Ja is beter wat de meeste hebben hierquote:Op zondag 20 november 2005 23:45 schreef KRIBBET het volgende:
Eigenlijk zijn we 2 verschrikkelijke geluksvogels![]()
euhm...er staat een paard op het fotoboek van kleintje, meer nietquote:Op zondag 20 november 2005 23:50 schreef luciano het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar de naam van ice rulez , maar ,
![]()
@ ijsje roel
Doe je de deur achter je dicht als je weer vertrekt ? Het tocht hier namelijk een beetje ... of staat je gulp weer open na het zien van de foto's van Kleintje ,
Viespeuk !!!!!!!!!!
Na mij is Gert nog geweest om mij op 94 te zetten en dat was de laatste volgens mijquote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
Vandaar dat ik Kleintje mijn 2 minpunten geef.
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie (zie hierboven)
.......
...........
Kribbet: 96
Maurisico: 94
Jappie: 92
Kleintje: 88
Het is Ice_rulez josti!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:50 schreef luciano het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar de naam van ice rulez , maar ,
![]()
@ ijsje roel
Doe je de deur achter je dicht als je weer vertrekt ? Het tocht hier namelijk een beetje ... of staat je gulp weer open na het zien van de foto's van Kleintje ,
Viespeuk !!!!!!!!!!
Komt ie dan!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:52 schreef henk.jansen het volgende:
FF stemmen
Uw icoon is stukquote:Op zondag 20 november 2005 23:52 schreef luciano het volgende:
Dan heb je er een paar gemist , en zul je er nog veel meer gaan missen![]()
Ik kan niet voor de meeste spreken maar ben dolgelukkig met wat ik met mijn vrouw heb (al 9 jaar)quote:Op zondag 20 november 2005 23:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja is beter wat de meeste hebben hier
Mijn icoon heeft nog nooit gewerkt helaas , zelfs niet als oldbie ... terwijl newbies WEL een icoon kunnen uploaden .... ERG VREEMD !!!quote:
Ik moet het ook nog steeds doen met een webicon ....:(quote:Op zondag 20 november 2005 23:54 schreef luciano het volgende:
[..]
Mijn icoon heeft nog nooit gewerkt helaas , zelfs niet als oldbie ... terwijl newbies WEL een icoon kunnen uploaden .... ERG VREEMD !!!
Fuckbug!quote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef luciano het volgende:
Is een FOK-bug heb ik mij laten vertellen , is helaas niets aan te doen ...![]()
Jij bent de BUG, en nu heel snel opzouten NEWBE!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef luciano het volgende:
Is een FOK-bug heb ik mij laten vertellen , is helaas niets aan te doen ...![]()
Au , die deed zeer die opmerking ......... tis dat ik niet meer mee mag doen , ur lucky day !!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fuckbug!
Hey nog een beetje kunnen poepen, na die videorecorder?
Zeg loop es niet te zieken.quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Jij bent de BUG, en nu heel snel opzouten NEWBE!!
He ice, jammer dat je niet wat eerder hier was, zo te lezen ben je het gezelligste persoon op FOK en daar zochten we nog naarquote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
ben aanvraag doen om deel 24 te sluitenquote:Op zondag 20 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Dit zijn de punten van Coos:
Kom als de visite weg is met de motivatie.
Maar nog effe snel voor middernacht.
Kribbet--
Kleintje: 90
Kribbet: 90
Doe er wat aan, Lovebear, er zijn nu twee topics, het wordt weer een zooitje.
Niet het goede lijstje maar ik wacht op Cuall zodat ze het recht kan trekkenquote:Op zondag 20 november 2005 23:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg loop es niet te zieken.
je stemmen telde iig niet mee
@day je hebt t goede lijstje
Eej, en nu heb je hem maar weggehaaldquote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef luciano het volgende:
De telling van Kleintje moet volgens mij op 88 gezet worden...quote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef Day het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat ik de juiste lijst te pakken heb.
Ik geef Kribbet 2 minpunten. Motivatie: je post over Kleintje was onder de gordel.
Kribbet: 92
Kleintje: 90
Na deze stemming kreeg Kribbet inderdaad al 2 minpunten van ik dacht Gertquote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
HIER HET LIJSTJE VAN DE BANKZITTERS EN JULLIE STEM
Kleintje, Jappie, Maurisico, Kribbet zitten op de bank
Motivatie (zie hierboven)
.......
...........
Make my day, heb voor jou een snipperdag genomen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef luciano het volgende:
ice_rulez begint een beetje annoying te worden nu al ......... we zullen eens zien hoe lang hij / zij dat volhoudt ......![]()
![]()
![]()
Ik stel een negeer actie voorquote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef luciano het volgende:
ice_rulez begint een beetje annoying te worden nu al ......... we zullen eens zien hoe lang hij / zij dat volhoudt ......![]()
![]()
![]()
Godver ben even kijken kon als laatste die van gert vindenquote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet het goede lijstje maar ik wacht op Cuall zodat ze het recht kan trekken![]()
Ja klopt Gert had er 2 bij gegeven en moet op 88quote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
De telling van Kleintje moet volgens mij op 88 gezet worden...
[..]
Na deze stemming kreeg Kribbet inderdaad al 2 minpunten van ik dacht Gert
dus had toen de lijst als volgt moeten zijn
Heb ik het toch goed gezienquote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
De telling van Kleintje moet volgens mij op 88 gezet worden...
[..]
Na deze stemming kreeg Kribbet inderdaad al 2 minpunten van ik dacht Gert
dus had toen de lijst als volgt moeten zijn
Sukkel ga eens mee met de tijd, wie heeft er nog een videorecorder?quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fuckbug!
Hey nog een beetje kunnen poepen, na die videorecorder?
Opzouten.quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Klaplul, er staat toch geschreven dat jij niet mag stemmen.quote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef Ice_rulez het volgende:
Ohw, voor de zekerheid: Ik stem -2 op kleintje, sexliliputters horen hier niet thuis maar in de efteling.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten.
Je topicverziekende posts ga ik vanaf nu verwijderen.
Tnx cartWomanquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten.
Je staat niet eens in de lijst, maar ik ga op je stemmenquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Opzouten.
Goede zet CartWOmanquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten.
Punten voor CartWOmanquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Opzouten.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:06 schreef lovebear het volgende:
Ok ff niet stemmen ga even puzzelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |