Trustequote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga![]()
Ik hoor het wel, van de clib![]()
![]()
![]()
Dus je waardeert me alleen vanwege de caps. Nou.... en bedankt hè!quote:Op maandag 21 november 2005 01:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je had er beter een beetje bij kunnen blijven, hadden we het nog een beetje kunnen sturen.
Nu is het te laat en laat je de oldbies het opknappen, om vervolgens weer bij een vervolgende BB terug te keren als de BIG Scanman01.
Scan je maakt mooie Caps maar dat is het![]()
![]()
![]()
Ja hó effe!!quote:Op maandag 21 november 2005 01:56 schreef lovebear het volgende:
verder
Vorig toppic
[BB] User servival game #25
de finalisten
Gert: 55
Teamlead: 53
APK: 53
Snaptnix: 51
Isabeau: 49
Day: 47
PC eend: 45
Versabommie: 45
Cuall: 45
Demins 45
Kleintje: 43
Maurisico: 43
Jappie: 43
Kribbet: 43
de bankzitters
Kribbet: 94
Maurisico: 90
Jappie: 90
Kleintje: 84
op deze mensen kan tot 23.59 gestemt worden
DE REGELS!!!!
Je moet 1 bewoner 2 minpunten geven die je t liefst ziet vertrekken.
Dus wees hard, Das de motto.
geef een goede motivatie waarom je diegene eruit wil.
En waarom de andere mogen blijven van jou.
En je mag maar 1x stemmen per dag!
En alleen de bewoners die al in de lijst van Servival staan en meegedaan hebben
mogen stemmen!!!!
Dus niet de bewoners die er al een keer uitgestemd zijn.
voorbeeld lijst
Neem de lijst elke stem ronde over!!!!!!
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie (zie hierboven)
.......
...........
Maurisico: 94
Kribbet: 90
Kleintje: 84
stemmers tot nu toe
Niet zeuren dat klopte niet nu klopt hetquote:Op maandag 21 november 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hó effe!!
Toen ik om 23.56 ging stemmen heb ik Kribbet op 82 gezet.![]()
Je mag toch nog een keer stemmen??quote:Op maandag 21 november 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hó effe!!
Dat was dan jou foutquote:Op maandag 21 november 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hó effe!!
Ik heb het ook nog op cd-rom staanquote:Op maandag 21 november 2005 01:58 schreef Gert het volgende:
Truste Wicked.![]()
En Coos, wat ben jij eigenlijk een miserabel klikspaantje.![]()
Ik zal zo -om al te veel offtopic-gfelul te vermijden- wat uit mijn archief in de clib posten, dan zie je dat het een stuk minder vulgair was dan jij nu doet voorkomen.![]()
De dag is nog niet om.quote:Op maandag 21 november 2005 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je mag toch nog een keer stemmen??Dan doe je het gewoon nog een keer
![]()
Lieske is de afgelopen tijd ook behoorlijk verandert. Is niet meer de Lieske die we in het begin zagen.quote:Op maandag 21 november 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is een wolf in schaapskleren![]()
Lieske speelt het lieve schattige meisje, maar naait ze allemaal een oor aan
O je zet alleen jezelf maar te kijk als een vies geperverteerd mannetje dat de grenzen niet kent, je plaatst maar raak.quote:Op maandag 21 november 2005 02:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog op cd-rom staan![]()
Dat waren nog eens tijden!!
Heb ook nog foto's van de mr. Clib verkiezing.![]()
Misschien kunnen we wat "regelen" zodat ik ze niet plaats.![]()
En daarna gingen APK en Cuall ook nog is de fout in om zijn punten als "geldig" te bestempelenquote:
Maar wat is nu de goeie lijst dan??quote:Op maandag 21 november 2005 02:00 schreef lovebear het volgende:
ik ga nu echt slapen
Ik wist hetquote:Op maandag 21 november 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hó effe!!
Ik sta er niet op.quote:Op maandag 21 november 2005 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
O je zet alleen jezelf maar te kijk als een vies geperverteerd mannetje dat de grenzen niet kent, je plaatst maar raak.
En ik weet dat ik ze zal krijgen, dat is absoluut niet erg hoor, wat wel erg is dat er iemand door de mazen van het APK-net is gekropen en eigenlijk niet meer mocht stemmenquote:
Ik vind haar niet veranderd eigenlijk. Misschien is ze een tijdje wat rustiger geweest, maar de laatste weken komt ze weer wat los. De Lieske van de eerste weken zegmaar. En ze lult nog steeds een eind weg en heeft schijt aan wat anderen daar van vindenquote:Op maandag 21 november 2005 02:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Lieske is de afgelopen tijd ook behoorlijk verandert. Is niet meer de Lieske die we in het begin zagen.
Nee maar jij hebt die uitermate ranzige fotootjes wel in elkaar gefabriceerd.quote:
Kijk ,dat heb ik dan weer voor op jou.quote:Op maandag 21 november 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ik weet dat ik ze zal krijgen, dat is absoluut niet erg hoor, wat wel erg is dat er iemand door de mazen van het APK-net is gekropen en eigenlijk niet meer mocht stemmen![]()
Maakt niet uit waar jij je punten neerzet Coos, komt altijd goed terechtquote:
Offtopicquote:Op maandag 21 november 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet veranderd eigenlijk. Misschien is ze een tijdje wat rustiger geweest, maar de laatste weken komt ze weer wat los. De Lieske van de eerste weken zegmaar. En ze lult nog steeds een eind weg en heeft schijt aan wat anderen daar van vinden
Nee Gert, recht uit de cam!!quote:Op maandag 21 november 2005 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt die uitermate ranzige fotootjes wel in elkaar gefabriceerd.![]()
Een eind weglullen kan ze zekerquote:Op maandag 21 november 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet veranderd eigenlijk. Misschien is ze een tijdje wat rustiger geweest, maar de laatste weken komt ze weer wat los. De Lieske van de eerste weken zegmaar. En ze lult nog steeds een eind weg en heeft schijt aan wat anderen daar van vinden
Wat je niet allemaal over hebt voor een spel, ik zou je arm er nog verder in duwen dan kan je zijn tong opzij houden als de tandarts bezig isquote:Op maandag 21 november 2005 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk ,dat heb ik dan weer voor op jou.![]()
![]()
Ik "voel" bij jou nu ook een hoog Scanmangehalte..................quote:Op maandag 21 november 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat je niet allemaal over hebt voor een spel, ik zou je arm er nog verder in duwen dan kan je zijn tong opzij houden als de tandarts bezig is![]()
WTF??? Dat klinkt niet lekker Coosie boy...quote:Op maandag 21 november 2005 02:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik "voel" bij jou nu ook een hoog Scanmangehalte..................![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in. Dus ik ga ook maar.
Klopt, maar dat is dat gezeur over foto's van Coos en Gert ook. Zullen we het dan maar over jou stemming op de genomineerdenbank gaan hebben?quote:
Nâh jij vertrek toch ook te pas en te onpas!!quote:Op maandag 21 november 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF??? Dat klinkt niet lekker Coosie boy...
Dat is heel ontopic, daar gaan ze stemmen mee winnenquote:Op maandag 21 november 2005 02:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dat gezeur over foto's van Coos en Gert ook. Zullen we het dan maar over jou stemming op de genomineerdenbank gaan hebben?![]()
Ze??quote:Op maandag 21 november 2005 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is heel ontopic, daar gaan ze stemmen mee winnen![]()
Je kan ook stemmen winnen voor een ander Coos, ik bedoel bv als kleintje meedoet aan de WCC en zoquote:Op maandag 21 november 2005 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze??![]()
Ik heb niets meer te verliezen.
Ik ben stemmer.![]()
Coos zeer zeker niet, die zit niet in de finalequote:Op maandag 21 november 2005 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is heel ontopic, daar gaan ze stemmen mee winnen![]()
Zuchtquote:Op maandag 21 november 2005 02:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Coos zeer zeker niet, die zit niet in de finale![]()
May I have your votes please....quote:Op maandag 21 november 2005 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze??![]()
Ik ben stemmer.![]()
Boven in de OPquote:Op maandag 21 november 2005 02:19 schreef henk.jansen het volgende:
Waar is de actuele lijst?
Nee joh.quote:Op maandag 21 november 2005 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan ook stemmen winnen voor een ander Coos, ik bedoel bv als kleintje meedoet aan de WCC en zo
Denk toch altijd gelijk aan jezelf![]()
Die weet niemand dankzij de regelkunsten van APKquote:Op maandag 21 november 2005 02:19 schreef henk.jansen het volgende:
Waar is de actuele lijst?
quote:Op maandag 21 november 2005 02:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik heb al een schrale pik zo na het weekend.
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Denk toch altijd gelijk aan jezelf![]()
Dat wordt nog wat als hij morgen, na zijn tandartsbezoek, chagrijnig van de pijn weer 'leiding' gaat proberen te gevenquote:Op maandag 21 november 2005 02:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Die weet niemand dankzij de regelkunsten van APK![]()
Hoelaat zullen we inloggen??quote:Op maandag 21 november 2005 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als hij morgen, na zijn tandartsbezoek, weer chagrijnig 'leiding' gaat proberen te geven
Ik ben geen enkele keer vertrokken en zal het zeker niet vrijwillig doenquote:Op maandag 21 november 2005 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh jij vertrek toch ook te pas en te onpas!!
Ik hoop dat die Kribbet jou voorbeeld volgt en de "eer" aan zichzelf zal houden!!![]()
Zo vroeg mogelijk, anders heeft ie het hele spel al gecanceldquote:
Je bent wel een verliezer want anders had je in de finale gestaan of op de bank mogen zittenquote:Op maandag 21 november 2005 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze??![]()
Ik ben stemmer.![]()
Beetje newbie ben je toch wel hè??quote:Op maandag 21 november 2005 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
en het is een eer om met iemand als Scanman vergeleken te worden![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 02:31 schreef M-en-A het volgende:
Ik bekijk straks wel of er nog stemmen uitgebracht zijn. Ga nu naar bed..![]()
Kribbet GOGOGOGOquote:Op maandag 21 november 2005 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben geen enkele keer vertrokken en zal het zeker niet vrijwillig doen![]()
Ik heb van een aantal mensen punten gekregen waardoor ik nog net op de bank kon komen edn dan ga ik ze niet teleurstellen door nu zomaar te vertrekken![]()
Ben jij zelf vertrokken of stond je al zo laag![]()
![]()
Jij ging naar je nest!!quote:Op maandag 21 november 2005 02:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kribbet GOGOGOGO![]()
![]()
ZET HEM OP DE BANK
Is niet echt een eer hoorquote:Op maandag 21 november 2005 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ging naar je nest!!
Dus..............![]()
Huh?? Wie op de bank zetten??quote:
En dan moet ik je gaan uitleggen hoe je in iemands profiel kan kijkenquote:
Op de bank met wie?? Coos?? Die stond zo laag in het rijtje dat hij niet eens een barkruk mag bezetten hierquote:Op maandag 21 november 2005 02:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kribbet GOGOGOGO![]()
![]()
ZET HEM OP DE BANK
Ja, dat moet je dan maar even uitleggen!!!quote:Op maandag 21 november 2005 02:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dan moet ik je gaan uitleggen hoe je in iemands profiel kan kijken![]()
Je stelt erg domme vragen![]()
Als ie het kan hebben!!quote:
Ik ken de voorgeschiedenis niet (heb wel iets gelezen) maar vanwege zijn mooie foto's, dito verslagen en het nog niet moe zijn van het Lieske verdedigen, vind ik het een goeie peer.quote:Op maandag 21 november 2005 02:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is niet echt een eer hoor![]()
Elke keer voordat je er haast bent, je weg moet gaan![]()
![]()
Dat had ik toch liever gezien!!quote:Op maandag 21 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
had ik niet net de bank gehaald en had net als Coos een beetje zielig en troosteloos voor jan lul in dit topic gezworven![]()
)
je hebt alles goed geraden, knap hoorquote:Op maandag 21 november 2005 02:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dan maar even uitleggen!!!
Want profielen interesseren mij totaal niet.
Misschien ben jij wel een breiende ouwe doos in huize avondrood en slaap je nog niet omdat de zuster wegens acht sterfgevallen en drie overvolle po's je medicijnen voor de nacht nog niet gebracht heeft.![]()
En je hebt er nog zo je best voor gedaan met je afschilderen en zwart maken maar helaasquote:
Zwakke reply!!quote:Op maandag 21 november 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH alleen de naam van het huis was niet goed: Avondrood maar nog niet dood!
Scan is ook een goeie peer en hoop dat hij doorgaat met zijn scans deze BBquote:Op maandag 21 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ken de voorgeschiedenis niet (heb wel iets gelezen) maar vanwege zijn mooie foto's, dito verslagen en het nog niet moe zijn van het Lieske verdedigen, vind ik het een goeie peer.
Als iemand niet aan een spel wil meedoen kan je hem niet dwingen (en als hij er niet uitgestapt was, had ik niet net de bank gehaald en had net als Coos een beetje zielig en troosteloos voor jan lul in dit topic gezworven![]()
)
Henk, mag ik je even wijzen op het feit dat Kribbet een ingeschreven 2005 user is en denkt de man te zijn. Alle minpunten naar hem s.v.p.. Wegwezen met zo'n kwast. Alle ouwe BB-ers moeten in de finale.quote:Op maandag 21 november 2005 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Scan is ook een goeie peer en hoop dat hij doorgaat met zijn scans deze BB![]()
![]()
![]()
![]()
Jij maakte me wakkerquote:Op maandag 21 november 2005 02:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Zwakke reply!!![]()
Had meer verwacht.![]()
Maar de Eend is nog wakker gelukkig!!![]()
Krijg jij van mij 2 punten.quote:
Wat zou ik niet kunnen hebben dan? Het Gebrabbel van een overjarige BB fan, te seniel om aan het spel mee te doen en dankzij kunst en vliegwerk (het aanpassen van wat regels) nog steeds een stem mag uitbrengen want ach, Coos kan niet zo goed klokkijkenquote:
Als je quote moet je wel alles meenemen maar ja, je kan niet eens in een profiel kijken dus waar hebben we het overquote:Op maandag 21 november 2005 02:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Zwakke reply!!![]()
Had meer verwacht.![]()
Maar de Eend is nog wakker gelukkig!!![]()
Ook zijn streamverslagen zijn heel goed te doenquote:Op maandag 21 november 2005 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik waardeer zijn vertrek uit het spelquote:Op maandag 21 november 2005 02:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook zijn streamverslagen zijn heel goed te doen![]()
Jou hypotheekrenteproblemen slaan je nu echt naar je strot hè??quote:Op maandag 21 november 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat zou ik niet kunnen hebben dan? Het Gebrabbel van een overjarige BB fan, te seniel om aan het spel mee te doen en dankzij kunst en vliegwerk (het aanpassen van wat regels) nog steeds een stem mag uitbrengen want ach, Coos kan niet zo goed klokkijkenmaar laten we hem maar niet verdrietig maken want voordat je het weet loopt hij van huis weg.
![]()
Beetje wel, als je bedoelt met oude bewoners Jappie die red zich wel.quote:Op maandag 21 november 2005 02:51 schreef Coos het volgende:
Henk, mag ik je even wijzen op het feit dat Kribbet een ingeschreven 2005 user is en denkt de man te zijn. Alle minpunten naar hem s.v.p.. Wegwezen met zo'n kwast. Alle ouwe BB-ers moeten in de finale.
Of zit ik je nu te beïnvloeden??![]()
Voor wat??quote:Op maandag 21 november 2005 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus vallen elkaar niet meer lastig en help ik hem een beetje![]()
![]()
een beetje van het juiste slijmen![]()
![]()
Je hebt gelijk maar: denkt de man te zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk, mag ik je even wijzen op het feit dat Kribbet een ingeschreven 2005 user is en denkt de man te zijn. Alle minpunten naar hem s.v.p.. Wegwezen met zo'n kwast. Alle ouwe BB-ers moeten in de finale.
Of zit ik je nu te beïnvloeden??![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik waardeer zijn vertrek uit het spel![]()
Als ik er rijker van kan worden zal ik het niet latenquote:Op maandag 21 november 2005 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
Beetje wel, als je bedoelt met oude bewoners Jappie die red zich wel.
Kribbet heb ik en beetje een![]()
![]()
![]()
![]()
mee gesloten.
Dus vallen elkaar niet meer lastig en help ik hem een beetje![]()
![]()
een beetje van het juiste slijmen![]()
![]()
Ach, zo kwam je over in de posts in de voorverkiezing.quote:Op maandag 21 november 2005 03:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar: denkt de man te zijn.Dat komt niet bij mij vandaan, heb ik nooit gedacht en ben zeker geen man maar een klein ventje
![]()
Wel Coos een beetje met rust latenquote:Op maandag 21 november 2005 03:02 schreef KRIBBET het volgende:
Héérlijk.quote:
Wel!!quote:Op maandag 21 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
NEE Coos is alles behalve zielig![]()
![]()
Ik had je graag in de finale gehadquote:Op maandag 21 november 2005 03:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Héérlijk.![]()
Kom je nog effe stokslobberen??![]()
Ik zou dan wel graag willen weten waarom.quote:Op maandag 21 november 2005 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had je graag in de finale gehad
Eindigen metquote:Op maandag 21 november 2005 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Jou hypotheekrenteproblemen slaan je nu echt naar je strot hè??![]()
Ga dat effe lekker op een ander af lopen reageren!!
Je hebt het over jezelf afgeroepen. Lees alle 984 topics nog maar eens door.
Ik kan er ook niets aan doen dat je vrouw niet meer wil neuken en dat die "leuke" Vinexwoning ook niet brengt wat je er in al je onschuldigheid van had verwacht.
Morgen gewoon weer storten, effe chillen en dan kan je hier weer "normaal" lullen.
![]()
Beter.quote:Op maandag 21 november 2005 03:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[quote]Maar ik weet totaal niet waar je het over hebt ik slaap in mijn auto.
Dat gaat multiple-choise worden.quote:Hou dit berichtje in je achterhoofd en ga later niet zeuren als ik iets over jou vrouw ga zeggen want je bent er zelf mee begonnen![]()
Héérlijk zo'n spelletje op de late avond!!quote:Ik hoef niets af te reageren hoor, ben er nu achter dat er hele gemene mensen zijn, die van alles en nog wat schrijven, mij zwart maken en dan moet ik chillen en morgen weer normaal praten?![]()
Je bent gewoon een heel zielig mannetje maar dat geeft niet hoor, die moeten er ook zijn![]()
Maar wel achterbaks, dom en gemeenquote:Op maandag 21 november 2005 03:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
NEE Coos is alles behalve zielig![]()
![]()
Dat is nou juist wat ik bedoel, die mindblowing tacktieken van jouwquote:Op maandag 21 november 2005 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou dan wel graag willen weten waarom.![]()
Kijk nu kan ik mij uitsluitend op Kribbet richten.
Anders wordt het moeilijk kiezen. Er zijn er nogal een paar die van mij minpunten kunnen verwachten!!
Scanman moet winnen!!!
Zet me er effe in dan voordat de verdoving is uitgewerkt.quote:Op maandag 21 november 2005 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is nou juist wat ik bedoel, die mindblowing tacktieken van jouw![]()
Zo iemand hooort gewoon in de finale
Heel dom om het persoonlijk te makenquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 03:24 schreef Coos het volgende:
Ik ga even een blowtje draaien.
Kribbet, je heb 20 minuten de tijd om iets orgineels te posten.
Stel me nu voor één keer niet teleur.
Tot zo![]()
Jij hebt je eigen connecties met DE HEERquote:Op maandag 21 november 2005 03:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Zet me er effe in dan voordat de verdoving is uitgewerkt.![]()
Coos je stelt me teleurquote:
Het kan zo een leuk spel zijnquote:Op maandag 21 november 2005 03:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Beter.
[..]
Dat gaat multiple-choise worden.![]()
[..]
Héérlijk zo'n spelletje op de late avond!!![]()
Wat dacht jij van tomaten??quote:Op maandag 21 november 2005 03:38 schreef PC eend het volgende:
Over de duivel gesproken...
Ik pleit voortaan voor een levensgrote foto van APK in de O.P.
Zodat wij onze grote leider met trots kunnen vereren en verheerlijken![]()
![]()
DE HEER ligt ws met 2 temazepam onder zeil.quote:Op maandag 21 november 2005 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen connecties met DE HEER![]()
Ik pleit ervoor dat jij een foto van je moeder plaatst en ik van Yolande.quote:Op maandag 21 november 2005 03:38 schreef PC eend het volgende:
Over de duivel gesproken...
Ik pleit voortaan voor een levensgrote foto van APK in de O.P.
Zodat wij onze grote leider met trots kunnen vereren en verheerlijken![]()
![]()
Draai ze in je blow en ga slapenquote:
Lijkt me onverstandig in een dictatuurquote:
Katrien Duck moet dat dan zijn tochquote:Op maandag 21 november 2005 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat jij een foto van je moeder plaatst en ik van Yolande.
En dan wel SERIEUS
JIJ eerst![]()
Dont even go therequote:Op maandag 21 november 2005 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat jij een foto van je moeder plaatst en ik van Yolande.
En dan wel SERIEUS
JIJ eerst![]()
Gezelligquote:Op maandag 21 november 2005 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
DE HEER ligt ws met 2 temazepam onder zeil.
We zullen het met elkaar moeten oplossen!!![]()
Ja ja, dit weekend is het dertig jaar geleden dat Franco de pijp uitging!quote:Op maandag 21 november 2005 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt me onverstandig in een dictatuur
Moet jij die pomphond niet uitlaten??quote:Op maandag 21 november 2005 03:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Katrien Duck moet dat dan zijn toch![]()
Henk, je vrouw wil meer katten, heeft ze net zelf gezegd![]()
Mooi, dan weet iederen het, don't fuck with Jansenquote:Op maandag 21 november 2005 03:49 schreef PC eend het volgende:
Dont even go there
Niet fucken met me moeder![]()
Je wordt echt super vervelend nu.quote:Op maandag 21 november 2005 02:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is niet echt een eer hoor![]()
Elke keer voordat je er haast bent, je weg moet gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ken de voorgeschiedenis niet (heb wel iets gelezen) maar vanwege zijn mooie foto's, dito verslagen en het nog niet moe zijn van het Lieske verdedigen, vind ik het een goeie peer.
Als iemand niet aan een spel wil meedoen kan je hem niet dwingen (en als hij er niet uitgestapt was, had ik niet net de bank gehaald en had net als Coos een beetje zielig en troosteloos voor jan lul in dit topic gezworven![]()
)
Dat maakt het weer een beetje goedquote:Op maandag 21 november 2005 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij neemt dat mee? Franco had jou mee moeten nemenquote:Op maandag 21 november 2005 03:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ja, dit weekend is het dertig jaar geleden dat Franco de pijp uitging!
Ik neem dat mee![]()
Neequote:Op maandag 21 november 2005 03:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet jij die pomphond niet uitlaten??![]()
Waarvoor trek jij je elke terug, zeker voor personen als mijquote:Op maandag 21 november 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
Je wordt echt super vervelend nu.
Ga jij effe naast Prins Hendrik liggen jâh!!!quote:Op maandag 21 november 2005 03:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij neemt dat mee? Franco had jou mee moeten nemen![]()
Meestal vanwege doorsluimerende 'ruzies'. Maar dit keer omdat ik gewoon geen zin heb aan een wedstrijdelement onder de users in BB5. Dat is alles. Niet vanwege jou, want daar ken ik je gewoon niet lang genoeg voor.quote:Op maandag 21 november 2005 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waarvoor trek jij je elke terug, zeker voor personen als mij![]()
Grappigquote:Op maandag 21 november 2005 03:55 schreef Coos het volgende:
Overigens hond op het menu lijkt mij wel weer lekker.![]()
Saté doggie![]()
Een beetje veel stangen kan ook wel hoorquote:Op maandag 21 november 2005 03:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk een beetje stangen kan wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zal nu toch echt maar in een dictatuur leven...quote:Op maandag 21 november 2005 03:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ja, dit weekend is het dertig jaar geleden dat Franco de pijp uitging!
Ik neem dat mee![]()
Dan moesten we het verzet maar eens weer nieuw leven in gaan blazenquote:Op maandag 21 november 2005 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zal nu toch echt maar in een dictatuur leven...
Levensgrote foto's en standbeelden van Balkenende op de hoek van iedere straat
Met een beetje minder persoonlijke problemen en wat meer inzet kan jij ook echt weleens grappig zijn op dit forum.quote:
The Scan is backquote:Op maandag 21 november 2005 04:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een beetje veel stangen kan ook wel hoor
2de grapquote:Op maandag 21 november 2005 03:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga jij effe naast Prins Hendrik liggen jâh!!!![]()
Als het beelden van Balk zijn hebben we wel iedere ochtend iets te lachen.quote:Op maandag 21 november 2005 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zal nu toch echt maar in een dictatuur leven...
Levensgrote foto's en standbeelden van Balkenende op de hoek van iedere straat
Neem een blowquote:
3de grap en nee je gaat niet vooruitquote:Op maandag 21 november 2005 04:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Met een beetje minder persoonlijke problemen en wat meer inzet kan jij ook echt weleens grappig zijn op dit forum.
Jij ben toch geen kloon van Peter6000??![]()
BB zou BB niet zijn als er niet af en toe een lekkere onenigheid volkomen escaleertquote:
Zielige ouwe hippiequote:
Ik ben echt simpel wat dat betreft dus hou ik me verre van dat.quote:Op maandag 21 november 2005 04:02 schreef scanman01 het volgende:
Dan moesten we het verzet maar eens weer nieuw leven in gaan blazen
Waarom zijn hier 's nachts zo weinig vrouwen trouwens? Zijn het dan echt allemaal van die wezentjes die op een bepaalde tijd in bed moeten liggen?quote:Op maandag 21 november 2005 04:05 schreef Coos het volgende:
Ik gok Zaltbommel!!![]()
Kribbet komt uit Zaltbommel........![]()
Humorquote:Op maandag 21 november 2005 04:05 schreef Coos het volgende:
Ik gok Zaltbommel!!![]()
Kribbet komt uit Zaltbommel........![]()
Grappen van Coos zijn voor een hoop dingen bedoelt, maar niet om te tellenquote:Op maandag 21 november 2005 04:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
3de grap en nee je gaat niet vooruit
Is weinig te discussieren aan toch? Het is niet zo dat we hier met politieke termen gaan smijten of wat dan ook. Gewoon een immense afkeer van Balkenellende. Als je Jan Peter wel kunt waarderen, wordt het iets lastiger inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2005 04:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben echt simpel wat dat betreft dus hou ik me verre van dat.![]()
Voor jullie de discusie![]()
Dacht dat we toch aardig van leer konden trekken of nietquote:Op maandag 21 november 2005 04:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben echt simpel wat dat betreft dus hou ik me verre van dat.![]()
Voor jullie de discusie![]()
Ik denk dat als je het een beetje vriendelijk vraagt aan Kribbet dat hij een eind met je mee kan gaan.quote:Op maandag 21 november 2005 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zijn hier 's nachts zo weinig vrouwen trouwens? Zijn het dan echt allemaal van die wezentjes die op een bepaalde tijd in bed moeten liggen?
Jij zat je toch ook elke avond suf te blowenquote:
Draai het is om, waarom zitten wij er nog en wat zou het dames/ vrouwen moeten aantrekken om ook zolang te blijven hier?quote:Op maandag 21 november 2005 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zijn hier 's nachts zo weinig vrouwen trouwens? Zijn het dan echt allemaal van die wezentjes die op een bepaalde tijd in bed moeten liggen?
Escaleert er watquote:Op maandag 21 november 2005 04:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB zou BB niet zijn als er niet af en toe een lekkere onenigheid volkomen escaleert
Pardon??quote:Op maandag 21 november 2005 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zat je toch ook elke avond suf te blowen
Normaal is de sfeer hier 's nachts altijd veel beter dan overdag. Misschien dat de nodige sterke drank daar iets mee te maken heeft, geen idee. Daarom zouden ze vrouwen ook eens wat langer wakker moeten blijven. Aan de andere kant kan die goede sfeer er ook juist mee te maken hebben omdat ze dat niet doenquote:Op maandag 21 november 2005 04:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Draai het is om, waarom zitten wij er nog en wat zou het dames/ vrouwen moeten aantrekken om ook zolang te blijven hier?
..quote:
Je bent de eerste die dan een melding krijgt. Dat is bij heel fok bekendquote:Op maandag 21 november 2005 04:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Escaleert er wat
Anders moet je me even roepen hoor
redelijke vrouw-onvriendelijke tekstquote:Op maandag 21 november 2005 04:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal is de sfeer hier 's nachts altijd veel beter dan overdag. Misschien dat de nodige sterke drank daar iets mee te maken heeft, geen idee. Daarom zouden ze vrouwen ook eens wat langer wakker moeten blijven. Aan de andere kant kan die goede sfeer er ook juist mee te maken hebben omdat ze dat niet doen![]()
Nee ik merk hetquote:Op maandag 21 november 2005 04:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Pardon??![]()
Ik ben niet suf hoor.
Ik knap er juist van op na zo'n weekend.![]()
U vraagt.quote:Op maandag 21 november 2005 04:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik merk het![]()
![]()
Heb je nieuwe pillen ofzo
Om te lachen zijn ze ook al nietquote:Op maandag 21 november 2005 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grappen van Coos zijn voor een hoop dingen bedoelt, maar niet om te tellen
Beetje wel ja. Damn, daar gaat mijn goede naam. Ik ben anders altijd zo vrouw vriendelijk als de pest.quote:Op maandag 21 november 2005 04:14 schreef Coos het volgende:
[..]
redelijke vrouw-onvriendelijke tekst![]()
Humor en Coos: gaat niet samen.quote:Op maandag 21 november 2005 04:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het een beetje vriendelijk vraagt aan Kribbet dat hij een eind met je mee kan gaan.
Kluitje bona en................![]()
Nee ik neem medicinale wiet tot me, dat is iets heel andersquote:Op maandag 21 november 2005 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zat je toch ook elke avond suf te blowen
Oke tiefstraalt deze regering en maar uit, en wat krijgen we dan terug?quote:Op maandag 21 november 2005 04:08 schreef KRIBBET het volgende:
Dacht dat we toch aardig van leer konden trekken of niet![]()
ik zal geen u meer zeggen
Henk, zal ik de volgende keer de stemwijzer voor je samenstellen??quote:Op maandag 21 november 2005 04:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oke tiefstraalt deze regering en maar uit, en wat krijgen we dan terug?
Dezelfde zooi wat we nu hebben.
Ik blijf stemmen op wat ik altijd heb gedaan volgens de stem wijzer op internet.
Nee ik hou me niet bezig met politiek.
Ik vul de vragenlijst in en kijk dan welke partij in moet stemmen
Klaar, dat is wat ik doe![]()
Deezz snap ik niet Scan!!quote:Op maandag 21 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
Die goede sfeer is er nu duidelijk niet trouwens
Coos je kon het op geen beter moment voorstellenquote:Op maandag 21 november 2005 04:23 schreef Coos het volgende:
Henk, zal ik de volgende keer de stemwijzer voor je samenstellen??![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
Komt goed uit dat ik mijn bed hoor roepen, dus welterusten allemaal
Ja, maar nu moeten we Kribbet nog overtuigen met zijn gigantische hypotheekschuld.quote:Op maandag 21 november 2005 04:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Coos je kon het op geen beter moment voorstellen![]()
![]()
Zit jij hier zomaar een beetje te lurken??quote:
Welke minister kunnen we daarvoor aanbieden aan Samir A.quote:Op maandag 21 november 2005 04:26 schreef Coos het volgende:
Ja, maar nu moeten we Kribbet nog overtuigen met zijn gigantische hypotheekschuld.![]()
Ik weet niet hoe het bij andere vrouwen is maar mijn vrouw staat over 2 uur weer op om met de hond te lopen en zich klaar te maken voor haar werk, ze heeft geen tijd om hier te lurkenquote:Op maandag 21 november 2005 04:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal is de sfeer hier 's nachts altijd veel beter dan overdag. Misschien dat de nodige sterke drank daar iets mee te maken heeft, geen idee. Daarom zouden ze vrouwen ook eens wat langer wakker moeten blijven. Aan de andere kant kan die goede sfeer er ook juist mee te maken hebben omdat ze dat niet doen![]()
Nee, ik kom net even kijkenquote:Op maandag 21 november 2005 04:28 schreef Coos het volgende:
Zit jij hier zomaar een beetje te lurken??![]()
Plots??![]()
Sorry, wilde je lachbuien niet verpestenquote:
Zoals je dit nu schrijft, denk ik dat je nog nooit een vrouw van dichtbij gezien heb!!quote:Op maandag 21 november 2005 04:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij andere vrouwen is maar mijn vrouw staat over 2 uur weer op om met de hond te lopen en zich klaar te maken voor haar werk, ze heeft geen tijd om hier te lurken![]()
Tot zoquote:Op maandag 21 november 2005 04:22 schreef scanman01 het volgende:
Komt goed uit dat ik mijn bed hoor roepen, dus welterusten allemaal
Net als altijd.quote:
Kan je het wederom niet alleenquote:Op maandag 21 november 2005 04:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, maar nu moeten we Kribbet nog overtuigen met zijn gigantische hypotheekschuld.![]()
De man heet, Samir Azzouz.quote:Op maandag 21 november 2005 04:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welke minister kunnen we daarvoor aanbieden aan Samir A.![]()
Hetzelfde als bij BB de camera is weg en geen reactie. (misschien maar goed ook)quote:Op maandag 21 november 2005 04:28 schreef henk.jansen het volgende:
Welke minister kunnen we daarvoor aanbieden aan Samir A.![]()
Lolligquote:Op maandag 21 november 2005 04:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zoals je dit nu schrijft, denk ik dat je nog nooit een vrouw van dichtbij gezien heb!!![]()
Ah je was even een plasje aan het doenquote:Op maandag 21 november 2005 04:33 schreef Coos het volgende:
De man heet, Samir Azzouz.
Mohammed B heet, Mohammed Boujerie.
Lekker duidelijk Henk.
Nee dan, niet dan??![]()
Ik wil nu wel ff serieus weten of je me nu negatief vindt omdat ik hier een beetje zit te lachen om een relletje.quote:Op maandag 21 november 2005 04:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga trouwens maar weer, tenzij iemand hier nog iets leuks weet.
Je moet echt die cursus "grappige reply's" overnieuw doen of je geld terug vragen.quote:
Ik heb je wel op je tenen getrapt, hèquote:Op maandag 21 november 2005 04:36 schreef PC eend het volgende:
Ik wil nu wel ff serieus weten of je me nu negatief vindt omdat ik hier een beetje zit te lachen om een relletje.
Wederom: niet grappigquote:Op maandag 21 november 2005 04:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet echt die cursus "grappige reply's" overnieuw doen of je geld terug vragen.
Dit likjkt nergens op. Het lijkt wel of je een fatwa over me uitgeroepen hebt.![]()
Vliezen!!quote:Op maandag 21 november 2005 04:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb je wel op je tenen getrapt, hè![]()
Ga dan maar naar bed.quote:
Nee valt meequote:Op maandag 21 november 2005 04:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb je wel op je tenen getrapt, hè![]()
Dat jij dat ook nog allemaal volgt joh. Ik heb geen flauw idee wie dat zijn en het interesseerd mij ook geen fuck.quote:Op maandag 21 november 2005 04:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar jij zei dat en als een mod dat zegt wil ik weten waar het vandaan komt
Is goed.quote:
Ik ben heel liev, dat imago heb ik GVD in weken opgebouwd, als zei dat de grond in boort kan me dat punten kostenquote:Op maandag 21 november 2005 04:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat jij dat ook nog allemaal volgt joh. Ik heb geen flauw idee wie dat zijn en het interesseerd mij ook geen fuck.![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 04:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben heel liev, dat imago heb ik GVD in weken opgebouwd, als zei dat de grond in boort kan me dat punten kosten
Wat maakt mij als mod dan 'anders'? Ik ben hier net zoveel mod als jij hoor, dit is niet mijn forumquote:Op maandag 21 november 2005 04:40 schreef PC eend het volgende:
Nee valt mee
Maar jij zei dat en als een mod dat zegt wil ik weten waar het vandaan komt
Dan moet het zoiets als nu zijn
Niks ik vind je liiiieeeeeeevquote:Op maandag 21 november 2005 04:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat maakt mij als mod dan 'anders'? Ik ben hier net zoveel mod als jij hoor, dit is niet mijn forum
Dit is mijn tijdsverslindende hobby
Ik weet niet precies meer waarom je negatief overkwam, ik had een paar dingen van je gelezen en vond je toen negatief. Ik wist niet dat er allemaal bewijs moest worden aangesleept in dit spelIk heb ook niet lopen klagen dat je mij al twee keer --'tjes hebt gegeven. Nou ja, bij deze dan: je hebt mij al 2x minnetjes gegeven
Wat heb je op me tegen?
Dat je dat weet..........quote:Op maandag 21 november 2005 04:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, bij deze dan: je hebt mij al 2x minnetjes gegevenWat heb je op me tegen?
Nou, daar heb ik dan nog maar weinig van gemerkt.quote:
Wist ik veel dat ik met bewijs moet komenquote:Op maandag 21 november 2005 04:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik dan nog maar weinig van gemerkt.
Nou, staan we bijna gelijkquote:Op maandag 21 november 2005 04:50 schreef PC eend het volgende:
Wist ik veel dat ik met bewijs moet komen
Jij mag van mij stemmen zoveel je wiltquote:Op maandag 21 november 2005 04:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens niet kunnen stemmen omdat mijn internet het niet deed. Mag ik dan nog stemmen of is dat een overgeslagen dag?
Editquote:Op maandag 21 november 2005 04:50 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, ben jij zo ook al een stemronde mis gelopen? *knuffel*quote:
-Is het a of b?quote:
Als notaris ad interim mag jij van mij stemmen als je het op Kribbet doet.quote:Op maandag 21 november 2005 04:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens niet kunnen stemmen omdat mijn internet het niet deed. Mag ik dan nog stemmen of is dat een overgeslagen dag?
Kut kip/eend je moet geen dingen beloven die er niet zijnquote:Op maandag 21 november 2005 04:51 schreef PC eend het volgende:
Jij mag van mij stemmen zoveel je wilt![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat 2x gedaan heb, als dat echt zo is dan kan het alleen maar ziijn geweest omdat mijn grote held scanman op 1 moest, om daarna een exit te nemen.quote:Op maandag 21 november 2005 04:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, staan we bijna gelijk
(ik nog twee minnetjes achter je, maar vooruit)
En moet Kribbet dan +'jes hebben of -'etjes?quote:Op maandag 21 november 2005 04:52 schreef Coos het volgende:
Als notaris ad interim mag jij van mij stemmen als je het op Kribbet doet.
Daar ben jij het toch wel mee eens kandidaat adjunct-notaris??![]()
Waarom niet Henk?? Iedereen heeft zo zijn methode.quote:Op maandag 21 november 2005 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kut kip/eend je moet geen dingen beloven die er niet zijn![]()
![]()
![]()
Aan scanman heb ik ook een plusje of 12 verspildquote:Op maandag 21 november 2005 04:53 schreef PC eend het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat 2x gedaan heb, als dat echt zo is dan kan het alleen maar ziijn geweest omdat mijn grote held scanman op 1 moest, om daarna een exit te nemen.
Het is maar een spelletje moet je maar denkenquote:Op maandag 21 november 2005 04:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan scanman heb ik ook een plusje of 12 verspild
Je kan alleen maar minnetjes geven doos!!quote:Op maandag 21 november 2005 04:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En moet Kribbet dan +'jes hebben of -'etjes?Voor -'etjes doe ik het niet.
(en ik zag dat de regels zijn gewijzigd...)
Hier gaat iets helemaal fout met mij berichtenquote:Op maandag 21 november 2005 04:52 schreef Isabeau het volgende:
Wie niet??quote:Op maandag 21 november 2005 04:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan scanman heb ik ook een plusje of 12 verspild
Dat las ik al, maar ik vroeg me af of het klopte. Ik ben niet zo negatief ingesteld en ik heb altijd al moeite gehad met -- tjes uitdelenquote:Op maandag 21 november 2005 04:56 schreef Coos het volgende:
Je kan alleen maar minnetjes geven doos!!![]()
L E Z E N ! ! !
Misschien had ze mij ook wel plusjes willen geven maar is ze gewoon heel onhandig in die dingenquote:Op maandag 21 november 2005 04:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan alleen maar minnetjes geven doos!!![]()
L E Z E N ! ! !
Hij doet mee hoor pas maar op, hij kan je nog heel wat minnetjes aannaaienquote:Op maandag 21 november 2005 04:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat las ik al, maar ik vroeg me af of het klopte. Ik ben niet zo negatief ingesteld en ik heb altijd al moeite gehad met -- tjes uitdelen
Jammer dat je niet meedoet. Dat uitmaken voor 'doos' had het stemmen voor vandaag weer eenvoudiger gemaakt
Jij bent ook zo onbetrouwbaar als de pestquote:Op maandag 21 november 2005 04:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik voel me net Lieske "ik mag jullie allemaal!!"
Dat bankzitten begrijp ik ook niet helemaal. En nu ik zo naar die bank kijk dan zou ik inderdaad Kribbet twee minnetjes geven aangezien ik liever Maurisico in het rijtje heb.
Niet zo negatief doen johquote:Op maandag 21 november 2005 05:01 schreef PC eend het volgende:
Hij doet mee hoor pas maar op, hij kan je nog heel wat minnetjes aannaaien
Ik spreek uit ervaring
Dat moet je nu niet te serieus nemen!! Doos is maar een makkelijke vingerwijzing voor mij op dit moment. Hewt gaat allemaal zo snel niet meer.quote:Op maandag 21 november 2005 04:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat uitmaken voor 'doos' had het stemmen voor vandaag weer eenvoudiger gemaakt
Maar toen had ik nog niet gezien dat Maurisico niet in de lijst staat, maar wel op de bank zit met alleen Kribbet boven hemquote:Op maandag 21 november 2005 05:04 schreef PC eend het volgende:
Jij bent ook zo onbetrouwbaar als de pest
Net zeg je nog dat je dat niet wil doen![]()
Als ik Kribbet was zou ik het niet pikkenquote:Op maandag 21 november 2005 05:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar toen had ik nog niet gezien dat Maurisico niet in de lijst staat, maar wel op de bank zit met alleen Kribbet boven hemIk neem aan dat de 'winnaar' van de bank in de lijst komt en ik heb al genoeg aan Maurisico weggegeven om hem maar in die lijst te krijgen. Dan kunnen er ook wel twee minnetjes voor Kribbet (sorry, niets tegen op Kribbet) vanaf.
Ik begin jou steeds meer te mogen.quote:Op maandag 21 november 2005 05:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar toen had ik nog niet gezien dat Maurisico niet in de lijst staat, maar wel op de bank zit met alleen Kribbet boven hemIk neem aan dat de 'winnaar' van de bank in de lijst komt en ik heb al genoeg aan Maurisico weggegeven om hem maar in die lijst te krijgen. Dan kunnen er ook wel twee minnetjes voor Kribbet (sorry, niets tegen op Kribbet) vanaf.
Stuur 'm even een sms-je.quote:Op maandag 21 november 2005 05:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik Kribbet was zou ik het niet pikken
Ik heb wel een beetje het gevoel alsof ik in een heel andere tijdzone verkeer jaquote:Op maandag 21 november 2005 05:15 schreef Isabeau het volgende:
Het is in dit deel van Nederland kwart over vijf. Is volgens mij heel erg vroeg
Werkzequote:Op maandag 21 november 2005 05:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen, er komt een ambulance aan
Nee hoor, maar er kwam even iets tussendoor.quote:Op maandag 21 november 2005 05:20 schreef PC eend het volgende:
Coos zijn pillen zijn ook uitgewerkt geloof ik
Goedemorguh, nachtbraaksels!quote:
Goedemorgen lieve mensen, wat een serene sfeer na die nacht vol schermutselingen.quote:
doe jij eens zalf kopen!quote:Op maandag 21 november 2005 09:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve mensen, wat een serene sfeer na die nacht vol schermutselingen.![]()
Goedemorguh, lekker feeksje van me!quote:Op maandag 21 november 2005 09:53 schreef ChantalC het volgende:
Nog helemaal niemand gestemt in dit draadje? Wat een stelletje prutsers zijn jullie zeg!
Mogguhquote:Op maandag 21 november 2005 09:54 schreef versabommie het volgende:
Goedemorguh, lekker feeksje van me!
heb jij voor vandaag al stemmen uitgebracht?quote:
Nee ik ben nog aan het wakker worden met koffie na mijn hachelijke file avontuur...quote:Op maandag 21 november 2005 10:00 schreef versabommie het volgende:
heb jij voor vandaag al stemmen uitgebracht?
Ik moest vandaag naar rrrrrrrrrrrotterrrrrrrrrrrrdamquote:Op maandag 21 november 2005 10:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ik ben nog aan het wakker worden met koffie na mijn hachelijke file avontuur...![]()
Allemaal fans voor mijquote:Op maandag 21 november 2005 10:12 schreef versabommie het volgende:
Ik moest vandaag naar rrrrrrrrrrrotterrrrrrrrrrrrdam
1 vette bonk file!
ze prrrrrrrrrrrrrrrrraten hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ook allemaal zo rrrrrrrrraaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrwwwwwquote:Op maandag 21 november 2005 10:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Allemaal fans voor mij![]()
Mja ben niet thuis...
Is goed. Neem ik voor jou een tubbetje tandpasta mee, je stinkt uit je muil. Wie heb jij gisteren hier allemaal gelikt ?quote:
Je zal waarschijnlijk je bovenlip ruiken, Catweazle!quote:Op maandag 21 november 2005 10:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Is goed. Neem ik voor jou een tubbetje tandpasta mee, je stinkt uit je muil. Wie heb jij gisteren hier allemaal gelikt ?![]()
BITCHFIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 10:22 schreef cuall het volgende:
Kleintje --
Mijn stem gaat naar Kleintje, ik zag haar foto's met al die prachtige rondingen en ja daar kan ik natuurlijk niet meer aan tippen. Uit tactische overweging moet ik dus wel mijn stem geven aan Kleintje, die in het echt een Grote blijkt te zijn
![]()
Lieve schat, als dit als stembiljet moet dienen dan kun je misschien beter de tekst mbt Kleintje ff weghalen, anders maakt ze helemaal geen kans meer.quote:Op maandag 21 november 2005 10:22 schreef cuall het volgende:
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)
Kribbet:
Maurisico:
Jappie: - M-en-A
Kleintje: - CUall
Motivatie:
Alle bankzitters zijn aan elkaar gewaagd en ik vind het heel jammer als er iemand moet afvallen, maar zo zijn de regels nu eenmaal.
Kleintje --
Mijn stem gaat naar Kleintje, ik zag haar foto's met al die prachtige rondingen en ja daar kan ik natuurlijk niet meer aan tippen. Uit tactische overweging moet ik dus wel mijn stem geven aan Kleintje, die in het echt een Grote blijkt te zijn
![]()
De nieuwe stand is dan:
Maurisico: 94
Kribbet: 90
Kleintje: 82
--------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 21 november 2005 10:37 schreef ChantalC het volgende:
(bij de andere ook niet trouwens, maar Kribbet staat boven aan en is dus het haasje!)
Meid je hebt een prachtlijfquote:Op maandag 21 november 2005 10:36 schreef Kleintje het volgende:
Cuall, met die motivering kan ik leven
Ja... grote kont![]()
Ik had met die foto's gehoopt de heren ook te kunnen opzwepen tot hardere maatregelen. Ik had gehoopt dat hun ook flinke acties gingen houden.
Maar neeeee, Kleintje wordt nu tot pispaal verheven omdat ze tot zo'n lage actie overgaat...
so be it
Ik ga mezelf niet meer vrijpleiten.
Ik heb weer meer tijd over om andere dingen te doen en... ik kan hopelijk straks de finalisten afkraken
Kleintje, wil je boven je post nog eventjes de volgende regel plakkenquote:Op maandag 21 november 2005 10:46 schreef Kleintje het volgende:
(zet hier je naam achter de persoon die je minpunten geeft)
Kribbet: - ChantalC
Maurisico: - Kleintje
Jappie: - M-en-A
Kleintje: - CUall
Motivatie:
Ik probeer de bank een beetje spannend te houden en ik heb werkelijk niets met je...
Maurisico dus --
De nieuwe stand is dan:
Maurisico: 92
Kribbet: 88
Kleintje: 82
Vind je het irritant???quote:Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef Pinball het volgende:
Maximale minpunten voor kleintje wegens die kudtspam. Ophoeren met die shit.
Je moet je muil houden!quote:Op maandag 21 november 2005 11:33 schreef ChantalC het volgende:
Als je blijft spammen ga ik ook nog eens tegenstemmen... Dit is totaal niet bitchwaardig!
Nee, as if . . . De Bitch-stadia die jij hebt doorlopen maken indruk. Bitch i.o. - Rich Bitch - Love Bitch - what's next - Sugar Babe Bitch ?quote:Op maandag 21 november 2005 11:33 schreef ChantalC het volgende:
Als je blijft spammen ga ik ook nog eens tegenstemmen... Dit is totaal niet bitchwaardig!
Mauriscio heeft extreem veel campagne al gevoerd!quote:Op maandag 21 november 2005 11:37 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Je moet je muil houden!
Dit is pas het begin van mijn acties!
Je moet ACTIEVE mensen in de finale hebben.
En niet een Maurisico bij wie het geen ene mallemoer boeit of ie in de finale zit of niet!
Does ff lief tegen me PHtjuh...quote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef PH52 het volgende:
Nee, as if . . . De Bitch-stadia die jij hebt doorlopen maken indruk. Bitch i.o. - Rich Bitch - Love Bitch - what's next - Sugar Babe Bitch ?
![]()
Wie is Mauriscio ?quote:Op maandag 21 november 2005 11:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mauriscio heeft extreem veel campagne al gevoerd!
Toch geen familie van de Tokkies?quote:Op maandag 21 november 2005 11:37 schreef Kleintje het volgende:
Je moet je muil houden!
BITCHFIGHT!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 11:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Toch geen familie van de Tokkies?![]()
Sorry, ik dien slechts één Meester(es).quote:
Ik peins er niet over!quote:Op maandag 21 november 2005 11:50 schreef PH52 het volgende:
Sorry, ik dien slechts één Meester(es).
Misschien als jij ophoudt met op m'n kop slaan !
Kijk dát begint er op te lijkenquote:
Dat mochten ze willen, ik ben VELE MALEN ERGER!quote:Op maandag 21 november 2005 11:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Toch geen familie van de Tokkies?![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef Kleintje het volgende:
Ow... wat vind ik nou op het internet... KIJK HIER
http://www.t-connectit.nl/KFP.html
Je bent te goed voor ons!quote:Op maandag 21 november 2005 10:22 schreef cuall het volgende:
Na een nachtje slapen heb ik besloten dat ik de controle als notaris wil blijven uitvoeren, mits er met meer discipline wordt om gegaan met deze lijst.![]()
Cuall kan ik mijn stem terugdraaien?quote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef Kleintje het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef Kleintje het volgende:
Hey ondankbaar wicht, ik moest toch op je stemmen?quote:Op maandag 21 november 2005 12:04 schreef Kleintje het volgende:
Lekker dan die Bommie... hij gaat het goedmaken met mij en stemt tegen!
Echt geweldig.. je weet echt wat je aan die gozer hebt...
Duidelijk dat ie die site niet goed heeft bekeken!
Als ik je zo zie huppelen moet ik ineens denken aan die 2 tampons die op de Noordpool lopen, dat die ene zegt tegen die ander: "koud hè, zo zonder muts".quote:Op maandag 21 november 2005 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey ondankbaar wicht, ik moest toch op je stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |