volgende:
2-0 wordt het!
Eigen doelpunt en een doelpunt van Rosenberg die vanuit het midden de bal aangepeeld krijgt, een verdediger uitkapt een beetje links van het doel en vervolgens door de benen van de keeper schiet in de 94ste minuut.
Deja vu
Her-ge-eavalueerd en ik acht Twente nog steeds sterker dan Sparta.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:13 schreef twi het volgende:
Beetje te positief sfeertje hier bij veel. Ik weet dat ik 't niet serieus moet noemen, maar iedereen die zegt dat we makkelijk gaan winnen en dat Twente sterker is dan Sparta Praag moet toch maar even grondig z'n voetbalverstand her-evalueren.
1-0 zou voor mij al een prachtig resultaat zijn. Of zelfs een gelijkspel, wanneer Arsenal wint in Zwitserland.
Ajax had het niet overleefd in een poule met Arsenal, Panathinaikos en Rosenborg. Die laatste twee teams zijn sterker dan Thun en Sparta Praag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax laat trouwens wel zien dat de prestatie van PSV vorig jaar (overwinteren in de Champions League) helemaal niet zo'n geweldige prestatie is.
Tuurlijk. Ik ga ook niet even van een makkelijke overwinning uit, maar dat doe ik ook niet als Ajax tegen Twente in de halve finale van de AC tegenover elkaar staan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Sparta Rotterdam ja
Nee, ik snap wel wat je bedoelt, maar het is wel Europa Cup he...
Ach, Ajax overleefde met Inter, Lyon en Rosenborg, en daarna met Valencia, Arsenal en Roma. Dus wat dat betreft is alles natuurlijk gewoon een momentopname.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef cultheld het volgende:
Ajax had het niet overleefd in een poule met Arsenal, Panathinaikos en Rosenborg. Die laatste twee teams zijn sterker dan Thun en Sparta Praag.
Thuis wel eigenlijk. Ik vind dat Ajax thuis van iedereen moet kunnen winnen, en dat tegen het merendeel nog makkelijk moet doen ook.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ga ook niet even van een makkelijke overwinning uit, maar dat doe ik ook niet als Ajax tegen Twente in de halve finale van de AC tegenover elkaar staan.
Arsenal - Arsenalquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax laat trouwens wel zien dat de prestatie van PSV vorig jaar (overwinteren in de Champions League) helemaal niet zo'n geweldige prestatie is.
Duidelijk een stuk sterker.......sorry? Dat was ook een poule van niks hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:31 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Arsenal - Arsenal
Sparta Praag - PAO
Thun - Roosenborg
De groep van PSV was duidelijk een stuk sterker.
En van Lyon en Monaco winnen en bijna van Milan was zeker ook niet knap?
Gek he, als het 1 keer in de 10 jaar gebeurdquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef fernando_redondo het volgende:
Toch weet ik zeker dat vorig jaar een stuk meer indruk maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |