quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:47 schreef twi het volgende:
'k Heb graag een hoop Nederlandse punten, maar vind 't jammer dat dat niet op 1 lijn zit met 't feit dat ik PSV graag op hun bek zie gaan.
Als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor het laatste
Die spelen alleen bijna nooit Europees.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Dat geldt voor feyenoord nog ietsje meer.
* BoNi wacht geduldig op de eerste maar-wij-hebben-wel-de-laatste-europese-prijs-gewonnen reactie....quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
De lol bij feyenooit is er wel een beetje af, dat begint namelijk wel een heel zielig verhaal te worden in Europa.
Ik had hem eerlijk gezegd al verwacht, met dan direct de toevoeging dat wíj niet moeten terugvallen op ons rijke verleden, want alleen het heden telt....quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh shit dat ga je nu krijgen ja
quote:Ook Ajax doet oproep, volgende week praten
Dinsdag 22 november, door SV, Amsterdam, 12.35u GMT+01.00, www.ajax.nl
AFC Ajax heeft op haar officiele website eveneens de fans opgeroepen om de club vanavond te steunen om de tweede ronde van de Champions League te bereiken. Eerder deed de ASD dat al.
Daarnaast maakt Ajax bekend dat er volgende week weer gesproken wordt met de ASD en dan zal het voornamelijk gaan over de gebrekkige relatie tussen de Ajax-supporters en preses John Jaakke.
Ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar ik hoop het ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:40 schreef rompompom het volgende:
Sowieso heeft seizoenen vergelijken niet zoveel zin, laat staan als het om verschillende clubs gaat. Laten we ons hier lekker focussen op Ajax! Desalniettemin hoop ik wél dat PSV ook door gaat natuurlijk. Nederlands voetbal boven alles.
Dat lijkt me al een feit.quote:Dat kan dit seizoen tegenvallen en dan zouden we verlies kunnen draaien.“
Hoe graag ik ook zo nobel en sportief zou winnen zijn: het spijt me verschrikkelijk, maar ik zie PSV liever verliezen. Datzelfde geldt voor alle Nederlandse clubs die ik normaal gesproken liever zie verliezen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar ik hoop het ook![]()
bijna net zo triest als 020.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenooit.
Feyenoord is net als Ajax een traditionele topclub met een uitstraling. Hoevaak psv ook kampioen gaat worden de komende jaren, psv zal nooit die uitstraling krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb om de een of andere manier toch meer "sympathie"voor F'noord, gewoon omdat een echte aartsvijand bij het voetbal hoort.
Psv heeft gewoon zolang ik Ajacied ben (hele leven dus) een kunstmatig gevoel.
Yup. Heb precies hetzelfde. Gezonde rivaliteit met Feyenoord, qua club en sfeer ook wel wat respect aangezien het een totaal andere club dan Ajax is, maar op hun manier toch ook een topclub.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb om de een of andere manier toch meer "sympathie"voor F'noord, gewoon omdat een echte aartsvijand bij het voetbal hoort.
Psv heeft gewoon zolang ik Ajacied ben (hele leven dus) een kunstmatig gevoel.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Heb precies hetzelfde. Gezonde rivaliteit met Feyenoord, qua club en sfeer ook wel wat respect aangezien het een totaal andere club dan Ajax is, maar op hun manier toch ook een topclub.
PSV vind ik een trieste, dode traditieloze club met vervelende spelers, vervelend gedrag en vervelende supporters in alles. Kan er echt niet meer van maken.
Je haalt me de woorden uit de mond....quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Heb precies hetzelfde. Gezonde rivaliteit met Feyenoord, qua club en sfeer ook wel wat respect aangezien het een totaal andere club dan Ajax is, maar op hun manier toch ook een topclub.
PSV vind ik een trieste, dode traditieloze club met vervelende spelers, vervelend gedrag en vervelende supporters in alles. Kan er echt niet meer van maken.
Dat wel natuurlijk, hehehe.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Het is een lastige kwestie, opzich mag psv/f'noord best winnen in Europa, maar als ze verliezen heb ik toch wel een glimlachje vaak.
Waar wachten we op ?quote:Mathijsen wil graag naar Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
21 november 2005
AZ-speler Joris Mathijsen liet maandagavond in het RTL5-programma Voetbal Insite weten dat hij wel wat voelt voor een overgang naar Ajax. "Op dit moment is dat qua voetbal misschien geen positieverbetering, maar qua club uiteraard wel", aldus de verdediger. "De traditionele Top Drie is toch waar je het van begin af aan voor doet. Toen ik naar AZ ging was het ook mijn doelstelling om uiteindelijk de stap naar een topclub te maken."
Ajax meldde zich onlangs bij AZ voor Ron Vlaar. Als het aan Mathijsen ligt mogen de Amsterdammers zich ook voor een andere centrale verdediger melden in Alkmaar. "Ik vind Ajax een fantastisch mooie club", aldus de international.
Idd, Feyenoord is een traditional, een echte club. PSV is qua club de mindere van zowel Ajax als Fnoord (om maar niet over de speelstijl en jeugdopleidng te spreken). Vandaar dat ik Fnoord ook boven PSV schaal en ook vandaar dat PSV Ajax nooit een klassieker zal worden, hoe graag men dat ook in Eindhoven wil.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan dat berichtquote:
Liever Mathijssen dan Vlaar.. Tim de Cler hoeft niet meer naar ajax hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef 2Drix het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan dat bericht![]()
alle AZ'ers willen naar Ajax...alleen durven sommige mietjes het niet hardop te zeggen...
Nee dat klopt, PSV heeft geen traditiequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind juist psv meer als een bedrijf overkomen. Heb nog niks anders gezien dan philips.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef Romanticguy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Ajax meer als een bedrijf overkomen en PSV gezelligheid uitstralen.
Kijk, dit vind ik nou mooie berichten, niet wachten tot de zomer of nog later, nú onderhandelen en eventueel verlengen. Dit spreekt ook vertrouwen uit naar deze spelers. Klasse.quote:Ajax wil graag verder met Zdenek Grygera
Dinsdag 22 november, door HW, Amsterdam, 16.01u GMT+01.00, Elf
Ajax wil het contract van Zdenek Grygera verlengen. De zaakwaarnemer van de Tsjech praat deze week met Ajax over het eventueel verlengen van het contract van de verdediger.
Technisch directeur Martin van Geel liet zich ontvallen dat hij de verdediger langer aan de club zou willen binden. Het huidige contract van Grygera loopt af op 1 juli 2007.
hehe eindelijk zijn ze eens op tijd!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik nou mooie berichten, niet wachten tot de zomer of nog later, nú onderhandelen en eventueel verlengen. Dit spreekt ook vertrouwen uit naar deze spelers. Klasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |