abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32475319
Ik vond het eerste uur tegen Praag een van de beste wedstrijden van Ajax sinds tijden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:21:47 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32475347
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:20 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond het eerste uur tegen Praag een van de beste wedstrijden van Ajax sinds tijden.
ja, dat was echt heel erg goed. tijdens die wedstrijden was je alleen nog kwaad om het niet scoren .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32475484
En dan krijg je zo'n zondagsschot tegen

Hopelijk rollen we ze vanavond gewoon op.
pi_32475738
Aargh, ik ben niet op tijd thuis om het te kunnen aanschouwen
pi_32475891
2-0 wordt het!
Eigen doelpunt en een doelpunt van Rosenberg die vanuit het midden de bal aangepeeld krijgt, een verdediger uitkapt een beetje links van het doel en vervolgens door de benen van de keeper schiet in de 94ste minuut.

Deja vu
pi_32475956
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:47 schreef Robar het volgende:
2-0 wordt het!
Eigen doelpunt en een doelpunt van Rosenberg die vanuit het midden de bal aangepeeld krijgt, een verdediger uitkapt een beetje links van het doel en vervolgens door de benen van de keeper schiet in de 94ste minuut.

Deja vu
Waar kan ik tekenen?
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:13:12 #182
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32476436
Beetje te positief sfeertje hier bij veel. Ik weet dat ik 't niet serieus moet noemen, maar iedereen die zegt dat we makkelijk gaan winnen en dat Twente sterker is dan Sparta Praag moet toch maar even grondig z'n voetbalverstand her-evalueren.

1-0 zou voor mij al een prachtig resultaat zijn. Of zelfs een gelijkspel, wanneer Arsenal wint in Zwitserland.
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:15:17 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32476486
ja, Praag mag dan net als Ajax niet zo hoog staan in eigen land, maar reken maar dat die gasten gaan rammen vanavond hoor.. En Ajax kan niet zo goed omgaan met vechtvoetbal...

Waar kunnen we "scorende-ajaxspits.rar" downloaden? .
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:15:45 #184
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32476500
Ajax laat trouwens wel zien dat de prestatie van PSV vorig jaar (overwinteren in de Champions League) helemaal niet zo'n geweldige prestatie is.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32476555
Let's go dan maar vanavond. [14.gif]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:18:53 #186
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32476580
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:13 schreef twi het volgende:
Beetje te positief sfeertje hier bij veel. Ik weet dat ik 't niet serieus moet noemen, maar iedereen die zegt dat we makkelijk gaan winnen en dat Twente sterker is dan Sparta Praag moet toch maar even grondig z'n voetbalverstand her-evalueren.

1-0 zou voor mij al een prachtig resultaat zijn. Of zelfs een gelijkspel, wanneer Arsenal wint in Zwitserland.
Her-ge-eavalueerd en ik acht Twente nog steeds sterker dan Sparta.
pi_32476602
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax laat trouwens wel zien dat de prestatie van PSV vorig jaar (overwinteren in de Champions League) helemaal niet zo'n geweldige prestatie is.
Ajax had het niet overleefd in een poule met Arsenal, Panathinaikos en Rosenborg. Die laatste twee teams zijn sterker dan Thun en Sparta Praag.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32476608
Sparta Rotterdam ja

Nee, ik snap wel wat je bedoelt, maar het is wel Europa Cup he...
In Southern Sun
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:23:05 #189
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32476670
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Sparta Rotterdam ja

Nee, ik snap wel wat je bedoelt, maar het is wel Europa Cup he...
Tuurlijk. Ik ga ook niet even van een makkelijke overwinning uit, maar dat doe ik ook niet als Ajax tegen Twente in de halve finale van de AC tegenover elkaar staan.
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:24:28 #190
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32476696
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef cultheld het volgende:
Ajax had het niet overleefd in een poule met Arsenal, Panathinaikos en Rosenborg. Die laatste twee teams zijn sterker dan Thun en Sparta Praag.
Ach, Ajax overleefde met Inter, Lyon en Rosenborg, en daarna met Valencia, Arsenal en Roma. Dus wat dat betreft is alles natuurlijk gewoon een momentopname.
pi_32476745
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ik ga ook niet even van een makkelijke overwinning uit, maar dat doe ik ook niet als Ajax tegen Twente in de halve finale van de AC tegenover elkaar staan.
Thuis wel eigenlijk. Ik vind dat Ajax thuis van iedereen moet kunnen winnen, en dat tegen het merendeel nog makkelijk moet doen ook.

Maar ja, ik weet het, wat ik vind moet ik naar de politie brengen...
In Southern Sun
pi_32476750
Arsenal, Panathinaikos en Rosenborg is wel te vergelijken met de huidige poule

Bij Panathinaikos staat Wooter notabene in de basis
Houd van een lijntje.
pi_32476846
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Arsenal - Arsenal
Sparta Praag - PAO
Thun - Roosenborg

De groep van PSV was duidelijk een stuk sterker.

En van Lyon en Monaco winnen en bijna van Milan was zeker ook niet knap?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:32:35 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32476865
bijna telt ook zo lekker, Ajax wint ook altijd BIJNA van Milan .
Get woke, go broke!
pi_32476927
PSV wint wel van Milan

Toch weet ik zeker dat vorig jaar een stuk meer indruk maakte
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32476953
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:31 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Arsenal - Arsenal
Sparta Praag - PAO
Thun - Roosenborg

De groep van PSV was duidelijk een stuk sterker.

En van Lyon en Monaco winnen en bijna van Milan was zeker ook niet knap?
Duidelijk een stuk sterker.......sorry? Dat was ook een poule van niks hoor

En van Lyon hebben jullie niet gewonnen. De laatste ploeg die daar gewonnen heef is.... juist
Houd van een lijntje.
pi_32477009
Heb er zin in, een vriendin van me werkt blijkbaar daar en die regelt gratis food, scheelt weer een kapitaal daar
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32477010
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef fernando_redondo het volgende:
Toch weet ik zeker dat vorig jaar een stuk meer indruk maakte
Gek he, als het 1 keer in de 10 jaar gebeurd .
slettebak [@] gmail.com
pi_32477023
En Twente wint van both Praag en Thun.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32477045
Sowieso heeft seizoenen vergelijken niet zoveel zin, laat staan als het om verschillende clubs gaat. Laten we ons hier lekker focussen op Ajax! Desalniettemin hoop ik wél dat PSV ook door gaat natuurlijk. Nederlands voetbal boven alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')