Ah, dat scheelt, die heb ik niet.quote:Op maandag 21 november 2005 10:53 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hehehe........ mag ik hopen voor je baas!
Eigenlijk mag de weekopdracht mislukken want het met zo'n noodrantsoen wordt het weer een weekje feest.quote:Op maandag 21 november 2005 10:55 schreef Sonique het volgende:
En waarom hebben de werkers de kapjes niet op hun mond?
Dus:
-Roel doet geen flikker aan het huishouden
-Men is veel te langzaam met het aardappels schillen
-De monkapjes hebben ze niet op
Dat zijn al drie dingen die wijzen in een falen van de weekopdracht...
Misschien wel goed ook, want volgens mij is het aankomende rantsoen nog monder als wat ze hadden gehad. BB had het over een " Wanneer de Weekopdracht niet wordt gehaald komt er een uiterst karig Noodrantsoen. Waar nog bij komt: Er is maar een half uur per dag warm water. De jacuzzi gaat weer dicht. Het Washok gaat zeer beperkt open. "
Ach. als BB watcher heb je toch geen tijd om te etenquote:Op maandag 21 november 2005 10:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt, die heb ik niet.
Als ik niet werk, heb ik zelf geen geld.
Dus.... hoe harder ik werk, hoe meer ik verdien....
NOU! De hele vloer boenen met een tandenborstel, naakt, met alleen een schortje aan!quote:
Ik bekijk het erg objectief want als je het vergelijkt met de andere bewoners is lieske gewoon oké.quote:Op maandag 21 november 2005 10:58 schreef Joohanna het volgende:
[..]
JIJ en objectief kijken naar Lieske....... dat is zoiets als aardappelen schillen met een heggenschaar![]()
Ja joh, tuuuuuuurlijk joh......quote:Op maandag 21 november 2005 11:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik bekijk het erg objectief want als je het vergelijkt met de andere bewoners is lieske gewoon oké.
Dan wil ik hem wel eens meemaken als hij wel joints heeftquote:Op maandag 21 november 2005 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht dat hij zo slecht sliep als hij geen joint had![]()
Lieske zet zich wel heel goed in,je ziet haar gewoon genieten.quote:Op maandag 21 november 2005 11:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik bekijk het erg objectief want als je het vergelijkt met de andere bewoners is lieske gewoon oké.
Vind ik ook..quote:Op maandag 21 november 2005 11:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja maar kom op, ze is z'n moeder niet. Hij is verdomme 7 jaar ouder! Hij moet beter wetenquote:Op maandag 21 november 2005 11:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Vind ik ook..
Eens kijken of ze Roel wakker schopt!
Weet je, als zodirect het doek gaat vallen voor Roel, gaat hij Lieske de schuld geven dat zij hem niet heeft wakker gemaakt...
Let maar op, zo'n sukkel is het...
quote:Op maandag 21 november 2005 11:03 schreef Kleintje het volgende:
RECLAME....
[afbeelding]
STEM VOOR KLEINTJE!
Ik hoor in de finale!
Er zijn er maar weinig die al jaren op Fok! ronddwalen en die zich zo bloot geven.
En dan doel ik niet alleen op mijn foto's!
Men mag hier alles over mij weten. Er lopen hier genoeg kinky topics rond over mijn werk etc.
Ik mag dat wat later deze BB periode zijn ingeschakeld, maar ik hoor er gewoon bij!
Ik ben een Bitch met een klein hartje! Ik kan vooral uitdelen en leren incasseren doe ik hier! Ik ben iemand met een eigen mening en die steek ik niet onder stoelen en banken. En ja, als je dan wordt beticht van omkoping door bepaalde foto's, dan ga ik het doen ook!
Dus stem op deze bitch!
Haal 2 andere van de bank richting de 'losers' en laat deze bitch wat andere mensen een koekje van eigen deeg geven in de finale!
KLEINTJE FOR PRESIDENT!
STEM HIER
[BB] User servival game #26
ja hahahaha! Ze kan toch zittend werk doen of ben ik nu gek?quote:Op maandag 21 november 2005 11:04 schreef Sonique het volgende:
Natta Lie heeft nu (voor de kijkers) gevraagt in de DBK of ze niet halve shifts kan werken...
quote:Op maandag 21 november 2005 11:04 schreef Sonique het volgende:
Natta Lie heeft nu (voor de kijkers) gevraagt in de DBK of ze niet halve shifts kan werken...
Dat bedoel ik, en dan zal Roel haar de schult geven...quote:Op maandag 21 november 2005 11:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar kom op, ze is z'n moeder niet. Hij is verdomme 7 jaar ouder! Hij moet beter weten
Wat sneu nou voor haar hè dat het niet magquote:Op maandag 21 november 2005 11:04 schreef Sonique het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |