Ja dat is ook zo. Maar ik vind deze enkel situatie wel wat overdreven hoor. Ik heb m'n enkel ook wel eens verzwikt. Je kan er best op lopen, daar heb je echt geen krukken voor nodig. Je kunt ook best dat werkje doen, zolang je erbij kan zitten, wat dus kan.quote:
Lachen roel ligt nu wel erg voor lul.quote:Op maandag 21 november 2005 11:14 schreef Sonique het volgende:
BB heeft het door en laat op subtiele wijze aan Natte Lie wten wat te doen met Roel (camera van Roel naar Natte Lie heen en weer draaien)
Ze doet niets...
Helaas is die droom niet uitgekomen.quote:Op maandag 21 november 2005 11:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ah ja, Menno....
De winnaar van BB5...
Roel sanctie,je moet Joost zijn dienst overnemen.quote:Op maandag 21 november 2005 11:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lachen roel ligt nu wel erg voor lul.
Hij is echt goed met zijn imago bezig slapen op de bank, dido dido.
Mee eens maar ik blijf erbij dat hier iedereen valt over het feit dat ze niets doet en als ze dan belt om tenminste halve shifts te doen is het weer niet goedquote:Op maandag 21 november 2005 11:17 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar ik vind deze enkel situatie wel wat overdreven hoor. Ik heb m'n enkel ook wel eens verzwikt. Je kan er best op lopen, daar heb je echt geen krukken voor nodig. Je kunt ook best dat werkje doen, zolang je erbij kan zitten, wat dus kan.
BB had d'r gewoon alle dagen aan het aardappelen jassen moeten zetten. Zitten en schillen met dat luie mokkel!quote:Op maandag 21 november 2005 11:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Mee eens maar ik blijf erbij dat hier iedereen valt over het feit dat ze niets doet en als ze dan belt om tenminste halve shifts te doen is het weer niet goed
Nee, ze werd geroepen.quote:Op maandag 21 november 2005 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Volgens mij ging ze zelf Regenworm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |