Slecht geslapen enz.quote:Op maandag 21 november 2005 12:54 schreef zjroentje het volgende:
Wat ben je weer heerlijk positief HW.
Inderdaad, dat heb ik nu wel gehad hoorquote:Op maandag 21 november 2005 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slecht geslapen enz..
Ik wil zo graag weer eens positief zijn, echt wel. Maar het is gewoon al jaren sukkelen terwijl psv er elk jaar na een leegloop weer bovenop komt. Das behoorlijk frustrerend hoor...
Klopt, eigenlijk zijn er maar 2 Nederlandse trainers die dat goed kunnen. De tweede is Rijkaard. Hij doet het fantastisch, als we een nieuwe trainer willen hebben dan moeten we eerst naar hem kijken. Frank heeft een echt Ajax-hart, hij zal zeker ook wel eens trainer van Ajax willen worden (en misschien dat hij zijn oogappel Ronaldinho meeneemtquote:Op maandag 21 november 2005 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Ligt wel deels aan Hiddink. Die gast gaat gewoon heel goed met zijn spelers om en geeft ze veel vertrouwen.
Maakt niet uit, een falende Ronaldinho is al goed genoeg om in zijn eentje clubs als Feyenoord en PSV stuk te spelenquote:Op maandag 21 november 2005 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ronaldinho bij Ajax.
Zal je zien dat die ook faalt.
Ik vind dit toch wel goede ontwikkelingen.quote:Ajax zoekt naar een nieuwe linksbuiten
Maandag 21 november, door SV, Amsterdam, 13.11u GMT+01.00, Het Parool
In de Amsterdamse krant Het Parool laat Danny Blind weten dat de Amsterdammers op zoek zijn naar een nieuwe linkervleugelaanvaller. Nicolea Mitea, de eerste keus, zou de rest van het seizoen weleens niet meer kunnen spelen wegens een blessure.
'We kijken gericht naar een speler voor de linksbuitenpositie. Daar hebben we een probleem. Nicolae Mitea is lang geblesseerd en hij komt dit jaar ook niet terug', aldus Blind. Voorlopig zijn er nog geen specifieke namen gevallen voor de linksbuitenpositie.
Lekker consequent issie he?quote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef jimjim1983 het volgende:
dus ze willen wel versterken in de winterstopwordt Blind nooit moe van zichzelf?
Heeft Blind zelf aangegeven niet te willen versterken in de winterstop dan....?quote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef jimjim1983 het volgende:
dus ze willen wel versterken in de winterstopwordt Blind nooit moe van zichzelf?
Volgens at5 tekst gisteren wel ja.quote:Op maandag 21 november 2005 14:07 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heeft Blind zelf aangegeven niet te willen versterken in de winterstop dan....?
Precies ja, volgens [insert willekeurige mediavorm].........quote:Op maandag 21 november 2005 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens at5 tekst gisteren wel ja.
at5 is betrouwbaarquote:Op maandag 21 november 2005 14:10 schreef BoNi het volgende:
[..]
Precies ja, volgens [insert willekeurige mediavorm].........
Ik beschouw geen enkele bron als volledig betrouwbaar.......quote:
Ok, laat ik daar dan maar genoegen mee nemen danquote:Op maandag 21 november 2005 14:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Talpa is bij deze wel betrouwbaar, want daar heb ik het hem letterlijk horen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |