quote:
ene jozzephus?
dejozzephus he...vergis je niet jongen, voor jou ben ik dan misschien "ene" voor anderen ben ik het "helemaal"..
wanneer jij en ik naar een feest zouden gaan, heb je kans dat ze jou over het hoofd zien (ach het is die haushofer maar) en wanneer ik binnenkom dan komt er ook
echt iemand binnen...alles valt stil als het ware...wen er maar vast aan. tralalalala.
quote:
over dat de wetenschap is "vastgeroest". uit het topic van ene harriechristus.
zie je, dat heb ik vaker met jou..jij leest alleen wat je
wilt lezen...ik heb (al vaker) gezegt
vastgeroeste users. (of vrienden)
lees dit dan:
quote:
op zondag 20 november 2005 17:17 schreef jozzephus het volgende: en blaat maar weer verder met jullie vastgeroeste vriendjes over de eeuwige (gaap) theorietjes van die einsteinknakker.
weet je wel?
neemt trouwens niet weg dat de wetenschap (ook) is vastgeroest.
maar dat zal je jou niet horen beweren...je bent gewoon te blind om het onder ogen te zien..je bent vastgeroest in je studie op je universiteit (of weet ik veel waar je gehersenspoeld wordt)
net zoals de mensen die jou les geven vastgeroest zijn, en dat geven zij natuurlijk ook niet toe.
ze hebben het waarschijnlijk niet eens door.
hier kan je alleen maar achter komen door middel van "waarneming"
waarnemen wordt ook elders gedaan dan alleen de wetenschap, wist je dat al?
quote:
dit begrip "vastroesten", wat ook door veel zogenaamde ongeschoolde wetenschapsrevolutionairen wordt gebruikt,is naar mijn idee een manier om onwetendheid te verbloemen.
wat wil je allemaal weten haushover, vraag het maar aan oom jozzephus..kom nu niet met je einstein en al die gein meer vraagjes, vraag dat maar aan je vastgeroeste vrienden..
oh nee, dat is ook zo, jij bent de kampioen heb ik gemerkt...de vaste(geroeste) users hier hebben je hoog zitten, geweldig voor je hoor., ik koop er verder geen brood voor, en jij?
quote:
maar ik ben benieuwd naar de mening van de wfl-ers:
oh nou dan hoef ik niet te reageren want ik ben geen wfl er, ik hoor gelukkig nergens bij..zelfs niet in tru...
hokjesgedoe (om iets te verklaren) zijn voor wetenschappers zoals jij.
maar toch even leuk dat je aan me gedacht hebt..thanks..
quote:
en voor meneer jozzephus speciaal een smiley