abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2009 @ 22:07:11 #226
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_72382248
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Deze groepering, codenaam The Wind, is er verantwoordelijk voor dat als je op de fiets bent je meestal de wind tegen hebt en als je terug moet dat de wind dan ook 180 graden gedraaid is. Dit doen ze met middelen waar wetenschappers nog niet over uit zijn. Ook zorgen ze er voor dat je, doch zelden, de wind ook mee hebt zodat het niet te erg op valt.
Ze hadden me vanochtend vanaf 8:16 en vanmiddag vanaf 17:30 weer te pakken! !
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_80627847
Gelukkig zijn er ook tegenkrachten:
http://www.speld.nl/2010/(...)tisemitisch-bolwerk/

Ik roep bij deze op om allemaal te gaan korfballen en dan samen te douchen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_80774024
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dit is de radicaal zionistische "Jebediah Ezekiel" groepering. Zij houden zich onder andere bezig met het saboteren van fietslampjes, zodat ze nog licht geven bij vertrek, maar plotseling uitgaan bij politiecontroles. Ook het krombuigen van dynamo's behoort tot hun duistere activiteiten.
pi_111175254
afbeelding

Shit, hoe deed je dat ook al weer: een afbeelding plaatsen. Nou ja: klikken op de link doet het ook.

Maar goed: een nieuwe groepering: het Verleden Ons Doel. Deze splinter wil de toekomst omvormen tot het verleden. De tekst achter het vliegtuigje verwijst naar een situatie van ruim 67 jaar geleden, toen alle fietsen gevorderd werden.
De volledige tekst had moeten luiden: Vorderen is goed, vorden is fout.
Maar de groep is zo klein, dat ze alleen maar geld had voor deze korte tekst.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_128522798
Een buurman moet vanaf zijn erf een voetpad, een fietspad en een rijstrook oversteken als hij met zijn auto weg wil rijden.
Hij constateerde dat er kennelijk een groep is die voetgangers, fietsers en automobilisten zo op elkaar afstemt, dat hij uren moet wachten voor hij de weg op kan rijden. Steeds net als een auto ruimte geeft, is er wel een voetganger die langsloopt. Of een fietser die er aan komt.
  woensdag 3 juli 2013 @ 09:21:14 #231
341139 vaagjunior
Paul Fan! :D
pi_128527659
Kick ftw :')
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 09:31:27 #232
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_128527955
_O_ geweldig topic O+ good old days _O_
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 3 juli 2013 @ 19:39:30 #233
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_128551662
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hier zien we extremistische 'Manasseh' beweging. Welke dankzij hun wat oudere leeftijd vooral hun aanslagen tegen het volk online plegen. Zo mengen ze zich in discussies om allerlei verwijzingen te maken naar Hitler en het Nazi regime.
Robert Moog died for our synths
pi_128556015
Geweldig topic _O_
Putin for President _O_
  woensdag 3 juli 2013 @ 23:02:56 #235
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_128561509
ja en wat de neuq is dit dan
Gr gr. de KLB Keizer
pi_128563373
quote:
2s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 09:31 schreef Bosbeetle het volgende:
_O_ geweldig topic O+ good old days _O_
Ja _O_

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

David lijkt op het eerste gezicht een normale havo-scholier die wat bijverdiend met het verspreiden van reclame-folders. Heb jij ook een nee-ja of een nee-nee sticker op je brievenbus, maar zit die toch elke dag weer bomvol met ongewenste reclame? Juist, dan woon je waarschijnlijk in de bezorgwijk van David.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sack_Blabbath op 03-07-2013 23:44:37 ]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_128565901
quote:
0s.gif
Op woensdag 3 juli 2013 19:39 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zien we extremistische 'Manasseh' beweging. Welke dankzij hun wat oudere leeftijd vooral hun aanslagen tegen het volk online plegen. Zo mengen ze zich in discussies om allerlei verwijzingen te maken naar Hitler en het Nazi regime.
Die moeten we wel goed onderscheiden van de club die in discussies lukraak beschuldigingen van anti-semitisme rondstrooit.
Het schijnt zelfs voor te komen dat deze groepen onderling slaags raken.
pi_134109371
Het begint nu ook in de gewone media door te dringen wat het gevaar is:
http://www.speld.nl/2013/(...)er-complottheorieen/
pi_134140609
De splintergroepering van Yitzhak Levi zorgt voor kleine plasjes water op de grond, net waar jij op je sokken doorheen loopt. Deze vorm van terrorisme heeft inmiddels al tot 14 zelfmoorddoden geleid, uit frustrering.

Pas dus op waar je loopt als je op sokken loopt!
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_134172052
Buiten doe ik dan ook vaak als anti-terroristenmaatregel graag mijn klompen aan: als niet-Hollander heb ik daar in mijn jeugd nog op leren lopen.
Soms weten ze mijn huis binnen te dringen, helaas.
pi_134172278
Van
quote:
0s.gif
Op dinsdag 10 december 2013 10:20 schreef Kees22 het volgende:
Het begint nu ook in de gewone media door te dringen wat het gevaar is:
http://www.speld.nl/2013/(...)er-complottheorieen/
Op deze site meldde Jeettje, een zeer gewaardeerd lezer en commentator:
Staat die splintergroepering die zorgt voor reclames op sites zodat je moet betalen om een reclamevrije site te zien te krijgen er ook bij? En de afsplitsing die op de meest erge momenten op SBS6, Vejonica en de RTL-en de film afbreekt voor reclame?
Ik kan niet inloggen daar namelijk.

Gelukkig zijn er nog meer mensen die alert blijven!
pi_134172487
Zoals bekend ruimen de kaboutertjes 's nachts veel troep op en doen ze andere huishoudelijke klusjes.

De volgelingen van Luz ben Cohen maken dat vlak voor zonsopgang weer ongedaan.
pi_134184162
Diverse AWDT-leden opgepakt dankzij AIVD

AMSTERDAM -

Dankzij een grootschalige afluisteractie heeft de AIVD enkele leden van de beruchte Amos' Wielen Der Terreur-groepering (AWDT) kunnen aanhouden.
Naar bleek misbruikt deze cel (een Nederlandse tak van de bekende internationale Zilveren Hoofden-beweging) diverse parken en verzorgingstehuizen als ontmoetingsplek. Hieronder een foto die een anonieme AIVD-medewerker (naam bij de redactie bekend) tijdens het afluisteren heeft kunnen nemen.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Leden van deze groepering staan erom bekend dat ze zich hinderlijk ophouden in supermarkten, dit om de ongelovige winkelende consument in zijn activiteiten te belemmeren.
Hierbij zitten ze over het algemeen in een scootmobiel of klampen ze zich vast aan een rollator, dit om het hindereffect te vergroten. Vaak zijn de leden te herkennen aan het kopen van een klein aantal artikelen, wat aanleiding is om aan wachtende klanten te vragen of ze voor mogen. Ook beginnen ze vaak doelbewust een gesprek met de cassiere.
Ook is het bekend dat er dikwijls complotten worden gesmeed, waarbij twee of meer leden doen alsof ze oude bekenden van elkaar zijn, en midden op een druk gangpad in de winkel een langdurige en luide conversatie hebben.

Tijdens de AIVD-operatie 'Geranium' werden vier samenzweerders op heterdaad betrapt terwijl ze hun verderfelijke activiteiten tentoon spreidden in de Albert Heijn-vestiging te Egmond aan de Hoef. Hieronder een foto van de gevreesde Abraham S. (82 jaar), genomen terwijl hij veinsde dat hij moeite had het brood te bereiken, en hiermee de doorgang versperde voor diverse onschuldige consumenten.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Abraham S. wilde zelf geen commentaar geven, maar volgens zijn advocaat Karel de Klerck is S. van mening dat 'weerloze ouderen, die jarenlang hard gewerkt hebben en dit land weer opbouwden, nu gepakt worden door dit meedogenloze kabinet'. Volgens het OM is er genoeg bewijs voorhanden om effectief aan te tonen dat S. 'een geharde terrorist' is.

In onze zaterdageditie een uitgebreide reportage over Amos' Wielen Der Terreur.
pi_149865068
Dit is een Rachel raid, deze lone wolf plaatst random half bevroren kroketten in de vakjes bij de Febo waardoor er een conflict situatie ontstaat met de mohamedaanse uitbater
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop