abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32479440
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Yup. Heb precies hetzelfde. Gezonde rivaliteit met Feyenoord, qua club en sfeer ook wel wat respect aangezien het een totaal andere club dan Ajax is, maar op hun manier toch ook een topclub.

PSV vind ik een trieste, dode traditieloze club met vervelende spelers, vervelend gedrag en vervelende supporters in alles. Kan er echt niet meer van maken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32479494
quote:

[..]

Yup. Heb precies hetzelfde. Gezonde rivaliteit met Feyenoord, qua club en sfeer ook wel wat respect aangezien het een totaal andere club dan Ajax is, maar op hun manier toch ook een topclub.

PSV vind ik een trieste, dode traditieloze club met vervelende spelers, vervelend gedrag en vervelende supporters in alles. Kan er echt niet meer van maken.
Je haalt me de woorden uit de mond....
AFC Ajax
pi_32479515
Ik vind dat nogal onzin, maar oke.
That's all folks!
pi_32479592
vervelend vind ik ze niet, dat is ook weer teveel eer
pi_32480712
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Het is een lastige kwestie, opzich mag psv/f'noord best winnen in Europa, maar als ze verliezen heb ik toch wel een glimlachje vaak .
Dat wel natuurlijk, hehehe.
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:21:47 #231
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32480813
quote:
Mathijsen wil graag naar Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
21 november 2005
AZ-speler Joris Mathijsen liet maandagavond in het RTL5-programma Voetbal Insite weten dat hij wel wat voelt voor een overgang naar Ajax. "Op dit moment is dat qua voetbal misschien geen positieverbetering, maar qua club uiteraard wel", aldus de verdediger. "De traditionele Top Drie is toch waar je het van begin af aan voor doet. Toen ik naar AZ ging was het ook mijn doelstelling om uiteindelijk de stap naar een topclub te maken."

Ajax meldde zich onlangs bij AZ voor Ron Vlaar. Als het aan Mathijsen ligt mogen de Amsterdammers zich ook voor een andere centrale verdediger melden in Alkmaar. "Ik vind Ajax een fantastisch mooie club", aldus de international.
Waar wachten we op ?
pi_32480816
quote:

[..]

Idd, Feyenoord is een traditional, een echte club. PSV is qua club de mindere van zowel Ajax als Fnoord (om maar niet over de speelstijl en jeugdopleidng te spreken). Vandaar dat ik Fnoord ook boven PSV schaal en ook vandaar dat PSV Ajax nooit een klassieker zal worden, hoe graag men dat ook in Eindhoven wil.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32480872
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:21 schreef Messenga het volgende:

[..]

Waar wachten we op ?
wat is er zo bijzonder aan dat bericht

alle AZ'ers willen naar Ajax...alleen durven sommige mietjes het niet hardop te zeggen...
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:26:18 #234
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32480920
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef 2Drix het volgende:

[..]

wat is er zo bijzonder aan dat bericht

alle AZ'ers willen naar Ajax...alleen durven sommige mietjes het niet hardop te zeggen...
Liever Mathijssen dan Vlaar.. Tim de Cler hoeft niet meer naar ajax hoor.
pi_32481034
quote:

[..]

Nee dat klopt, PSV heeft geen traditie
PSV heeft zeker traditie, maar op een heel andere manier dan Ajax of Feyenoord of welke club dan ook......

Persoonlijk vind ik Ajax meer als een bedrijf overkomen en PSV gezelligheid uitstralen. Maar ik respecteer iedereen die voor een andere club dan de mijne (PSV) is.
pi_32481911
Vanavond weer een avondje Ajax
pi_32482300
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef Romanticguy het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik Ajax meer als een bedrijf overkomen en PSV gezelligheid uitstralen.
Ik vind juist psv meer als een bedrijf overkomen. Heb nog niks anders gezien dan philips.
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:23:52 #238
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32482507
quote:
Ajax wil graag verder met Zdenek Grygera
Dinsdag 22 november, door HW, Amsterdam, 16.01u GMT+01.00, Elf

Ajax wil het contract van Zdenek Grygera verlengen. De zaakwaarnemer van de Tsjech praat deze week met Ajax over het eventueel verlengen van het contract van de verdediger.

Technisch directeur Martin van Geel liet zich ontvallen dat hij de verdediger langer aan de club zou willen binden. Het huidige contract van Grygera loopt af op 1 juli 2007.
Kijk, dit vind ik nou mooie berichten, niet wachten tot de zomer of nog later, nú onderhandelen en eventueel verlengen. Dit spreekt ook vertrouwen uit naar deze spelers. Klasse.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32482556
Ik hoop inderdaad op een verlenging van zijn contract, ik zie hem graag nog bij Ajax blijven.
pi_32482880
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:23 schreef BoNi het volgende:

[..]

Kijk, dit vind ik nou mooie berichten, niet wachten tot de zomer of nog later, nú onderhandelen en eventueel verlengen. Dit spreekt ook vertrouwen uit naar deze spelers. Klasse.
hehe eindelijk zijn ze eens op tijd!
pi_32483050
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond weer een avondje Ajax
Meedoet
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32483275
Idd (bijna) iedereen wil nu dat Grygera blijft. Volgens mij werd hij ook al door vele al het eerste jaar als miskoop gezien.
pi_32483796
iedereen die bij ajax gekocht wordt is in het begin een miskoop sommigen ontgroeien dat gelukkig.
pi_32483906
Stel dat we Chivu hadden kunnen houden; Trabelsi, Grygera, Chivu, Urby/Maxwell
pi_32484363
Stel dat we Zlatan nog hadden.....
pi_32484432
Kiwoe
pi_32484612
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef Romanticguy het volgende:

Persoonlijk vind ik Ajax meer als een bedrijf overkomen en PSV gezelligheid uitstralen. Maar ik respecteer iedereen die voor een andere club dan de mijne (PSV) is.
Je hoeft alleen maar naar de naam te kijken....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:53:38 #248
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32484644
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Je bent niet de enige

Als je een hekelt hebt aan psv in de competitie hoe kun je dan voor ze strijden in Europa? Dat snap ik nooit.
Omdat het misschien een beetje kinderachtig is? Het gaat toch om het Nederlands voetbal...

Ik hoop echt dat Ajax vanavond de tweede ronde haalt en vind het niet moeilijk om te juichen als er een doelpunt valt.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32484683
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Omdat het misschien een beetje kinderachtig is? Het gaat toch om het Nederlands voetbal...

Ik hoop echt dat Ajax vanavond de tweede ronde haalt en vind het niet moeilijk om te juichen als er een doelpunt valt.
juichen voor psv zou ik nooit doen maar ik hoop ook wel dat ze doorgaan maar voor hier op fok is het leuker als ze verliezen
pi_32484853
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:

[..]

en vind het niet moeilijk om te juichen als er een doelpunt valt.
Voor Praag zeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')