Soms zeuren jullie teveel. Als ze niets doet zeikt iedereen en dit is weer voor de kijkersquote:Op maandag 21 november 2005 11:04 schreef Sonique het volgende:
Natta Lie heeft nu (voor de kijkers) gevraagt in de DBK of ze niet halve shifts kan werken...
Ik gloof niet dat sonique een oordeel velt, hij/zij geeft alleen een feit weer.quote:Op maandag 21 november 2005 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Soms zeuren jullie teveel. Als ze niets doet zeikt iedereen en dit is weer voor de kijkers![]()
KAN JE LEZEN!quote:Op maandag 21 november 2005 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Soms zeuren jullie teveel. Als ze niets doet zeikt iedereen en dit is weer voor de kijkers![]()
Een 26 jarig iemand is capabel genoeg om die beslissing ook zelf te maken. Men hoeft niet altijd alles naar anderen te schuiven vind ikquote:Op maandag 21 november 2005 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
het lijkt me wel dat je iemand wakker maakt als je de opdracht wil halen. Misschien is het alleen het resultaat wat telt en niet wie het precies doet? Wat staat er in de weekopdracht over?
ik had m van de bank geschopt. beetje alleen soppen....
Ze is een type wat graag iets te doen heeft.quote:Op maandag 21 november 2005 11:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieske zet zich wel heel goed in,je ziet haar gewoon genieten.
Klopt, maar in het kader van teamgeest lijkt het me logisch. Als hij het verpest, dan verpest ie het ook voor de anderen!quote:Op maandag 21 november 2005 11:09 schreef melke het volgende:
[..]
Een 26 jarig iemand is capabel genoeg om die beslissing ook zelf te maken. Men hoeft niet altijd alles naar anderen te schuiven vind ik
Ik ben zo vrij om wat er daar tussen de haakjes staat als zijn mening te beschouwenquote:Op maandag 21 november 2005 11:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik gloof niet dat sonique een oordeel velt, hij/zij geeft alleen een feit weer.
Sommige kerels worden nooit zelfstandig. Zo heb ik een zwager van 45 die wekelijks z'n vuile was nog naar z'n moeder brengt.quote:Op maandag 21 november 2005 11:09 schreef melke het volgende:
[..]
Een 26 jarig iemand is capabel genoeg om die beslissing ook zelf te maken. Men hoeft niet altijd alles naar anderen te schuiven vind ik
Oew hebben we hier met een fan te maken?quote:Op maandag 21 november 2005 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had hem zeker niet wakker gemaakt.... Hij is toch echt zelf degene die z'n rug naar de groep toekeerd...quote:Op maandag 21 november 2005 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
het lijkt me wel dat je iemand wakker maakt als je de opdracht wil halen. Misschien is het alleen het resultaat wat telt en niet wie het precies doet? Wat staat er in de weekopdracht over?
ik had m van de bank geschopt. beetje alleen soppen....
we zijn nederlanders en die houden van zeurenquote:Op maandag 21 november 2005 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Belachelijk zegquote:Op maandag 21 november 2005 11:09 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Sommige kerels worden nooit zelfstandig. Zo heb ik een zwager van 45 die wekelijks z'n vuile was nog naar z'n moeder brengt.
En dan nu als een ooievaar "privepost opruimen"quote:Op maandag 21 november 2005 11:11 schreef frizti het volgende:
Wat een hypocriet die Naat, in het washok liep ze gewoon op die enkel.
In de gang houdt ze het been weer omhoog.
Ik kijk er denk ik net zo naar als jij in de Nath thread deed melkequote:Op maandag 21 november 2005 11:09 schreef melke het volgende:
[..]
Oew hebben we hier met een fan te maken?
Doch een feit....... als niemand er iets van zegt is de behoefte om wat meer initiatief te tonen er ook niet....quote:
Hoe was dat ook alweer? Dat men te lang door zeurt over dat Menno gedoe?quote:Op maandag 21 november 2005 11:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk er denk ik net zo naar als jij in de Nath thread deed melke
goeie!quote:Op maandag 21 november 2005 11:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik had hem zeker niet wakker gemaakt.... Hij is toch echt zelf degene die z'n rug naar de groep toekeerd...
Ik zou de groep tegen hem zetten... Zo van: Ben ik gvd die fucking slaapkamers aan het schoonmaken, en meneertje ligt te slapen op de bank... En niemand (daarbij wijzend naar Natte Lie) die hem even wakker maakt....
Heb je twee vliegen in één klap...
Zoiets jaquote:Op maandag 21 november 2005 11:14 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe was dat ook alweer? Dat men te lang door zeurt over dat Menno gedoe?
Soort zoekt soort zullen we maar zeggenquote:Op maandag 21 november 2005 11:15 schreef Joohanna het volgende:
Joost beweert dat HIJ de rotste aardappelen moet schillen van het stel :-)
Ah ja, Menno....quote:Op maandag 21 november 2005 11:14 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe was dat ook alweer? Dat men te lang door zeurt over dat Menno gedoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |