Ik wist dat het ergens in je zat, dat verstand.quote:
Geen punt hoor, een club die hoort bij de beste 16 van Europa dendert even over dat omhooggevallen kutclubje uit Utrecht heenquote:
Toch jammer, die poulefase.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Geen punt hoor, een club die hoort bij de beste 16 van Europa dendert even over dat omhooggevallen kutclubje uit Utrecht heen
Die opmerking kan ik natuurlijk uitstekend begrijpen, wanneer ik 'm uit de mond van een PSV'er hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef cultheld het volgende:
Toch jammer, die poulefase.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij met je FC Utrecht. Hebt al heel wat gereageerd.
Stiekem aan het voorbereiden op verlies?
we zullen zienquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Geen punt hoor, een club die hoort bij de beste 16 van Europa dendert even over dat omhooggevallen kutclubje uit Utrecht heen
daar gaan we ons nu op richten inderdaadquote:
ik had hem op DivX, maar die schijf is laatst gecrashed, en de CD ben ik kwijtquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd om niet te vergeten . Heeft iemand dat op DVD?
En gelukig word je van een stuk fietsen weer goed warmquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef F1Bas het volgende:
Het was heel koud, de wedstrijd was saai maar de overwinning maakte alles goed.
Nu wij morgen winnen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef devv05 het volgende:
Bedankt. Al voelt het niet echt als een overwinning ondanks dat ik er wel blij mee ben. Er hing vanavond ook geen echte Champions League sfeer, het was allemaal wat ingetogen.
Emanuelson was idd de beste man, had alleen geluk dat de scheids in de laatste minuut even de andere kant opkeek. Maar ja, bij 2-2 was Ajax ook geplaatst.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef F1Bas het volgende:
Het was heel koud, de wedstrijd was saai maar de overwinning maakte alles goed.
Urby speelde ECHT goed![]()
Volgende ronde![]()
scheids was wel vaker 'afwezig'. Heeft een paar keer vreemd gefloten.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Emanuelson was idd de beste man, had alleen geluk dat de scheids in de laatste minuut even de andere kant opkeek. Maar ja, bij 2-2 was Ajax ook geplaatst.
Overwinning levert wel meer punten op voor Nederland.
Ik hoop het van harte voor je, maar denk dat het wel gaat lukken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |