Try eens http://streams.versatel.nl/streamgate23quote:Op maandag 21 november 2005 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Lies alweer terug??
streams doen het echt zeer slecht hier![]()
Ik denk dat ie de stofzuigerslang bedoeldquote:Op maandag 21 november 2005 11:28 schreef Sonique het volgende:
Roel: "Ik snap niet dat ze daarop dan niet even reageren" (doelend op het niet wakker maken)
Wat zei ik je!!
Wat een sukkel!!!
neer knuppelen die mafkeesquote:Op maandag 21 november 2005 11:28 schreef Sonique het volgende:
Roel: "Ik snap niet dat ze daarop dan niet even reageren" (doelend op het niet wakker maken)
Wat zei ik je!!
Wat een sukkel!!!
thnx... krijg dan: pagina kan niet worden weergegeven....quote:Op maandag 21 november 2005 11:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Try eens http://streams.versatel.nl/streamgate23
Hmm...sinds vandaag? Probeer anders even eens Systeemherstel en kies een punt voordat het probleem optradquote:Op maandag 21 november 2005 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
thnx... krijg dan: pagina kan niet worden weergegeven....
ergens een instelling niet goed ben ik bang.... media player doet het ook al niet. snap niet waarom...
dankdankdank...quote:Op maandag 21 november 2005 11:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...sinds vandaag? Probeer anders even eens Systeemherstel en kies een punt voordat het probleem optrad
Nee en hij begint meteen Lieske af te zeiken over het feit dat ze gelijk had over hoe er schoon gemaakt zou moeten wordenquote:Op maandag 21 november 2005 11:33 schreef melke het volgende:
Niets over Roel. Wat een tegenvaller zeg!
Wel allemaal zware hints tov Roelquote:Op maandag 21 november 2005 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee en hij begint meteen Lieske af te zeiken over het feit dat ze gelijk had over hoe er schoon gemaakt zou moeten worden![]()
En Roel is er niet blij meequote:Op maandag 21 november 2005 11:37 schreef pullup het volgende:
Haha Lieske heeft in de dagboek kamer gemeld dat ze iemand van de bank af zou moeten trappen om de weekopdracht te laten slagen. En wrijft dit er nu fijntjes nog even bij Roel in![]()
Lieske is van tijd tot tijd iets te liefquote:Op maandag 21 november 2005 11:36 schreef Sonique het volgende:
Lieske: "Als het huishouden niet goed wordt gedaan, daat er geen 10000 euro naar Ronald McDonald en is de weekopdracht gewoon niet gehaald"
BB doelt hierbij natuurlijk op Roel, maar Lieske vat het persoonlijk op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |